Search Results

Search results 881-900 of 978.

• Rey Nemaattori

paul-maximilianus - - Ex teamleden

2018 is zo te lezen een stormachtig jaar voor je met veel grote veranderingen. Ik kan me voorstellen dat dat zijn tol heeft ge-eist en je soms andere grote zaken in je leven (6222 posts komen niet zomaar) ook aanpast. Moving on heet dat, al kan je soms gewoon op bepaalde zaken terugkomen al zal dat waarschijnlijk niet zo snel op mijn 1e zin slaan. Afscheid nemen doet pijn maar opent ook nieuwe deuren. Het ga je goed. Groet, Paul

• Jeetje wat zijn jullie een bangeriken voor die Sirius nr 1 Zo te zien is er met het acca een 2 tal (TWEE) Duh! grote slagen gedaan.... 14 januari 2017 en 3 juli 2018 En in de tussentijd 6 maanden een beetje actief en 6 maanden niks doen. Qua slagen maken. Succes met itjes raiden tegen hem. In welke merguni dan ook.

• Dus er blijft hoop voor een zelfstandige Cygnus, nog steeds de meest actieve uni op Eridanus na volgens mij.

• Omdat Cygnus 30 velden heeft en de doelunis 25 neem ik aan dat alle doelunis in die groep er 5 velden bij krijgen? Al iets bekend van 9 mw gemergend worden naar 6 mw bv? Dat de spelers weten of al de 6-7-8-9 MW in die mw 6 gepropt worden? Of loop ik iets te ver vooruit nu?

• Quote from Malle PietJe: “nu worden we met ze alle gedreven naar pegasus waar totaal niemand wil gaan spelen dus word het of u3 waar het het meeste van ons nog kans gaat hebben die go uni moeten ze hellemaal er af halen pegasus en taurus gewoon in de prullebak! mislukte uni om het maar zo te noemen! ” Taurus was (ow sorry is) wel een def to puin en 3 speed waar je om vroeg... Best leuke uni hoor (als je een beetje met Flugel25 zijn humeur kan omgaan)

• Een maand na de merge opent er vast wel weer een nieuwe uni, wellicht met def to puin ja en 3 x vloot speed.

• Laatste post van mij denk ik in deze draad: Ik vind het GF voorstel best te doen en de logische stappen zullen zijn: Draco speed 2 gaat naar Pegasus speed 2 Quantum speed 1 gaat naar Uni3 speed 1 Rigel en Taurus beide speed 3 kunnen kiezen uit Pegasus 2 of Gemini 4 speed Vega 5 speed gaat naar Gemini 4 speed. +++ Sirius 3 speed en Cygnus 3 speed gaan naar Wasat 3 speed. Ursa 1 speed en Antares 1 speed en Betelgeuse 2 speed en Yakini 2 speed gaan naar Xalynth 2 speed. Vrijwel niemand gaat naar Za…

• WaZ, mooie tabel wederom, maar ik kan er nu niet op ingaan, noch de consequenties zelf goed begrijpen. Lijkt me ooit heerlijk als Ogame besluit alles in 1 uni te gooien als voorbereiding erop. Wat ik echter zelf denk en dat is in meeste games zo dat de spellenmaker juist mensen laat kiezen en die keuzes ook zo lang mogelijk cultiveert. in dit geval op speed, ja vloot speed voor fleeters is dat van belang, maar ook voor miners die moeten saven is dezelfde speed hun keuze geweest om juist daar te …

• Wat ik bedoel ReformeD is dat je alleen vanuit je eigen standpunt: "ik ben fleeter en bekijk alles alleen vanuit fleet oogpunt beredeneerd". Je bent topicstarter en je main concern was dat je vanuit een rank 1 positie in een rank 15 ? zou gaan komen. Dat vind ik kortzichtig. Je moet voor iedereen nadenken bij een merge, dus juist ook voor die talrijke miners, def bouwers, meelopers etectec die nooit hier op een forum komen., maar wel de body van ogame vormen. Ik bekijk het gewoon vanuit speed, d…

• De discussie wordt vertroubeld omdat er eerder door GF een Poll is besproken waarna men WELLICHT de specs van de unis wat aanpast. Jullie missen de ezel aan het touwtje die het rad ronddraait en de wortel Poll die voor jullie neusjes wordt gehouden. Je moet nu alleen kiezen naar een uni te gaan waar de huidige specs je het meest aanstaan (jaja pech voor uni3 met 1 speed waar ik ook zo nooit ga willen komen). Als die Polls en die aanpassingen helemaal niet komen blijk je opeens vast te zitten in …

• Merges en specs doel unis

paul-maximilianus - - Algemeen

Je kunt een mooi staatje met top 1-5-en 10 spelers zien in het andere draadje hierover. verder kun je zelf gaan neuzen via: mmorpg-stat.eu/base.php?se=1&u…=1&select_diff_a=&pays=14

• Ik vind wat GF heeft voorgesteld best goed te doen. Wat hier in dit topic is voorgesteld is niet goed over nagedacht. mensen van een 1 speed uni naar een 6 speed uni laten mergen...

Ja Joost dat kan Van Ursa naar Xalynth, stond ook in de aankondigingspost. Je mag 2 accounts in een uni hebben zolang er altijd maar ten minste 1 in vakmode staat. Dat houd dus in dat je met beide mag spelen, zolang de andere dan maar braaf in vakmode staat.

• Ik heb even naar jullie voorstel gekeken... tja...slechter ken ik ze niet zo snel. Jullie zijn perfect in het tabellen maken, maar daar zou ik het er bij laten en anderen de doelunis en dergelijke afwegingen laten bepalen. Ogame is vooral kiezen voor welke vlootspeed je wilt spelen. De Eco maakt wel uit maar is een volstrekte bijzaak daarbij. Het grote verschil zit tussen vlootspeed 1 en 2 en voor de snelle spelers of je vlootspeed 5 aankan. ---- Jullie 4 doelgroepenvoorstel komt neer op vlootsp…

Quote from Atoompje: “En dan nog iets om me een beetje zorgen om te maken. Ik heb momenteel een account in Xalynth, maar hier speel ik niet meer op. Maar is het dan nog wel mogelijk om mijn ''Ursa'' account te mergen naar Xalynth toe? ” Speelt er wel iemand anders op? Zo nee, dan gewoon deleten. Zo ja dan tzt vanuit vakmode de GO inlichten, die kan eea in orde brengen. Ja Pegasus als doeluni is geen beste. Ik speel in Pega (sta in vakmode) maar zie elke dag dat er wel 1 en heel soms 2 accounts "…

Mja Cygnus is nog de 1 na actiefste uni volgens mij. waarom die al mergen ? Maar goed ik ben overall niet ontevreden.

• Ogame Origin en US waren toch gehacked? Heeft dat er wat mee te maken wellicht? Verder nooit AGO gebruikt, kan het wel zonder hulp af...

• Spelbederf

Iemand die zich Malle Pietje noemt moet je zowiezo niet erg serieus nemen. Je account begint met een goede naam, als dat al fout gaat wordt de game meestal ook niks.

• Wel scherp blijven boys. Als je je safetyspio vergeet ben je ook je vloot kwijt. Drank eeuh Deutboer maakt meer kapot dan je lief is...

• Spelbederf

Ik vind het Idee van Naatee wel een goed idee. +++ Als je def geRipped of met Ipr beschoten wordt kun je hem beter zelf even scrappen en met de GS wat anders bouwen. Werkt prima hoor. Knigge deed dat ook bij mij dus scrapte ik de helft van mijn defjes en begreep hij de message goed en bleef verder weg met de rest van de Ipr, op een keurige vloot crash na. Omdat je zo piept over je defbashes blijft het een middel om tegen je te gebruiken, als je ze zelf even scrapped ben je immuun voor ze en ben …