Search Results

Search results 901-920 of 978.

• Spelbederf

paul-maximilianus - - Algemeen

In Pegasus staat Queen Elsa 1e met 245 milj punten en Browney staat 18e met 24 milj punten. een factor 10 schelend dus. Het is jammer voor je dat je def weggeRIPped wordt maar spelbederf...neeuh. Moet je maar geen def bouwen lijkt me. Spelbederf is meer als een 250 milj account een noobje met 5000 punten zijn 2000 punten waarde def weg ipprred... omdat het kan. tja.

• Ik ben vanaf het begin van ogame een voorstander geweest buitenlanders ingame en op het forum toe te laten. Zeker in het begin was heel NL ogame noob (ook de zgn toppers) en werden de NL unies en spelers beschermd door de regel als: niet Nederlandse speler; en niet Nederlands bericht, waar de schandpaal destijds blz. vol mee stond. Altijd tegen geweest. Net als ik nu ook voor een volledige vrijheid ben. Willen hier 500 Chinesen komen spelen. Prima. Ik versta ze niet maar daar komen we wel uit en…

• Maankans Eridanus

paul-maximilianus - - Spel

Leuk gedaan moet ik zeggen, ik heb destijds het plaatje gemist vrees ik. 3% dus met een mooie maansverduistering...

• Maankans Eridanus

Het lijkt erop of GF je 3% bonus geeft. Maar eerlijk ik zie ook wel eens 22% waar dan volgens mij het 20% maximaal zou moeten zijn. Mja ben ook benieuwd naar de uitleg, is al maanden zo dat je soms die 22% ziet.

• vloot vertragen lukt niet

Je kunt ook bv met een spio op 10% speed vertragen, of van een verre planeet af vertragen. dan zit je niet in de laatste 30 sec te rommelen maar fijn 2 min voor tijd of zo. +++ ja vroeger was dat een fijn programma waar je je database kon uploaden of hoe ook wat. naam ook vergeten. +++ tegenwoordig kan je bij Ogniter kijken of via www. mmorpg-stat.eu eens kijken. selecteer uni -taal-land etcetc.

• Extra planeetvelden achter gekochte dm velden zetten vind ik geen goed idee. Ik blijf het orginele idee prima vinden ook al kan dat wat mij betreft worden geintegreerd door de terraformer 6 extra velden te laten geven ipv 4/5 Die aanpassing is ook vrij klein en vrij simpel in te voeren denk ik. +++ @WaZ: ik zou graag hebben dat de tutorial bij kolonie stichten meer aandacht geeft (of zelfs een bonus) over het aantal velden van een planeet, de nieuwe kolonie stichten. Dit voor beginners ja. Dat z…

• Terra 10 bouwen kost 25,6 M kristal en 51,2 M deut. Juist voor beginnende spelers die het allemaal nog niet zo doorhebben is dat best een strafkorting om 5 velden erbij te krijgen. Een (minder kostende?) aanmoedigingsbonus om extra velden te krijgen vind ik wel degelijk een goed idee. kun je altijd nog terra 10 even bouwen.

• Global Chat

paul-maximilianus - - The Docks

Lijkt me niks. Meejuichen met veilingwinnaars? Eeeuh nou nee. Nou ja, zolang er gelijk ook een knop of instelling komt: Blokkeer Global Chat mag het van mij wel natuurlijk.

• Goed idee. bij 10 milj punten er 1 veld bij op elke planeet. en dan iets met een wiskundige formule van (10+ X) = volgende zodat de volgende iets verder weg ligt dan de volgende 10 mil. bv de rij: 10-24-40-60-85-120 dat zou inhouden dat je bij 120 milj punten elke planeet er 6 velden bij krijgt. zoiets.

• Ah dezelfde specs als Cygnus. Daar speel ik al, best leuk. Dus deze sla ik over. In Cygnus gelukkig maar 4 MW (nog teveel eigenlijk), hoeveel MW krijgt deze?

• Mooi geschreven Swami. Odlaw: lees je Sig nog een keer en laat het inwerken... Omdat opbouwen toch gewoon leuk is... En kom in Cygnus spelen, pull ik je wel als dat nodig is.

• Hij leeft! U4 forever.

• Lobby based dm

Iedereen is voor op 1 partijtje na.... ene GF vrees ik. Dus voorstel: Aangenomen!

• Oude gezichten?

paul-maximilianus - - Algemeen

Quote from Jillian: “2003-2004 ergens ooit begonnen, begin u5 d8 ik ” December 2005 begon U4 (en ik dus ook). U5 starte 6-8 weken later denk ik.

• Nieuw gebouw: Universiteit

Ik ben het met swami eens. verder zou ik nooit met alleen op 1 planeet een korting invoeren. dan moet je dus op 10 planeten met IGON 9 die Academie bouwen wil je de maximale reductie krijgen. dat is wel erg duur denk ik. En elk level er maar 1% minder vanaf doen (24-23-22) is ook niet doordacht vind ik. Ik ben een beetje het overzicht kwijt. vooral ook van de kosten versus opbrengst.

Wat mij betreft maken ze de Academie dan als tech. Dan zijn er ook geen zaken als gebouwen en zo voor nodig. Je alternatief klinkt ook goed al kan ik dat even niet helemaal overzien. M.i. lijkt het er dan op dat de techs wel heel kort gaan duren als je van 100 dagen terug kan tot 2,4 dag.

Je bent een fleeter dus je zal misschien bijna nooit een IGON gebouwd hebben. Igon 2 levels hoger dan de academy als voorwaarde is ongeveer hetzelfde als je als eis voor nano 1 stelt dat je werf 2 levels hoger ligt (werf 3 duh!) IGON 9 kost 61 M - 102 M - 41 M en dat lijkt me een mooie drempel. Met als GF babbelverhaal erbij: Na het bereiken van IGON 9 is de verzamelde techkracht zo groot dat er een nieuw gebouw kan worden gebouwd wat de onderzoekstijden drastisch reduceert. Verder dan je Academ…

• Wat Flugel25 schrijft / beschrijft klopt helemaal. 25 veldjes geraapt in Cygnus, daar was het om de 80.

Hieronder even de kosten om die laatste zaken die je hierboven schrijft te kunnen betalen: Robo 12 kost 819.299 - 245.760 - 409.600 Nano 6 kost 32.000.000 - 16.000.000 - 3.200.000 Lab 15 kost 3.276.800 - 6.553.600 - 3.276.800 Computech 15 kost 0 - 6.553.600 - 9.830.400 IGON 6 tech kost 7.680.000 - 12.800.000 - 5.120.000 je voorstel om 8% techverkorting te verkrijgen na bouwen van Universiteit 1 kost 50.000.000 metaal, 25.000.000 kristal, 10.000.000 deut Dat is dus duurder dan het bouwen van IGON…

Euh ja ik had het tegen je dutchpride; allleen satjes op 15... Ok dat had ik niet verwacht dat dat in de praktijk speelbaar is. Volgende uni zal ik het eens proberen een acca op 13-14-15, maar ben van de fusie dus kan niks beloven (aan mezelf). On topic: Als elk niveau van de Universiteit ook alle eerder gemaakte terra's een extra veld geeft per level ga ik akkoord. Daarvan zie ik de logica van de terra+1 veld door de universiteit in het geheel niet in, wel de speelbaarheid.