Search Results
Search results 661-680 of 798.
-
queen sylvia
PostGriff heeft gelijk, je verdient hele stapels knuffels! Het was super. Maar..... ik ben eigenlijk benieuwd of je het spelletje al getest hebt, en hoe het bevallen is
-
Versie 1.1 zal volgende week ook voor Ogame.nl-andromeda de lucht in gaan [q]! Tutorial * Voortgang van losse punten wordt aangegeven * Automatische doorschakeling als een stap is afgerond * Opent zich direct na registratie ! Bugs * Afrondingsfouten in gevechtsrapporten verholpen * Verschillende kleine Javascript foutjes opgelost * Kleine problemen met Internet Explorer 8 opgelost ! Diversen * Vele kleine verbeteringen in de weergave * Weergave van de opslagcapaciteit van silo's verbeterd * Zoek…
-
Bugs in Redesign activatiemail 1) De activatiemail wordt automatisch verzonden met een welkomstbericht na registratie. 2) Als de welkomstmail niet ontvangen wordt, klik dan op de rode driehoek linksonder aan bij het linkermenu. 3) Wacht minstens 1 uur, heb je daarna nog geen activatiemail ontvangen, probeer dan een activatiemail aan te vragen met een gmail.com email account 4) Als je dan na een uur nog steeds geen activatiemail hebt ontvangen, open dan een ticket voor de GO aan op support.ogame…
-
Op dit moment is GameForge bezig met het overzetten van verschillende uni's van de oude servers naar nieuwe hardware. Hierdoor kan het voorkomen dat er tijdelijk inlogproblemen zijn bij de desbetreffende uni's. helaas hebben wij geen exact overzicht gekregen welke uni's het betreffen zal.
-
Quote from WeTeHa: “Hi. In alle nieuwe redesign uni's is er een aangepaste verwijdering van inactieve accounts. We zullen verwijderen: -> na 2 dagen als er niets is gebouwd op het account -> na 5 dagen als het account nog 0 punten heeft ...en zoals normaal na 35 dagen van "normale" inactiviteit... en ook, zoals jullie gewend zijn, accounts met gekochte Donkere Materie en/of actieve commander/officer zullen niet verwijderd worden. Maak dit aub bekend aan je community regards WeTeHa” Quote from We…
-
Rey Nemaattori
PostGelukt! We hebben ons dus tot nu toe nog redelijk weten te gedragen..... *laat remmen los
-
Rey Nemaattori
PostWelkom in adminhok rey! Have fun, maar vooral sterkte met je collega-admins
-
queen sylvia
PostVoor jou, je weet wel waarvoor 290-zonnebloem.jpg
-
Rey Nemaattori
PostRey, ik heb de hele nacht lopen zoeken voor je, maar ik kon niets anders vinden dan dit.... Is deze kluts misschien van jou? mode_rokken.jpg
-
queen sylvia
PostHeel veel plezier lieve lieverd, en geniet van al je vrije tijd! Voor het geval de stroom uitvalt: notitieblok.jpg Altijd handig voor allerlei notities en berekeningen
-
Quote from WeTeHa: “We will update .de 6 & .org 42 tomorrow around 11am. greetings WeTeHa” alle updates op een rijtje: Quote from WeTeHa: “15.07.09: Update 15 - New in-game tutorial - New validation of e-mail addresses - Errors in the building list found and repaired - Energy display of the fusion reactor has been corrected - Superfluous tooltips removed from the galaxy view - Incorrect time indicator in Internet Explore fixed - Deuterium- and crystal production corrected - Return time for holdi…
-
Op dit moment zijn er problemen bij het datacentrum van Gameforge. OGame.nl lijkt hier geen last van te ondervinden. Er wordt hard gewerkt om de problemen op te lossen. of er tijdens deze werkzaamheden korte tijd overlast voor OGame.nl zal zijn, is niet in te schatten. Hopelijk zal de storing opgelost worden zonder nadelige gevolgen voor ons.
-
Quote from WeTeHa: “And now rollback onto v.14 due to some critical problems in 15 (broken energy production). regards weteha”
-
queen sylvia
PostWat kan ik zeggen.... Ach, als ik "uhu" zeg, weet je precies wat ik bedoel /me huggles
-
Vanwege het belang wil ik jullie nogmaals wijzen op de veiligheid van je account. Ben uiterst voorzichtig met inloggen op een "vreemde" pc. Moet je toch op een vreemde pc inloggen dan is het verstandig de volgende veiligheidsmaatregelen te treffen: verwijder altijd de cookies en browsergeschiedenis en sla nooit het wachtwoord op. Verder blijft het natuurlijk verstandig om geen inloggegevens van je account in te voeren op sites die Donkere Materie ed. beloven. Verder is het ook verstandig om voor…
-
De zomervakantie staat voor de deur Ook veel van de teamleden gaan de komende tijd genieten van een vakantie. Dat betekent dat niet iedereen even goed te bereiken is als normaal. Natuurlijk wordt intern geprobeerd om de afwezigheid van teammembers zo goed mogelijk op te vangen. Als je contact wilt hebben met een van de teamleden is het verstandig niet te mailen, maar een ticket aan te maken op: support.ogame.nl Mocht het desbetreffende teamlid afwezig zijn, kan dan de SGO of een GA het ticket ov…
-
09.07.09: Update 15 - Vernieuwde InGame Tutorial - Nieuwe manier van wijzigen email-adres - Fout in de bouwlijst opgelost - Energieweergave van fusiecentrale gecorrigeerd - Overbodige tooltips in melkwegoverzicht verwijderd - Verkeerde tijdsaanduiding in Internet Explorer opgelost - Deuterium- en kristalproduktie gecorrigeerd - Terugkeertijd voor haltmissies en AGS gecorrigeerd - Beginnersbescherming voor inactieve spelers gecorrigeerd - Aantal schepen bij werfrij gecorrigeerd - Fout bij het ver…
-
Welkom terug op wbb3
PostBeste spelers, Eindelijk, eindelijk is het dan zover. Board.ogame.nl is terug online! En ja, dat heeft langer geduurd dan jullie, maar ook wijzelf graag gewild hadden. Bedankt voor jullie geduld en steun. De afgelopen week is er achter de schermen veel gebeurd, er zijn tienduizenden vinkjes gezet om rechten weer goed in te stellen, en te zorgen dat board weer beschikbaar kon komen. Nee, het is niet perfect. Nee, we zijn nog lang niet klaar. We hebben geprobeerd de belangrijkste dingen op te loss…
-
Quote from WeTeHa: “Hi. Redesign v.14 is now online with: Quote: “- Rebuilded Defences will be not removed from the statistic <- fixed - Empire view: Moons are not showing planet buildings anymore - Empire View: Research is showing correctly - Event Display: Link at ACS has been fixed - Search after ACS participants fixed - BB-Codes on alliance screen has been fixed - Rounding error at the energy has been fixed - Divers CSS Errors has been fixed - Skipping has been implemented to pillory ” And h…