Search Results
Search results 121-140 of 902.
-
het houd niet op...niet...van..zelf..... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Interceptor 876 _________________________________________ Verdediger Geologist Spacewalk ________________________________________________ Klein vrachtschip 211 Groot vrachtschip 188 Licht gevechtsschip 8 Zwaar gevechtsschip 23 Kruiser 59 Slagschip 52 Kolonisatieschip 1 Spionagesonde …
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 1.068 Slagschip 623 Interceptor 827 Vernietiger 266 Pathfinder 1.818 _________________________________________ Verdediger BiowaX ________________________________________________ Groot vrachtschip 175 Licht gevechtsschip 150 Zwaar gevechtsschip 100 Spionagesonde 2 Zonne-energiesatelliet 10 Vernietiger 1 Pathfinder 1…
-
blinde woede maakt blind en is slecht voor de gezondheid XD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller illuminati ________________________________________________ Licht gevechtsschip 111 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 3 Slagschip 2 Interceptor 11 Bommenwerper 1 _________________________________________ Verdediger ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Raketlanceerder 2.223 Kleine laser 207 Grote laser 14 …
-
okee dit is de eerste die ik over de rooie heb gekregen en dus allemaal onzin begon uit te kramen nadat ik eindelijk me phalanx afgebouwd had de mw in ging en dus deze ge ilumineerde clown tegen kwam en dus begon te schuimbekken toen ik me vloot erachter plakte,vervolgends zijn planeet naam veranderde in jemoeder.. in de chat nog meer onzin begon uit te kramen dus het zal hier niet bij blijven deze meneer gaat meer slaag krijgen! dus word vervolgd De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-…
-
Quote from Kamikaze: “Wat discordia zegt. Regel een maan en save goed. Zet je wekker wanneer je vloot terugkomt. ” kami dan moetje het wel goed zegge he haha zorg dat je een wekker zet voor dat je vloot terug komt zodat je altijd nog kan pullen indien nodig nooit na aankomst wakker worden altijd ervoor zal ik hem effe aanpakke voor je pik, stuur even ingame zijn naam dan sloop ik hem wel effe voorje
-
WHOOO ,FLYING DUTCH isnt flying anymore XD GLRB no safe no fleet, vloog al is eerder maar kwam toen on dusja gepulled en nu vloog ik weer en was het wel raak NEXT XD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Slagschip 519 Interceptor 702 _________________________________________ Verdediger Flying dutchman ________________________________________________ Klein vrach…
-
jaa raak de tel beetje kwijt kami XD ga als een sloopkogel door die uni heen XD mensen vindenmij niet zoo aardig XD heb me ploffer bij de nr 5 gelegt mis vanaaf weer wat vuurwerk XD
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 1.017 _________________________________________ Verdediger Marshal Davida ________________________________________________ Klein vrachtschip 12 Groot vrachtschip 39 Licht gevechtsschip 57 Zwaar gevechtsschip 68 Kruiser 21 Slagschip 1 Recycler 1 Spionagesonde 169 Pathfinder 9 Raketlanceerder 101 Kleine planetaire sc…
-
hahaha nou je het zegt kami xd even aangepast hahahaha
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Kruiser 992 _________________________________________ Verdediger Constable Pluto ________________________________________________ Licht gevechtsschip 113 Zwaar gevechtsschip 239 Kruiser 56 Slagschip 2 Spionagesonde 488 Pathfinder 10 Raketlanceerder 200 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller …
-
mooi gedaan maat!! gaat lekker zo met de verloren zielen WIJ ZIJN VAN DE PARTIJ VAN DE SLAAG! BUIG VOOR JE MEERDERE!! GLRB cauwer TEAM POWER!!
-
Quote from Piraat: “gf dankt je voor de sponsering! lekker bezig hier zo !!!!! def glrb! ” @Piraat je gaat me toch niet vertellen dat jij fire in style ben he XDXDXDXD
-
had deze nr 9 inde ranglijst al sinds gistere op het oog maar meneer huisde in mw 4 en was tot diep in de nacht wakkert ;p dat maak de Admiraal niks uit,heel de nacht opgebleven beetje expos sturen en kijken of meneer al timers had ,,jahoor rond uurtje 4 5 was meneer inslaap gevallen zonder te saven terwijl die een plaatsing safe had daar in mw 4 ver weg van alle phalanxen die er nu zijn momenteel,anyway hij sliep dus besloot vanaf mw 1 toch maar te launche aangezien ik nog geen kolo in4 heb,50 …
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Pathfinder 1.142 _________________________________________ Verdediger Mighty Thor [RGK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 30 Groot vrachtschip 37 Licht gevechtsschip 4 Spionagesonde 13 Bommenwerper 1 Pathfinder 14 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller ADMIRA…
-
oh oh oh wat laat jij toch een flinke hap slingerenXD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Pathfinder 1.130 _________________________________________ Verdediger Floppyfox [TWA] ________________________________________________ Recycler 2 Zonne-energiesatelliet 6 Raketlanceerder 1.045 Kleine laser 47 Kleine planetaire schildkoepel 1 _____________________________…
-
hahaha meeste zijn nu wel weg uit mw 1 XD force en ik hebbe aardig huisgehouden hahahaha
-
next De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller ADMIRAAL INSI [POWER] ________________________________________________ Interceptor 609 _________________________________________ Verdediger Pay ________________________________________________ Licht gevechtsschip 17 Zwaar gevechtsschip 147 Kruiser 72 Slagschip 17 Spionagesonde 1.793 Zonne-energiesatelliet 7 Pathfinder 15 Raketlanceerder 300 Kleine laser 50 ________________________________…