Search Results
Search results 41-60 of 77.
-
Wie reageert er na jou?
Trojan - - Thuisplaneet
PostCathar
-
Quote from Gorilla: “ *KNIP* ” Officiele waarschuwing gegeven, verdere uitleg in PM. Vraag me af waarom dat niet mag ....vooral als je bent meegevlogen. ~Abremsev [20:18][23-03-20] Ten eerste kopieer je zijn oude bericht, niet de bedoeling, weet jij ook. Ten tweede, de warn is niet voor het bericht. Daarnaast bespreken we warns niet hier, weet je ook.
-
Wat een klapper ...heeft wat uurtjes gekost de afgelopen week. Super terug getimed middnight en mooie inspanning van beide zijde! GL@RB iedereen
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Ster des Doods 6 _________________________________________ Verdediger Trojan ________________________________________________ _________________________________________ Verdediger Director Altair ________________________________________________ Slagschip 207 Interceptor 266 Bommenwerper 427 Vernietiger 112 Reaper 178 ____________…
-
Hmmm volgens mij heeft gorilla een grotere vloot nu
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Gorilla: “Lol wat een noob, altijd stoer doen maar kan er eigenlijk niks van dus.. ” Krijg zowaar déjà vu Pinned ” haha zit je wel hoog he...
-
mooi geprakt ook aan een leeuw komt een einde........
-
@renederoij ----TrashSim - OGame gevechtssimulator
-
hahaha lekker hoor Nr1 hit
-
damn mooie klapper in deze lucky week plofkop Gier succes anywhere
-
mooie klapper zo. thnx dat ik mee kon vliegen ...gas erop