Search Results
Search results 81-100 of 180.
-
Ah, abouttokill uit u10!!! Tof te zien dat je nog/weer speelt. Altijd leuke hits met jou gemaakt. Ik beb Olbe, die naam zegt je waarschijlijk wel iets. Nu begrijp ik waarom je altijd 's nachts speelt xD Plof glrb.
-
[TOT: 283.110.500] Sjakie de Schildpad [SQPR] vs. Appelbeer [TaO] (A: 0, V: 283.110.500)
Treinrek - - Hall of Fame
Postals je de go tools gebruikt om ontijden te bekijken is het niet eerlijk he... Leuke slag
-
[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)
PostQuote from Simba: “Mijn vloot is er nog xDD oh ja jullie laten je wel snel op de kast krijgen. Neem een voorbeeld aan Plof die kan er wel mee omgaan ” Zoek je ruzie dan? Waarom wil je ons op de kast krijgen dan eh
-
[TOT: 752.210.000] Plofkop [Bro] vs. Venom [Playbook] (A: 12.070.000, V: 740.140.000)
PostIk doe een slotje op dit topic. Genoeg jankende paybookers zo. Als je gecrashed wordt ben je noob, als je iemamdn crashed ben je pro. Hoe je dat doet boeit niet.
-
[TOT: 9.641.156.000] Plofkop [Bro] & Robbendinho [ESA] vs. predator [Playbook] (A: 1.728.412.000, V: 7.912.744.000)
Treinrek - - Rustplaats
PostPlofkop is aangemeld voor bully beatdown... hij blijft maar doorgaan met paybook slappen... dit moet stoppen
-
Quote from Equilibrium: “Quote from Treinrek: “Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht... ” Gelukkig zijn je vergelijkingen altijd zeer to the point Anyway, je hebt er zelf voor gekozen om alle waarschuwingen, argumenten of speculaties naast je neer te leggen, het is -bij elkaar opgeteld- dusdanig voor de hand liggend dat het om een 1 april grap ging (gaat) dat ik …
-
Quote from Takeoff: “Quote from Treinrek: “Dit is dan net zo'n grap als een lawinepijl tegen iemands ruit aanplakken en dan afsteken. Je kan achteraf wel zeggen dat het een grap is... maar de schade is al aangericht... ” Ja maar daarom is het nog wel lachen. Nu zijn de DM-gebruikers ook eens owned Het spel is letterlijk gratis ” Ik ken niemand die dit spel gratis speelt. Van de groep waar ik actief mee speel gaat er maandelijks wel wat geld in. Maar dat is eigen keuze. Mijn acca is er ook zo op …
-
Quote from Equilibrium: “Quote from Treinrek: “Waarom zou je verder kijken. ” eh, wellicht omdat er ruim voldoende steekhoudende argumenten zijn aangedragen die erop wijzen dat de update een grap is? ” En welke daarvan zijn door het team aangedragen? 0,0... Spelers kunnen niks anders dan speculeren.
-
Quote from DJ Tiësto: “Quote from Treinrek: “Iemand enig idee hoe laat dit ingevoerd gaat worden? ” Gozer het is een 1 april grap :') Als je even slim was had je paar dagen geleden al kunnen zien dat er nergens anders iets is aangekondigd. Dan kun je er 100% vanuit gaan dat er niks aan komt. NL community leidend kwa nieuws hahaha heerlijk al dat gezeur. Heb al paar dagen kunnen genieten van dit topic ” Ze doen wel vaker alleen updates voor bepaalde servers. NL krijgt ook niet altijd nieuwe unis …
-
Quote from discordia: “Quote from Treinrek: “#&$*#*@^@^@%%$!* REEEEEEEEEEEE Ik kom al deut tekort.... spendeer ong. 100 eu per maand aan DM wat bijna volledig opgaat aan deut kopen... deutboertjes kunnen ook hogere prijzen vragen... GF JULLIE MAKEN FLEETERS VOLLEDIG DOOD ZO!!!!!! GEFELICITEERD MINERS EN TURTLES!!! Als ze dit dooevoeren gaan mijn accounts in delete. Geen DM inkomsten meer van mij zo. REEEEEEEEEEEEE ” Je ben een man van je woord dus ” Die 2 mil dm had ik nog liggen. + aan het eind…