Search Results
Search results 921-940 of 978.
-
Robotfabr 20? Waar haal ik die 10 extra velden vandaan? IGON 3 is dan juist weer te weinig, dat kost niks. Opbouw is 8-15-21-26-30 % dat is wel goed uitgedacht. Maar misschien is 30% max toch nog steeds te weinig. In andere topics waren ooit nanos voor techs verzonnen die dus 50% reductie geven. Gewoon grote stappen maken opdat spelers bv 16 planeten kunnen halen binnen redelijke tijd zonder per definitie te moeten dm afkopen.
-
Maar op welke gronden is die specificatie gekozen? Ik zie Xalinth als vredig gespecificeerd staan.... En ik zie Pegasus als aggresief Maar als je de specs van de unis erbij neemt zie ik weinig onderscheid. Voor nieuw beginnende onervaren spelers is dat misleidend en jaag je ze weer het spel uit. Waarop zijn die specificaties vredig, evenwichtig of agressief gebaseerd?
-
Mja Deurwaarder, dat ben ik dan niet met je eens. Ik vind juist spelen in oude unis als het kijken naar groeiend kunstgras... Ik vind juist het spelen in een beginnende uni leuk, niet elke uni, maar een die me aanstaat in specs. Effe rijtje maken... U4-U5-U6-U10-Draco-Gemini-Io-Jupiter-Nekkar-Pegasus-Taurus-Yakini-Cygnus zit ik nu op Barym misschien ook wel en nog wat in het buitenland op org en in de USA gerommeld en wat Kerst 3 weken gassen met 10 speed gedoe specials. Ja, doe mij (binnenkort)…
-
Ik zie alleen een aanpassing in vlootsnelheid niet zitten. Eco kan je gerust wel aanpassen, planeetvelden extra, deutconsumptie van vloot wat minder. Als de Non AGS uni te weinig leeft kan dat onderdeel ook wel opgeofferd worden en naar een AGS uni gaan. Bij def to puin en niet def to puin vind ik het moeilijk. +++ Maar laat GF eerst maar eens voorstellen doen welke unis ze graag zouden willen mergen dan kan je specifiek er over gaan pollen. Mij lijkt meest logisch: Pegasus naar Draco Quantum na…
-
Prima idee, alleen moeten ze dan dus eerst de unis aangeven die kunnen gaan mergen en dan ruim de tijd nemen om de samengestelde specs uit te pollen. Waar ik vooral nooit meer op zit te wachten is bv de nieuwste uni met 4 MW mergen met een 9 melkweg uni...dan zou het wat mij betreft moeten worden dat de 9 MW mergen naar een 4 stuks moderne uni MWs toe. 9 MWs is een soort Dr Vogel verdunning van 1 op de 10000000000 ...
-
1 poging is 715 lg = 2860 verliespunten. En omdat je Blackhawk niet bent (heeft manen) is de enige speler die je kan zijn met genoeg verliespunten.... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hmz en die heeft ook 2 manen. ok zal wel dm manenmaken zijn geweest dan. dan vind ik 30 mis minder erg voor je. ho wacht je staat gewoon in de lijst onder je eigen naam.... 62.696 verliespunten. en 113.867 zelf vernietigd. hmm, wel 30 maankansen krijgen maar geen 30 geven...nu ja ach.
-
Het idee is prima maar dan moet je wel je hele inhoudelijke tekst herschrijven. Huidig had je koptekst moeten zijn: ik koop DM en wil meer voordelen tov f2p spelers.
-
Veel dank, toch weer eens wat geleerd ja. Taurus 40% puin geeft level 7 een 31,8% Yakini 50% puin geeft level 7 een 26,5% Pegasus 60% puin geeft level 7 een 21,20% En Cygnus 70% puin geeft dus op een level ruimtewerf 7 een 15,9% Het is me duidelijk. Het enige nadeel van de regeling is dat hoe hoger het puin% hoe minder defender aan vloot terugkrijgt. Terwijl het idee van de ruimtewerf was om een gecrashed iemand een behoorlijk deel van zijn vloot terug te geven. Opdat ze minder snel opgaven of i…
-
Quote from Dr. Cosmo: “Quote from paul-maximilianus: “De nummer 1 op 32-8 heet Hijo da puta, misschien kan jij zijn acca overnemen als hij gebanned wordt... 185 accas. Hijo was nr 157 dus GF aandelen zou ik call kopen... ” En waarom zou die gebanned worden dan? door DM uit te geven? ” Nee door belediging. Iets met naam vertalen, en je moeder een beurt geven en zo.