Search Results

Search results 81-100 of 280.

• Wie reageert er na jou?

Plofkop - - Thuisplaneet

Nope, Fire Rain?

Plofkop - - Thuisplaneet

Ik hoop dat je alohomora bedoeld, of heeft Lord V andere spreukjes. Laat maar zien Voldemort!

Plofkop - - Thuisplaneet

Nein middendnacht?

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Kruiser 33.333 Slagschip 33.333 Interceptor 1.386 _________________________________________ Verdediger Raisingrose [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12.069 Groot vrachtschip 9.350 Licht gevechtsschip 28.868 Zwaar gevechtsschip 4.250 Kruiser 16.583 Slagschip 632 Recycler 6.796 Spionagesonde …

Plofkop - - Thuisplaneet

Nope, Bokito?

• Quote from Dizzy: “weeral netjes Plofkop al ingehaald op militair? ” Hij loopt nog wat achter!

• Activiteit op het maantje van Gier gespot en na een spio gezien dat zijn vloot er lag. Verder had Gier nergens activiteit (komt niet vaak voor). Even gewacht op timer en toen wat dingetjes in beweging gebracht. Deut naar het maantje op plaatsing omdat ik niet genoeg had liggen. Gs naar mijn hoge opslagplaneet omdat ik deut moest omzetten om recs te boosteren. (had gelukkig gs voor 108k reccies). En ik moest ook nog 2x springen omdat mijn vloot verspreid lag. Op gegeven moment kon ik gaan vliegen…

• OPSLAG HEINEN

Plofkop - - Spel

Quote from Independence: “Quote from Plofkop: “Is me teveel moeite om op te zoeken, maar staat sowieso bij de update uitleg toen de verschillende classes er kwamen (in de testservers). Ik check het zelf altijd op de .org forums maar op .nl moet het ook ergens staan ” Waarom check je alles op .org forums eigenlijks? ” .nl kopieert wat daar aan nieuws komt over de updates. Dus daar is het eerder. Ook zijn daar gewoon meer spelers die dingen uitzoeken en testen en daarover posten in topics.

• OPSLAG HEINEN

Plofkop - - Spel

Is me teveel moeite om op te zoeken, maar staat sowieso bij de update uitleg toen de verschillende classes er kwamen (in de testservers). Ik check het zelf altijd op de .org forums maar op .nl moet het ook ergens staan

• OPSLAG HEINEN

Plofkop - - Spel

Quote from ressiv: “of is dit weer een ""instinkertje" ? ” Meer een gevalletje oost-indisch lezen. Generaal kan max 50% df meenemen met reapers. Andere classes max 25% --> Toevallig precies wat je hebt geruimd met je reapertjes

• tja, 2de dag dat die de ontdekker class had. Terecht afgestraft. Phoenix, geen goed woord voor over.. 25 minuten van tevoren komen dat er een halt nodig is. Gek vinden dat wij dat niet 1 2 3 kunnen fixen. Ook niet vertellen dat het op planeet was ipv van maan. En dan als kers op de taart boos worden omdat het een supergrote ninja had kunnen zijn, op planeet, waar ze lanx op hebben.....

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Kruiser 20.000 Slagschip 60.233 Bommenwerper 793 Vernietiger 5.353 Reaper 630 _________________________________________ Verdediger FiPeRiaN [l00s] ________________________________________________ Klein vrachtschip 5.142 Groot vrachtschip 2.580 Licht gevechtsschip 7.376 Zwaar gevechtsschip 1.236 Kruiser 836 Slagschip 491 Recycler…

• Geen gevechtsrapport

Plofkop - - Spel

Jep, als je vloot in de eerste ronde van het gevecht al 100% gesloopt is krijg je dat bericht. Zelfde als dat iemand je spio's sloopt als je diegene spioneert (bijzondere gevallen van alleen recs, vrachters of satjes daar gelaten), dan krijg je exact hetzelfde bericht.

• Event 100m gs per keer kopen

Plofkop - - Klachten en bugs

Quote from rcthans: “pff wat een geld, ik schrok al toen ik een nieuwe klasse kocht voor 25 euro. En het bleek dat ik de vorige klasse daarmee volledig kwijt was. Had verwacht dat je voor 50 euro alle drie de klassen kon hebben, en dan net als je nickname. 1x per week een wissel zou kunnen doen. Maar nee hoor, 500k DM elke keer. ” Gelukkig krijg je ook geen waarschuwingsmelding...

• Discussiedraadje New Beginnings

Plofkop - - Algemeen

Quote from Alpatsjino: “Ik kan het mis hebben @blaargh maar volgens mij deed een andere user met Antigame werken? Namelijk Tirnoch op .org: board.en.ogame.gameforge.com/i…orn-v7-feedback/&pageNo=1 @Hitsugaya Toushiro Je expeditiehandleiding gaat maar tot de 100 miljoen punten uitgaande van de nummer 1 Dat is niet echt van toepassing in Gemini, of geld het aantal punten daar hetzelfde voor boven de miljard ” mviv.hebergratuit.net/expe71_prod.htm?i=1 Deze toch? Je kan kiezen uit <100.000.000 punte…

• Werken padvinders wel?

Plofkop - - Spel

Quote from Yggdrasill: “Was net piraten tegen gekomen en daar was wat puin bij vrij gekomen. Puin (nieuw): 8.700 => 1 Padvinder - 5.000 metaal - 3.700 kristal Alleen dit zijn de hoeveelheden metaal en kristal welke nu op de desbetreffende maan liggen waar de vloot vandaan kwam. 0 en 0 Ik ben een verzamelaar, werkt dit ook daadwerkelijk alleen als je die andere klasse bent. ” Het puin komt bij plek 16 te liggen in het stelsel. Je kan je padvinders op dat puin afsturen om het te ruimen. Als verzam…

• ~HT @01-01-'20 ~12:15 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. Ook maar eens 1 van mijn slagjes posten. Had eerder vandaag al op dit gevlogen. Aphaeae had ook nog een 3 miljard ergens rondvliegen dus beetje overkill. Ingame al goede pm wisseling gehad, succes met wat je gaat doen! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-12-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 599.997 Kruiser 100.53…

• Discussiedraadje New Beginnings

Plofkop - - Algemeen

Quote from Yggdrasill: “Hoe zit het met de handelaar die ik nog heb, ik heb er nog 1 in mijn inventory, gekocht met korting zodat ik die kan gebruiken wanneer ik een zooi deut over had. Wordt die straks teniet gedaan of moet ik die nog even snel opmaken binnen een paar uur. ” Als het goed is blijft de handelaar gewoon in de al bestaande uni's

• Quote from Legend.bdr: “En wat als klasse keus leeg blijft? het is nu 11:00 geweest en ik zie nog niets. ” Ze hebben schoonheidsslaapje bij GF, verwacht dat het rond 1400 ingevoerd gaat worden.

• Quote from Barney stinson: “Quote from Plofkop: “Lekker slagje hoor Dit account was al uit bro voordat ik weer uit vmode kwam hoor Had ik niks mee te maken. Is het niet ook een oud Playbook account btw? 100k ic zijn er wel beetje weinig.. ” ja hij was eerst van ons toen ging smoothly ineens naar bro en toen ibrow onder de naam tannetskillz en nu deze naam ” Ah duidelijk. Geen idee wie er nu op zit xD