Search Results
Search results 161-180 of 275.
-
Woei, DM moet rollen. We want more!
-
2 noobs tegen elkaar
-
[TOT: 490.805.000] Monfy [DaS] vs. powercow [JIGSAW] (A: 85.963.000, V: 404.842.000)
Alpatsjino - - Rustplaats
PostQuote from Noudisbb: “Quote from Palzato: “Lekker hitje Monfert mooie winst. Powercow wat doe je nou zo wordt het voor monfy wel makkelijk! ” Dit is natuurlijk een domme reactie? Als iemand effe 20 euro betaald voor een kans om een vloot binnen 7 min te crashen. Ik vind dit een redelijke kansloze DM streek. Hij lag met een planeet 120 stelsel ver weg. Maargoed dit is de donkere materie kant van Ogame. Monfy, vanavond 23:00? Kan je mij ook crashen ben je klaar met deze uni Kusjes ” Overdrijven is…
-
IP aanvallen
PostFantastische klacht, bedankt voor het indienen, niemand geeft er wat om.
-
[TOT: 24.875.232.000] Demon [SpG] & Mohquembe [SpG] vs. Khan (A: 3.869.390.000, V: 21.005.842.000)
PostMooie knaller geworden zo Zonde Khan, het ging net zo lekker allemaal
-
[TOT: 114.864.000] BlackHawk [Playbook] vs. Steve [Kittens] (A: 22.888.000, D: 91.976.000)
PostQuote from Simba: “Quote from Doornroosje: “Mooie hit. Wel jammer dat je gelijk beschuldigingen rondstrooit. Hf met de winst. ” Dat zijn feiten aangezien mijn vertraging 8 seconden later aan kwam en hij genoeg tijd had om nog een keer weg te sturen. ” Grapje zeker? Dat lukt me nog in 4-5 seconden op legale wijze Desalniettemin een mooie hit weer op een poesje
-
[TOT: 3.910.885.000] Devilworm [LOST] vs. Yaws [LoT] (A: 473.220.000, V: 3.437.665.000)
PostQuote from paul-maximilianus: “Ja weer een mooie slag en fijn het verhaal er om heen te lezen. Valt me ook wel wat tegen dat Yaws hier niks durft te schrijven over de afgelopen slagen die hem tegen zaten. Vroeger waren het leuke verhalen over "teamuitjes" en "verjaarspartijen" met de alliantie familie, maar als het dan een keer even wat tegenzit zou je wat meer dan " the sound of silence" mogen verwachten. Mooie hit weer en toch een goede hap met puin binnen. ” Zo leer je de echte sportieve spel…
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
PostAch, 400 euro uitgeven en nog steeds falen is inderdaad zeer vermakelijk Heerlijke slag slag aanvallers, snap het maar al te goed, gewoon nog een paar keer langsgaan
-
Heb me nog aardig ingehouden hoor ==Yoshi 4-1-2019 3:36 PM verstuurd beetje offtopic enzo
-
Quote from Illuminati: “Quote from Giel: “ja best gek, ik heb er de regels op nagekeken en er staat duidelijk ; - Eerste HoF: wordt alleen gebruikt wanneer het de speler zijn eerste Hall of Fame slag van dit universum betreft - Gewone 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer dan 2 miljoen aan puin is ontstaan. - Gevorderde 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer dan 100 miljoen aan grondstoffen zijn verloren. - Expert 20%: wordt gebruikt wanneer er in totaal meer als 1.000 miljoen (1 …
-
Een HoF moet minimaal 2 miljoen aan puin hebben, en deze heeft welgeteld 0
-
Hahaha, dat je dit dan ook een HoF noemt Eerder de eerste faal van 2019
-
En dit is een HoF omdat?
-
Veel te weinig in ieder geval aangezien hij nog maar 2 IC heeft