Search Results
Search results 101-120 of 191.
-
Quote from hete pepper: “nette slag , wrm timen jullie 1sec ervoor eerst time hem direct juist pal erop want vertragen is net zo moeilijk evenzeer nette slag ” We waren tbh beetje bang dat onze Duitse vrienden nog wel eens uit v-mode konden kruipen om roet in het eten te gooien. Vandaar dat we zo laat mogelijk wilde showen dat we goed zaten qua tijd.
-
Met de huidige ontwikkelingen in Rhea, waaronder bans voor de 2 grootste vloten binnen MOC en de ban voor Freya, was het slechts een kwestie van tijd om een volgende poging op Palpa op gang te brengen. Gezien we zijn savepatroon inmiddels wel kunnen dromen, was het niet erg lastig de juiste manen te vinden. Maar met de saves van Palpa, die niet schroomt om er 80m per save tegenaan te slingeren, het zekere voor het onzekere genomen en alle manen in het bewuste mw getarget. Dit liep allemaal gesme…
-
25a93d15-b831-47b2-bf6b-d63713b5935d.jpg De aanvaller heeft het gevecht gewonnen! De aanvaller steelt: 39.921.485 Metaal, 13.892.061 Kristal en 118.769.395 Deuterium De aanvaller heeft een totaal van 3.726.828.000 eenheden verloren. De verdediger heeft een totaal van 15.026.589.000 eenheden verloren. Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 3.249.750.900 metaal en 1.968.591.900 kristal. De aanvaller heeft een totaal van 172.582.941 eenheden gestolen. De kans dat een maan ontstaat uit het puin …
-
Na het gevecht ... Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Recycler 0 ( -1 ) Klein vrachtschip 39.617 ( -26.066 ) Licht gevechtsschip 313.968 ( -206.572 ) Zwaar gevechtsschip 43.817 ( -14.933 ) Kruiser 24.555 ( -2.131 ) Slagschip 14.730 ( -418 ) Interceptor 48.561 ( -701 ) Bommenwerper 3.434 ( -43 ) Vernietiger 20.456 ( -203 ) Reaper 2.855 ( -22 ) Pathfinder 14.102 ( -1.420 ) _________________________________________ Aanvaller Discipline [ZWAAR] _____________…
-
Met trots presenteren openbaar aanklagers Discipline, McSmiley en Patron 'Operatie Marengo' --> De Staat vs. De Mocro Maffia. Of zoals McSmiley het omschreef; The Last of the MOCicans De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Recycler 1 Klein vrachtschip 65.683 Licht gevechtsschip 520.540 Zwaar gevechtsschip 58.750 Kruiser 26.686 Slagschip 15.148 Interceptor 49.262 Bo…
-
Quote from discordia: “Quote from Bolder: “Jester en peper, gaan jullie nu elke forum post verpesten met jullie "oorlogje" ?? Leuke uni, wil je spelen doen, wil je niet spelen, prima, maar zeur er ook niet over! ” Ik wil liever zeuren Bolder Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen. Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk. Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de h…
-
Ja leuk, buitenlandse interesse… Als we Tarazed nou gewoon lekker ‘normaal’ houden, kan al die buitenlandse interesse lekker in Rhea gaan spelen. Daar krijg je met 4 accounts ook maar een weekje ban. Is heel geen nieuwe ‘chaos’ Uni voor nodig p.s. eindelijk een uni met de juiste stats voor een fleeter waar ik al een poos naar uit kijk, komen ze hiermee Moet het echt alleen weer om geld draaien?
-
Jeetje wat een doldwaze bedoeling hier. En ik maar denken dat het in Rhea een zooitje is met multi-accounts en weet ik het waar die prutsers ten Oosten van ons mooie koude kikkerlandje zich mee bezig houden. Maar Spica spant de kroon zeg. @Hysteria Beterschap! Geen Cojona? Lig er zelf al een week compleet af met tegen de 41gr koorts. Voordeel is dan wel weer dat je Ogame prima kunt spelen vanuit bed met griep Dat gaat met diaree iets minder zeg maar. @odlaw Sterkte met de boosters. FIdByKAXsAg6V…
-
Dit is bijna wekelijkse kost zo. Maar ey. ik ben ook de beroerdste niet dus ruim je rommel graag voor je op. Low speed gevlogen dus deutkosten waren minimaal. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 51.501 Licht gevechtsschip 503.601 Zwaar gevechtsschip 56.096 Kruiser 26.212 Slagschip 11.081 Interceptor 21.810 Bommenwerper 3.172 Reaper 2.470 _______…
-
Nette slag maat en ook nog gelukt met de juiste format zie ik? Gekkigheid. Mooie spot en hit! Enjoy the goodies
-
Slag 3, u're OuT Geen idee of het Exe of 2Traan nu was. Maar prima opgeruimd zo pepper! Gratz met de #1 van Rhea. Blij dat ik er vanaf ben Dat de Duitsers maar weer lekker in hun eigen uni's mogen gaan 'spelen'. Klaar met dat zooitje.... Hadden ze die permaban overigens niet een paar dagen eerder kunnen geven? Dan had ik niet zo m'n best hoeven doen met rebuilden of nja, uberhaupt niet hoeven rebuilden.
-
Alle credits naar Climax voor het spotten. Patron heeft de goudvoorraad weer aan mogen vullen en Zwaar is klaar voor de volgende De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Patron [ZWAAR] ________________________________________________ Kruiser 29.094 Slagschip 13.777 Interceptor 24.046 Vernietiger 20.075 Reaper 2.457 _________________________________________ Aanvaller CLIMAX [ZWAAR] ________________________________________________ K…
-
Rebuild loading... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-12-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller El Profesor [ZWAAR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 500.000 Zwaar gevechtsschip 50.000 Kruiser 25.000 Slagschip 10.000 Interceptor 15.000 Bommenwerper 2.000 Vernietiger 10.000 _________________________________________ Verdediger RBR-33 [Audi] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.612 Groot vrachtschip 8.537 …
-
Leuke winst! Maar goh lopen blaten dat iemand een SP pushed dmv een gratis verkregen Kraken booster, zelf ondertussen de ene na de andere kolo herplaatsen, SP pushen en 6 miljard vloot in de werf afkopen. In nederland hebben we daar een benaming voor; narcisme Kunnen jullie niet lekker op .de gaan spelen ofzo? Houden we .nl voor mensen met skills die op eigen kracht de top willen bereiken. p.s. Kan 3tears niet zelf posten, die heeft toch gewoon een forum account?
-
Quote from hete pepper: “gisteren men vloot voor de andere gegooid vandaag gepakt jongen toch moet eig een beetje lachen rebuilden en wraak pakken !!!! zo kan ik mee spelen om het jou lastig te maken ” Ben blij dat je er om kunt lachen zure pepper Eerste keer in 12 jaar Ogame dat ik aan deze kant van de HoF sta. En ter info; voorlopig ook de laatste keer. Quote from Lange Giraffe: “Jammer joh, maar goed slippertjes zijn helaas snel gemaakt, helemaal met de Kerstdagen. Jullie doen het sowieso leu…