Search Results
Search results 641-660 of 681.
-
Algemene WW offtopic
PostQuote from wickedmen030: “Pffff dit is ook dood ” We spelen tegenwoordig via whatsapp. Pass je nummer maar via pm als je interesse hebt.
-
Meeting Ogame.nl
PostGeen idee
-
Meeting Ogame.nl
PostIk kom alleen als Rey komt
-
brandstof opslag?
PostEerst deden we alles in 1 tank. Dat was kut. Dus nu hebben we gewoon een 2e tank
-
Quote from Baba yaya: “belachelijk, account wasat verwijderd... ticket al aangemaakt ben benieuwd naar de reactie. wel wil ik even iets toevoegen zelfs na het lezen van ieders reactie in dit topic, ik koop dm omdat het allemaal wat sneller gaat in het spel dus eigenlijk koop ik tijd... tijd waar jij en ik betaald voor krijgen ongeacht rang klasse of status, nu mijn accountje is gestolen, want daar gaat het wel even over hier is dus mijn tijd die in het account zat gestolen. praat je niet meer ov…
-
19e met 8.7 mill punten 10 planeten 9x 35-31-31 1x 31-28-18 Overal zec 30 + satjes. Alle commanders staan aan voor nog 10 dagen. Dus je moet ze of verlengen of mee satjes bouwen, want zonder commanders valt er een deel stroom weg. Overal redelijke antiraiddef (al heb je die niet echt nodig in deze uni) Vloot niet echt aanwezig. 17k grote vrachters voor obvious redenen en 1.5k koloboten om Omar te pesten. WSP 16/16/16 Motoren 15/10/8 Igon 6 Astro 17 4 planeten in mw 1 met een beetje spreiding. De…
-
nieuwe acer laptop.
PostQuote from vernal: “ok en wat moet ik nu dan juist doen? ” Een Gmail account aanmaken.
-
Rechten voor Likes
PostQuote from discordia: “Quote from Rey Nemaattori: “Fixed, iedereen is nu weer gelijk en niemand kan meer liken. Also, dit hoort *eigenlijk* thuis in Ideeën & Suggesties... ” Ja dat is lekker gefixed,iedereen wil een like knop en nu heeft niemand hem. ” Rey is dan ook wel een enorme zeurpiet; had ook niet anders van hem verwacht
-
Wish2Die
Anuvinda - - Ex teamleden
PostStoppen op je hoogtepunt Wish
-
Quote from WaZ: “Quote from Anuvinda: “Ik speelde ooit in Fornax. Daar speelde toen de beste ogamer die ik ooit heb gekend. Davyyy was zijn naam. ” Dit kwetst mijn gevoelens en eigenwaarde. ” Waz, jij bent tof en superpro, maar geen nummer 1. Niet op ogame tenminste. In mijn hart ben jij wel mijn nummer 1.
-
Als je technieken hoog genoeg zijn dan sloop je met 180 xxers gewoon 10 sterrenxxers.png
-
Rechten voor Likes
PostDoe maar niet, dadelijk krijg ik nog een ban ook
-
Rechten voor Likes
PostIk vroeg me al af waarom ik nooit likes kreeg.
-
Koloboten komen ook niet door de grote schildkoepel heen heb ik ondervonden.