Search Results
Search results 61-80 of 191.
-
Consul Aero verscheen een poos geleden al op onze radar. Veel online, redelijk steady (en voorspelbaar) met z'n saves. Steeds weer dezelfde plaatsing van maan naar kolo welke halverwege wordt gepulled. Dat is natuurlijk vragen om problemen en een open uitnodiging voor deze Bourgondische smulpartij Alle credits naar SowiaK voor het timen van de vloot @Atlas en SowiaK bedankt voor dit gezellige uitstapje. Ik plof lekker neer op de bank en zet de muziek een tandje harder. De buren zijn weer blij Co…
-
Thanks voor de invite maat & gl irl Iris. Jammer dat je stopt! Quote from odlaw: “Wat een jankerd, die Iris... man man man... Overigens best triest dat van de top-18 er 10 spelers nu in HEAVY zijn gaan zitten... allemaal een beetje bang om gecrashed te worden, gok ik... Zo is er toch ook geen raid aan, man... Wat gaan jullie nu doen? Kijken naar wie er nu de meeste kleintjes kan pakken? En vervolgens elkaar op de borst slaan over hoe goed jullie wel niet zijn? En op zich is er niets mis mee, hoo…
-
[TOT: 704.670.000] Interstellar Funk [HEAVY] vs. Ash Ketchum [Luna] (A: 71.320.000, V: 633.350.000)
PostLekker bezig weer maatje 806ba143effaf188925ff25a1459bc1f.jpg
-
Ik vloog op 500m vloot die plots 20sec voor impact verdween. Gelukkig had ik één van z'n expo's getimed, dus kon de smelterij weer doen waar ze goed in zijn We kunnen gaan discussieren over het hoe die vloot weg was, maar dat is nergens voor nodig. We beuken die Stalen binten liever zelf de smelterij in. Geniet van de koffie mensen, het wordt een druilerige dag vandaag. En mocht je de deur uit moeten, neem een paraplu mee De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-02-2022 --:--:--, toen het to…
-
Het zware geschut was weer onderweg en wat doe je tijden het wachten? Dan speuren we ondertussen nog even wat in de rondte en verhip... vind ik dit smakelijke hapje. Goed gevulde buik, biertje erbij. Wat wil je nog meer op de dinsdagavond? Succes met de rebuild fIgHt fOr oHnOr De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 10.000 __________________________________…
-
Bij Monsieur Felipe is het altijd een gezellige bedoeling. Driekwart van de dag volop act, vlootje regelmatig thuis en bij een timer vloot netjes in de save. Hoe gaan we dit eens aanpakken? Meneer de connaisseur had maar 1 maan, je zou haast gaan denken... Na wat rekenwerk was de keuze eigenlijk vrij snel gemaakt. Het is tijd voor wat zwaarder geschut! Hoe toepasselijk Na ruim een uur zwaar artillerie geschut kwam de verlossing, Victory is near! Of nee toch niet Lanx leeg, zo ook de kolo in het …
-
Nadat de cavalerie vertrokken was voor hun lange barre tocht, begreep ik van de meldkamer dat ik een 2e vloot over het hoofd had gezien. Deze lag echter op loopafstand voor de snelle jongens. Veters gestrikt, schouders naar achteren, borst naar voren en niet meer achterom kijken... Succes met de rebuild Iris! Aan je verzoek wordt gewerkt De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________…
-
Spotte deze net voor de spreekwoordelijke luikjes dicht gingen. Moest er wel een heel melkweg voor oversteken. Duur geintje! Oh shit, deut al gesaved paar minuten daarvoor. Ehh die heb ik toch maar even gepulled Recs wel al kunnen launchen en na paar minuten duimdraaien ook de cavalerie een trap op de staart gegeven. Waar mijn luikjes nog net open waren, bleken die van Iris reeds gesloten. Pakte zo mooi nog wat extra gs mee die hij zelf had afgehaald bij een concullega. In slaap vallen tijdens h…
-
Eerste HoF: [TOT: 7.760.500] Emperor Leo [Vikings] vs. Locmer [TOP] (A: 1.712.000, V: 6.048.500)
PostPrima eerste hit hoor! De kop is er af zullen we maar zeggen. Op naar het volgende slachtoffer
-
Langzaam groeien is ook groeien hè, lekker bezig man! Next!
-
Lekker bezig @Jelly015 Mooie eerste HoF! Op naar de volgende
-
#20 Ik had deze al een tijdje op de korrel, echter bleef er 24/7 act om over zijn opmerkelijke manier van expo's uitsturen maar niet te spreken. Het had alle schijn van een bot de het werk deed voor onze Elder Son of Middle Earth. Vandaar ploffer inner gelegd om het maar eens door de act heen te proberen. Met dat de kolo nog onderweg was verscheen er voor het eerst een timer. Niet nagedacht, gesprongen en met snelle vloot erop af gegaan. Gelukkig bleef hij offline en hoefde ik geen deut te versp…
-
#18 Dit is peanuts vergeleken met wat nog komen gaat, maar een deel werfproductie dat stof ligt te happen ruimen we netjes op. Conform de richtlijnen wel te verstaan. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 1.000 _________________________________________ Verdediger Staal [PIS] ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 988 Inter…
-
#19 Bye bye Omnikron. Kom maar op met die nieuwe variant De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Vernietiger 268 Reaper 216 Interceptor 9.939 _________________________________________ Verdediger Corona ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.081 Groot vrachtschip 2.963 Licht gevechtsschip 3.762 Zwaar gevechtsschip 806 Kruiser 731 Slagschip …
-
#17 Wazappie glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Interceptor 7.777 _________________________________________ Verdediger Wazappie ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.064 Groot vrachtschip 1.255 Licht gevechtsschip 3.808 Zwaar gevechtsschip 1.048 Kruiser 418 Slagschip 298 Spionagesonde 7.412 Bommenwerper 98 Vernietiger 177 Inter…
-
#15 Mogul. saven is het devies De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Kruiser 2.181 _________________________________________ Verdediger Mogul Taurus ________________________________________________ Klein vrachtschip 97 Groot vrachtschip 3.289 Zwaar gevechtsschip 9 Spionagesonde 5 Bommenwerper 20 Vernietiger 5 Pathfinder 6 Raketlanceerder 1.488 _______________________…
-
#14 Wat probleempjes met de lanx, vloot kwam eerder terug dus wat gedoe met timen. Maar als de verdedigende partij niet online is als de vloot terug komt, heb je heel geen lanx nodig joh @predator glrb en hf met je maan! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Warface [HEAVY] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 20.000 Slagschip 1.000 Interceptor 5.020 _________________________________________ Verdedi…