Search Results
Search results 81-100 of 902.
-
en dit was de main fleetkil van de alliantie leider RGK vlak voor me ban,hij kwam wel vlak na impact on en had recs gedmt dus helaas geen puin,dat terzaake wel leuke slap op de ali leiderXD nog even en heb hyper recs dan is dat probleem ook op gelost ik kom voorjullie allemaal inclusief PIRAAT ZE TWEELING BROER EVIL ACTIVITIES AKA RAGNAT De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] __________________________________…
-
zo vanochtend terug van me iligale oneerlijke ban!! er zijn mensen die 7 kleuren schijten en door middel van fake tickeds de admiraal laten bannen zodat ze van zijn regime af zijn!! nou de admiraal is terug en gaat de hele uni laten laten buigen!!! iedereen staat op mute !! letterlijk heel de uni staat op mute zodat de gos dit mogen weten en niemand mij nog een keer een oor aan naait!! hier hebben jullie de grote droeftoeter bolder even een slap uit gedeeld !! velevolgen nog !! jullie zijnallema…
-
[TOT: 221.495.000] ADMIRAAL INSI [POWER] vs. Laufeyson [RGK] (A: 41.790.000, V: 179.705.000) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 17.518 Zwaar gevechtsschip 4.091 Kruiser 1.786 Slagschip 933 Interceptor 1.145 Vernietiger 265 Pathfinder 2.110 Klein vrachtschip 12.056 Groot vrachtschip 2.691 _________________________________________ Verdedige…
-
typies voorbeeld van piraat ze crashes xd zwakere pakke noob slagen maken met voorkennis bvb acount diefstallen en nog meer grand theft ogame xd trailerparkboy met een rijke mamie en pappie XD begin is spelers met faam te crashen dan laat is een keer zien dat je tegen de echte leeuwen bent op gewassen of blijf je liever behhhh behhhh behhh roepen op forum XDXD
-
kijk even de uriel sectie wat ik metjou gedaan heb hahaha en nu buigen
-
whahahahaa droeftoeter ben je ! begin eens prestatie te leveren dan alleen maar mensen bans aan smeren acounts te jatten en je grote mond op het forum te verkondigen je kan niks je zal niks kunnen en je blijft een noob ik weet het je wilt graag mee spelen met de grote jonges maar daar komt meer bij kijken dan alleen een grote bek en een dikke portomonee de vaardigheden om een grote jonge te zijn heb jij niet je bent en blijft een verwent nest met een rijke papie en mamie en 2 linker schoenenw wa…
-
whahahaha tuurlijk jo dus heb 2 acounts??zal wel even een ticked maken dat jij een alternatief acoiunt heb op je telefoon dus 2 ips gebruikkt en nu niet naast je schoenen lopen wanmt je heb nog niks meer bewezen als een dirty sub alsnog ik vs jou jij buigt zwaar omdat ik te dik voor jou ben XDXD je bent en blijft een grote grap met ze portomone XD
-
hahaha komt spuit 11 omde bocht hahaha team billiebonker hoor @Flappie weet waar je aan begint he
-
tuurlijk lekker vol blijven houden pik alles wijst erop dat jij het wel bent dus blijf maar weer lekker in je waan voor alsnog insi is en blijft te machtig voor die hetepepper hete pepper is een koude pepper als insi in deze zelfde uni speeld is zwaar bewezen in uriel omdat ik zo dik ben @smurf XD dus lekker geld pompen meer kan je niet XD hahaha begin is spelers met een status te prakke piraat(; dikke portomonee hebben en dan een vloot spammen waar niemand tegen op gewassen is behalve insi natu…
-
ik ben focking diksmurf XDXDXD zo dik dat dat piraat ze main er 2x inpaste in uriel jammer van yildun had dat vlootkje wattie daar gekocht heeft ook wel even willen posten maar helaas meneer heeft het voor elkaar heb perma ban dus meneer kan nu ongestooort noobjes prakke en vervolgends doen alsof het een prestatie is xd
-
boeie je kan je nu toch nooit meer bewijzen tegen over de machtige admiraal die jou ful fleet 2x heeft gepakt XDXDXD hahah veel plezier in yildun met je 4500 euro op je acount XD kun je geen reet meer mee Xd in iedergeval niet tegen mij hahaha je zal tegen over mij altijd de slechtere speler zijn(: je heb je eigenruiten in gegooid om mijeen perma ban aan te smeren dus veel plezier met het nakken van noobjes want zware spelers spel jij alleeen weg door een bann aan te smeren,ofte wel je schijt 7 …
-
jammer heb perma ban gekregen kan niks meer op ogame ja of ik moet een gsm kopen met internet erop en dan via dat een acount maken, voormij is het klaar heb een ticked aan gemaakt me acounts worden weg gegeven ben klaar met ogame,als het op deze manier moet XD had graag een acount willen maken inspica hoor,denk alleen dat iedereen die daar speeld dan spontaan ticked virus krijgt want ze zijn bang dat hun acountje even flink bewerkt word hahaha jullie zoeken het maar uit! btw wel lache dat pirat …
-
hahaha dreoftoeters van de bovenste plank jullie alle 3 echt haha enioge manier om van mij te winnen is een fake ticked maken mij laten bannen en dan opforum een grote waffel hebben en doen alsof je de beste ebnt en gewonnen heb/dat dit jullie smerige werk wijze is weten we nu wel onder tussen OT toont ook aan hoeveel kleuren jullie schijten ingame want kom op haha ik weet het jullie willen het niet maar worden finaal de uni rond gesmeten!! veel plezier ermee ik heb een perma ban gekregen/voor d…
-
ja wel heel frapand dat jij zogenaam,t direct weet waar het omgaat en ool soweiso direct na me ban dat jij op forum loopte feeste erover?? 1plus 1 is altijd 2 eveil activitioes heet je nu ineens toch? en je heb weer 500 euro erin gestoken je bent en blijft een droeftoeter!
-
hahahaha laat me iet lache joh clown xd
-
whaha nee hoor bgeen drempel jullie schijten hem hard en piraat bewijst het weer door mij te laten banne he XD ook enige manier om van mij af te komen en niet in de hof sectie geplaatst te worden,dat jullie een stel scherm bonkers zijnis wel duidelijk ,als het erop aan komt zowel alsinagme als in real vermoedelijk rennen jullie kijhard weg/feit! dus beweer maar lekker die droeftoeter waan begin is te presteren vordat je jeje bek open trekt
-
ik ben naar yildun gekomen bolder want jij riep maar altehard kom yildun dus hier ben ik ! nu niet pissy gaan doen en een andere uni noemen ik ben naar de uni gekomen die jijzie in eerste instantie dus kom nie praten joh droeftoeter