Search Results
Search results 841-860 of 978.
-
Helemaal snappen doe ik het niet. ik zie een bobv in vakmode staan met een donkere I erbij. is dat misschien een andere bobv en heeft de gecrashte bobv nu een andere naam? verwarrend. verder mooie defbash natuurlijk.
-
Zware slag toegebracht, dat was zijn complete vloot denk ik. Mooie battle, knap dat je het puin terugkreeg, dat lees je niet al te vaak.
-
Hehe en het laatste LIGAS lid in vakmode geschoten... Tubs niet goed opgelet helaas. Mooie slag, de kruisers net niet sterk genoeg om door de ster heen te komen.
-
Auw dat is een tegenslag ja. 70% militair weg, hoop dat je terugkomt MNK. Mooie battle dat zeker, bijna geen kosten zo.
-
Hehe een lokaas dat helemaal de mist in gaat. Wel leuk gedaan. Mooi gewoon toch gevlogen.
-
Eeeuh, tis een slechte slag hoor. Defender bestaat uit twee zaken...ruim 200 vernietigers en 30 k rakettjes. Dan moet je altijd aanvallen met 1 shipmaat groter dan de def die er staat, dus met 10.000 zware gevechten. en je 26000 lg deze keer thuis en vooral heel houden. En dus ook GV meesturen ipv de kv deze keer. scheelt 12 milj van je 24 milj verlies.
-
Ah ik zie de bommies weer uit de slag die ik net zag. mooie samenwerking.
-
6800 bommies doen het prima al is de winst beperkt. Defje klein gemaakt dat is leuk ja.
-
ik zie de meest vreemde attacks vertrekken bij warlord thorensen, nr 7... mooi die 1000 kv weer weg uit het raiden. Nu ja dit waren transport kv s.
-
[TOT: 172.243.000] Poffertjesfabriek [FREE] vs. Commodore Asteroid (A: 21.796.000, D: 150.447.000)
PostAls ik het begrijp wat ik lees zijn je recs gered door je deuttekort. Wie stuurt nu zijn recs op geen 100%... Slag met hobbels dus, maar alle hordes genomen. mooi werk.
-
[TOT: 128.365.000] Friendly [The Borg] vs. Unknown Harry [Red-A] (A: 4.354.000, V: 124.011.000)
PostMooie winst aan de GS en het puin.
-
Altijd fijn als ze niet op het laatste moment on komen of zo. Fijne 100m winst zo. Dikke vlootshow ook.
-
Mooie samenwerking en mooi afgeronde getallen allemaal. Fijne slag, en best nog wat winst ook natuurlijk.
-
Mooie 1e HoF dan zo, dikke winst.
-
Nu maar hopen dat je het puin hebt anders is het een minnetje...
-
Mooie en gedurfd gedaan Straatveger. Wat een resultaat. Top.
-
Mooie slag en winst Straatveger!
-
Lijkt me een eitje voor JC eigenlijk, alleen weet Trucker dat misschien nog niet.
-
ja iedereen met een maan en genoeg falanx er op kan je terugkomstmissie zien. foute manier van saven als je lang wilt spelen hier. plaatsen. je vloot.