Search Results
Search results 561-580 of 681.
-
Spica.org
PostJa ik heb wel interesse. Ik ben een topfleeter, kijk maar naar mijn slagen in Zagadra
-
Koloboten boost
PostOja, zal wel heel sloom zijn om dit hier te zetten, maar je weet het nooit tegenwoordig. Energietech heeft 0 invloed op hoeveel energie je satjes geven
-
Koloboten boost
PostQuote from Legend.bdr: “Waarom zou een functie als kolo boten verkracht moeten worden door DM? Als je een stuk of 6 tegelijk wegstuurt, dan heb je vast wel een keer een grote planeet, heb je die niet, dan probeer je het nog een keer. Dit is puur gemakzucht en dat zijn de meeste ideeën.. En ik draaide ook compleet op sats en ik heb niet meer dan 2k sats per planeet. (zag iets over sats dacht ik :P) 1 planeet heeft 3k sats en de rest draait tussen op 1600 tot 2200 satjes. (energietech 19) 41 35 37…
-
Algemene WW offtopic
Post@wickedmen030 Vond je deze rollen al moeilijk dan?
-
Algemene WW offtopic
PostQuote from Yoshi: “Ik wil wel hosten, als jij mij alles eventjes kan uitleggen voor wat er voor het hosten nodig is. Kunnen jij en wad een keertje samen spelen Bedankt voor het hosten trouwens Anu ” Je moet gewoon alles in een wordbestandje bijhouden (is wat ik doe tenminste). Zorg voor een juiste verhouding goodie/baddie. De wolven winnen namelijk al als er evenveel wolven over zijn als goodies. Doe er geen rollen in die je zelf niet snapt. Als jij het zelf niet eens snapt, dan kun je het ander…
-
Algemene WW offtopic
PostBij triple side zou ik geen newbie laten hosten
-
Algemene WW offtopic
PostWie host de volgende?
-
Mogelijke rollen Goodies: Beschermengel Beul Burger Dorpsgek Helderziende Huidenwisselaar Jager Priester Valse engel Weerhamster Ziener Baddies: Conversiewolf Leugenwolf Sjamaan Welp Ketter Bijrollen: Cupido Ijzeren Hein Uitleg over de rollen vind je hiero: weerwolvenvanwakkerdam.nl/uitleg/rollen.php Vragen over de rollen kan via PM of Whatsapp Mensen die meedoen: 1 Yoshi 2 Hysteria 3 Wadloper 4 Straatveger 5 Space 6 Robbendinho 7 Wish2Die 8 Wicked 9 Villain 10 Timmit 11 Naatee 12 Gambit 1 Conve…