Search Results
Search results 881-900 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
-
Quote from JamesCameron: “beter dat ze gebruikt ten onder gaan dan dat ik over een paar weken a la hitsugaya word gecrasht! ” Wat bedoel je daarmee? Stickied
-
Top10 vernam ik. Stickied
-
Forum access
PostZoals Wish2Die al aangeeft is dit in de meeste gevallen idd zo. Om spamaccounts tegen te gaan is er een voorzorgsmaatregel om het forum netter te houden voor iedereen die hier online is. Helaas voor vele nieuwe gebruikers zorgt dit ervoor dat er enige vertraging zit in het online komen van hun berichten. Wanneer een Mod online komt en dit ziet, zal hij/zij deze posts accepteren wanneer mogelijk. Een Mod aanspreken hierop is daarom ook niet nodig.
-
Nieuwe SOLO NR1 [TOT: 784.595.000] Zippy [DaS] vs. RonaldN [ARNOLD] (A: 142.684.000, V: 641.911.000)
PostNette hit, tevens Stickied
-
Discord link
PostTevens staat de link in de signature van Revenge en mij Topic Closed
-
[TOT: 5.654.612.000] Admiral Adama [LoT] vs. Cannondale [FREE] (A: 764.403.000, V: 4.890.209.000)
PostDas wel een erg lekkere winst Stickied
-
Wie laat zich dan ook crashen door Plofkop
-
Soms win je, soms verlies je. Hierbij een leuke winst en tevens top10 Stickied
-
Ik start zelf wel af. Sowieso hetgeen in de post hierboven bij voorbeeld. Dan heb ik nog bij berichten: Verwijder of alles in de tab Spionage. In prettiger Nederlands het woordje 'of' er tussenuit halen. De tekst Verwijder is dus ook direct een knop waarbij je alles verwijdert. Dan komt er dus als volgt. Verwijder alles in de tab Spionage. In elk mapje staat het.
-
Taal- & spelfoutentopic | Lobby en Game Met de komst van nieuwe features in het spel en updates, is het haast onmogelijk dat alles vlekkeloos verloopt. Zo kan het zijn dat er kleine spellingfouten zitten in stukken tekst of dat er gewoon woorden 'lost in translation' zijn. In dit topic willen we dus ook vragen van jullie om aan te geven als er zulke kleine foutjes zich voordoen, zodat het voor ons allen prettiger aanvoelt om ernaar te kunnen kijken. Graag deze zaken in dit topic aan te kaarten, …
-
Quote from MrSaw: “Dit zijn de slagen waarvoor je het nu eenmaal doet! Netjes uitgevoerd! Succes met het spenderen van de gs @Plofkop en @Stephan ! @Hitsugaya Toushiro veel succes in rl! Ik snap dat je er mee stopt ! Eens de zin weg is... ! ” Clubje oprichten?
-
Zoals iedereen nu wel weet is mijn vloot neer. Zat er al een week of 6 aan te komen. #care enzo. Topic Closed
-
Achja. Zie ik mijn vloot tenminste nog een keertje op het forum terug. Had al tijden geen zin meer en wist ook zeker dat dit vandaag of morgen zou gebeuren. Kost me ook al wekenlang moeite om weer steeds in save te springen. Lekkere reden om zo eruit te stappen.
-
Quote from Abremsev: “Goed gebruik aan het maken van het account! Nice. Snap alleen niet waarom het HoF waardig is haha. ” Simpelweg een 100-tal sats slopen in uni's met hoog puin percentage en dan 20% puin leveren... Dat is Ogame anno 2018/2019
-
Ik denk dat Willy daar wel een antwoord op heeft Space
-
Een accountje aangeboden in Zagadra, van oorsprong uit Cygnus. Een hoge snelheid universum met de hoogste specs voor de échte fleeters. Rang 15 algemeen, rang 5 militair. Voorwaarden Je komt in een eersterangs fleetersalliantie terecht met een groot fleeter account. Deze is ook daar te blijven. Een eventuele overnemer wordt mede door de alliantie bepaald, daar we kunnen inschatten of je een geschikte fleeter zult zijn voor de uni en de alliantie. Bij stoppen in de uni en met het account, het acc…
-
Teamimping
PostIk zou zeggen, out of respect, dat je gewoon niet bewust een naam zou gebruiken dat jarenlang toebehoorde aan een veteraan teamler. Zijn forum account bestaat ook nog, dus het zou een beetje jammer zijn als dit wel zou gebeuren. Mocht een Admin er nog iets aan toe willen voegen, dan hebben ze de mogelijkheid. Vooralsnog gooi ik dit topic op slot.