Search Results
Search results 101-120 of 151.
-
cmeilink misschien eens saven ofzo?
-
50 mil aan gs en je mag geen defjes verdunnen? Ik ben benieuwd wat jou grens is elon? Of maakt het niet uit hoeveel er ligt maar je mag nooit defjes verdunnen?
-
[TOT: 372.118.000] JamesCameron [Playbook] vs. Director Tau [ESA] (A: 24.310.000, V: 347.808.000)
PostJullie gebruiken software! het kan niet anders Zoals kreela zou zeggen, jullie cheaten. Lekker winstje hoor
-
Haha op je def vertrouwen is niet zo heel slim als je naar de top vloten kijkt (en logisch na denkt) er zijn altijd gekken die met sterren gaan vliegen GL@RB alien
-
Toen ik hem zag zonder manen dacht ik (gezien zn rank) dat er wel wat moest vliegen. Iemand laten lanxen en die heeft het weer door gestuurd naar pred (ik moest zonodig weer uit eten) Dus pred goed gevlogen en sneeuwitje manen regelen GL@RB
-
Jammer man... maar goed weekje alles voor plof zn neus leeg trekken en je hebt het zo weer terug Gl@rb
-
Lekker bezig sjef!
-
[TOT: 626.861.000] JamesCameron [Playbook] vs. Jurgiejejo [SIC] (A: 115.090.000, V: 511.771.000)
PostHaha hij vind het weer hoor. Lekker gedaan en jurgie gl@rb
-
Deze snapt denk ik nog niet dat als je gaat poepen je moet saven
-
vergeten of gewoon niet gesaved? In het 2de geval is dat niet zo slim en heb je altijd wel iemand die het komt halen
-
muziek downloaden.
Supermercado - - Algemeen
PostHaha geniale tijd. Maar wat dachten jullie van Napster, Gesloopt door metalica... Nu hebben we youtube maar omdat daar geld verdiend word met reclame mag het weer wel.
-
muziek downloaden.
Posten dan voor 2.50 door verkopen aan je neefje.. Hmm zou dat ook strafbaar zijn Ps goed je weer te zien w2d
-
muziek downloaden.
Postvoor spotify snap ik dat idd en wie download er nou nog muziek als je onbeperkte data abonnementen hebt en youtube. Echter bij series in mijn geval is het anders. Op dit moment kijk ik series van HBO, Amazon, Abc, discovery, Nbc, Netflix enz enz. Voor mij is het onmogelijk om al deze series in 1 abonnement te krijgen. Als dat er was had ik er graag 25 euro pm voor over.
-
Quote from Kreela: “Foei fnatic. Als ik dat bij jou doe dan breekt de 3rde Zagadra oorlog uit. Mijn Bombers vliegen niet ver. Dus hou je beveiliging op orde. Maar prima slag. Je hebt die Bomberraid wel gerebuild na dit GLWRB Vice Leto mijn buurman XD. ” jij maakt 3 mil metaal winst.. hier ligt gewoon 36 miljoen gs. Zie je het verschil niet? Fnatic lekker bezig
-
muziek downloaden.
PostNiet... Nieuwsgroepen bieden net als torrents alleen maar cd`s aan. Nieuwsgroepen zijn niet te detecteren voor stichting brein en torrents wel als je seed.
-
Gezellig zo met zn allen vliegen en leuke winsten. Nahpets je hebt het deze week ook vast net zo druk aangezien je nu alweer in vmode zit. Want je bent toch niet zo een vmode hopper toch?
-
[TOT: 153.177.500] barcodeplayer [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 19.288.000, D: 133.889.500)
Posthmm dat is een gevalletje vergeten ofzo Lekker deut winstje hoor. Kijk kreela dit zijn slagen die je wel kan maken.
-
gozer! Wat ben je aan het doen.. Dit is not done in Ogame
-
zo dan! Jij bent ruzie aan het maken Succes met je maantjes, fnatic ik geef je groot gelijk als je het doet.
-
zo haha dat is een leuke deuk in plof zn vloot. Netjes gedaan hoor gratz met de winst. Plof geen gl@rb :p