Search Results
Search results 21-40 of 44.
-
Hoi, Ik heb een support ticket (#18511240) gemaakt met een testsecnario. Het gebeurt in elke browser. Ook als je cookies en cache cleared. Als je het zelf eens wil simuleren: - klik op grondstoffen - klik op processors, typ 1 en klik op bouw --> Processor aangemaakt - klik op een andere planeet - klik op processors, typ 1 en klik op bouw --> De pagina refresht zonder de processor aan te maken Via de Werf werkt het wel dus zo storend is het uiteindelijk niet. Gewoon mezelf gewoon maken om de werf…
-
Sinds de laatste update moet ik op een planeet nadat ik zonne-satellieten of processors aanklik bij "grondstoffen", een aantal ingeef en dan op "bouw" klik, dan refresht het scherm gewoon en moet ik heel het proces overdoen. De tweede keer lukt het altijd wel. Ik gebruik Chrome. Ik speel op Polaris. Het laden van het ingaveschermpje duurt trouwens ongelooflijk lang. Iets wat vroeger heel gemakkelijk was duurt nu erg lang zo.
-
[TOT: 16.335.682.500] Filter koffie [FoD] & Vulstar [FoD] & Consul Oberon [FoD] vs. Fluttershy [PBaan] & Douwe Egberts [koffie] & Bakkie Pleur [koffie] & Knabbel [PBaan] (A: 13.131.101.000, V: 3.204.581.500)
Koekje - - Hall of Fame
PostDit niveau gaat m'n petje te boven Wel knap om te lezen. Veel succes met de rebuild!
-
[TOT: 498.000.000] de Zwerver [NoLeader] vs. Koekje [F-E-L] (A: 0, V: 498.000.000)
Koekje - - Hall of Fame
PostHaha, ik was effe heel boos maar daarna niet meer omdat ik toen plots besefte dat het mijn eigen schuld was. :p Ik had net genoeg voor die astro inderdaad. 2 miljard gs kost die grap... Zit effe in cooldown dan kan ik wat meer focussen in Polaris. Kom wel eens terug. Met die ploffer naast mij maakt het de zaken trouwens wat spannender. :p Je bent een goede speler die me goed heeft gevolgd.
-
[TOT: 1.132.750.000] Otto von Bismarck [n00dles] vs. Koekje [F-E-L] (A: 242.429.000, V: 890.321.000)
Koekje - - Hall of Fame
PostWaar is de tijd. Nu al weer even geleden. Ik krijg enkel nog af en toe bezoek van ' t konijn.
-
Ik heb ineens een keigek probleem wanneer ik iets invoer dat hoger dan 999 is. Als ik bvb 1000000 metaal wil verschepen maakt die daar 1.000.000 van in het tekstveld (automatisch) en stuurt die 1 metaal op... Als ik 10000 raketlanceerders wil bouwen maakt die daar 10.000 van en bouwt die 1 raketlanceerder... Dit is sinds de laatste update van Chrome. Mijn vinkjes zijn ook ineens blauw. Als dit aan Chrome ligt kan ikFirefox proberen maar Firefox heeft geen antigame of wel?
-
Kan die oorlog dan ook ineens stoppen? Het is toch al een maand koude oorlog eigenlijk. En misschien ook obi-wan terugzetten op jullie ally pagina.
-
Hyperion Blijkbaar een inactieve die terug actief was geworden terwijl ik een spio stuurde vanaf mijn spio overzicht Toen ik mijn spio rapporten refreshte werd-ie groen met (z) dus dat verklaarde ook ineens de fout. Dus is bij deze is die wel verklaard.
-
Ik wilde net een inactieve speler bespioneren en kreeg dit te zien. Wat wil dat zeggen? image.png Groetjes
-
Je kan dit zien bij productie-instellingen. Zelfs al heb je meer kruipers, je ziet enkel degenen die actief zijn. QJ8wrXX.png
-
Quote from davyyyh: “Sinds afgelopen maand savede Bunny niet echt lekker meer, althans hij moest inmiddels gaan saven omdat ik wat groter aan het worden was en zo nu en dan een subje van hem pakte Anyway, laatste paar weken was hij wat inactief, wat ook logisch is tijdens deze periode. Inmiddels had ik flink wat fodder gebouwd waardoor ik door zijn vloot met winst kon komen. De vlootjes in Hyperion waren nogal afgenomen waardoor ik ook niet meer echt fanatiek spioneerde, ik heb gewoon een lijstj…