Search Results
Search results 121-140 of 370.
-
Speciaal voor TakeOff z'n allygenoot. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Constable Yakini [FIST] ________________________________________________ Slagschip 222 Interceptor 361 Kruiser 333 _________________________________________ Verdediger Geldof [Kaas] ________________________________________________ Klein vrachtschip 95 Groot vrachtschip 292 Licht gevechtsschip 110 Zwaar gevechtsschip 113 Kruiser 27 Slagschip 96 Recycler 182…
-
Zeg maar tegen je allygenoot dat ik de rest van Geldof zn vloot had.
-
Nette hit hoor mannen! Altijd leuk als de pony’s en banaantjes elkaar aanvallen. Des te sneller sta ik top 10. Wel lekker slordig gesaved Indy! ik kan wel zeggen dat ik dat ook doe, maar dan krijg ik nog meer spio’s en wss snel minder manen.
-
Bedankt voor de beloning Indy, maar ik ben geen luie ambtenaar die graag op z'n reet zit. IK WIL MEEVLIEGEN Have fun met de goodies, die van mij zijn alweer op.
-
[TOT: 14.644.000] Constable Yakini [FIST] vs. General Vallec [DGE] (A: 1.450.000, D: 13.194.000)
PostLaatste spam, nu op naar de grotere slagen voor zover de rest alles al niet heeft opgegeten. On 01-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Constable Yakini [FIST] ________________________________________________ Light Fighter 1.196 Cruiser 408 Battleship 432 Battlecruiser 15 Heavy Fighter 327 _________________________________________ Defender General Vallec [DGE] ________________________________________________ Light Fighter 1.305 Heavy Fighter 676 Cruiser 30 Light Laser 1…
-
Deze wilde ik eigenlijk niet posten maar produceerde die vorig net twee keer... trillende vinger.. On 06-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Constable Yakini [FIST] ________________________________________________ Cruiser 574 Battleship 608 Small Cargo 1.111 _________________________________________ Defender Overnamen [Thc] ________________________________________________ Small Cargo 82 Large Cargo 151 Light Fighter 574 Cruiser 1 Recycler 2 Solar Satellite 160 Pathfind…
-
Ook maar eens begonnen hier. Een paar weken later dan de rest, maar dat is met die 7x speed zo ingehaald. Indy en Jenske, watch your back! On 02-06-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Constable Yakini [FIST] ________________________________________________ Light Fighter 744 Heavy Fighter 322 Cruiser 203 Battleship 443 Battlecruiser 15 Small Cargo 1.892 Destroyer 1 Large Cargo 81 _________________________________________ Defender andnow [NUKENOW] __________________________…
-
Klapstoeltje
PostLeuk! Goed dat je jezelf hebt aangemeld man! Heb jij vroeger onder de naam Afcalex gespeeld? Succes met de trial en de kids en hobbies. Dat valt niet mee om te combineren.
-
Lekker Bunny, leven in de brouwerij!
-
Alsnog erg lucratief man! Heerlijke winst!
-
Piratenbooster
PostAn sich een leuk idee maar dan wordt het nog meer een expo spel. Terwijl ik ooit ben begonnen omdat het een leuk oorlogsspel was. Nu moet je als je leuk mee wilt doen al de nodige expo’s oer dag doen. Met die boosters wordt het verschil nog groter. Kunnen ze de andere klasses wel helemaal afschaffen.
-
Quote from Zippy: “Quote from LoneRanger: “Moeten de aanvallers ook hun winst inleveren Minime? Ik ben van mening dat door de serverlag de slag heeft plaatsgevonden. Volgens mij was de verdediger gewoon op tijd met saven. Dat blijkt doordat hij zijn vloot nog heeft. Door de lag is er alsnog een gevechtsrapport gekomen en hebben de aanvallers onterecht puin. ” Miss is het beter dat als je geen verstand heb van wat er daadwerkelijk is gebeurd en wat de lagg heeft veroorzaakt en al is vastgesteld j…
-
Moeten de aanvallers ook hun winst inleveren Minime? Ik ben van mening dat door de serverlag de slag heeft plaatsgevonden. Volgens mij was de verdediger gewoon op tijd met saven. Dat blijkt doordat hij zijn vloot nog heeft. Door de lag is er alsnog een gevechtsrapport gekomen en hebben de aanvallers onterecht puin.
-
Zo heurt het! Hopelijk zoek je je vrienden/ allymembers nu wel wat beter uit. Alles waar een luchtje aan zit mijden, dat was altijd al met die kontlucht van Waldo.
-
Lekker maat! Is dit nu weer Hitsu of nog Monfy? Pakken die handel! Als ze monfy alleen nodig hadden om jou te crashen kan je er niet vaak genoeg overheen gaan!
-
@Legend.bdr altijd wel erg makkelijk om commentaar te hebben op het team. Het zijn vrijwilligers en als jij het allemaal zo goed weet, dan stap je toch zelf even in? Kritiek hebben is altijd makkelijk, scheidsrechter zijn niet. Kijken hoe snel en makkelijk jij alles voor elkaar krijgt bij GF en hoe makkelijk jij dit soort situaties vindt als je niet zelf bij de slag betrokken bent. Jij vindt dat de slag heeft plaatsgevonden en ik denk dat de save/plaatsing en slag op precies dezelfde seconde hee…
-
Quote from Zippy: “Quote from part animals: “sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben voor mij geen probleem van dat kerkhof jullie alle gs terug geven aan een go bekijk het hoe je wilt ” Nou geen onzin gaan praten, je was hiervoor nog gewoon sportief bezig. Het rapport laat zien dat je gesloopt bent, binnen 2s saved niemand een vloot op plaats…
-
Quote from part animals: “sorry ik was rap genoeg om er vanonder te geraken dus jiullie hebben geprofiteert van de bug en hebben ongeoorloofde winst want ik kon weg vliegen anders zou mijn vloot het niet overleefd hebben voor mij geen probleem van dat kerkhof jullie alle gs terug geven aan een go bekijk het hoe je wilt ” Haha! +1 De aanvallers hebben dus feitelijk mazzel gehad? Nette save man!
-
IGON
LoneRanger - - Spel
PostBedoel je niet graviton 2? Die is wel vrij waardeloos.... nog net iets nuttiger dan laser 13, dat dan weer wel..