Search Results

Search results 21-40 of 118.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Kamikaze | Dubbelposten is niet toegestaan.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Van: vloot commando Je vloot stuitte op een eeuwenoud, volledig geladen en verlaten konvooi. Natuurlijk ideaal om even wat in te laden. Er is Metaal 50.826.009 buitgemaakt. Logboek bijlage van de communicatieofficier: Op een haar na hadden we een botsing met een andere expeditie. Ik had niet verwacht hier andere schepen tegen te zullen komen.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Van: vloot commando Je vloot stuitte op een eeuwenoud, volledig geladen en verlaten konvooi. Natuurlijk ideaal om even wat in te laden. Er is Metaal 63.375.104 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Van: vloot commando Mineraalgordels rondom een onbekende planeet bevatten ontelbare grondstoffen. De expeditie komt volgeladen terug! Er is Kristal 39.531.340 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Van: vloot commando We liepen de resten van een oude oorlogsarmada tegen het lijf. Technici vliegen direct op dit scheepskerkhof, wie weet zitten er nog bruikbare schepen tussen. De volgende schepen zijn nu een deel van de vloot: Zwaar gevechtsschip: 1770 Spionagesonde: 1186 Navigator: 22 Groot vrachtschip: 2 Licht gevechtsschip: 5 Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Mineraalgordels rondom een onbekende planeet bevatten ontelbare grondstoffen. De expeditie komt volgeladen terug! Er is Metaal 63.421.392 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten bent die ooit een sector binnen vliegt.

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

• Zomerloterij 2023

tripeltje - - Algemeen

Van: vloot commando Op een kleine maan met atmosfeer kon je expeditie landen, op de grond kwam de bemanning volop grondstoffen tegen. De bemanning probeert zoveel mogelijk grondstof te verzamelen. Er is Metaal 56.473.344 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten bent die ooit een sector binnen vliegt.

• Het is even geleden, maar deze slag maar er zijn. het is geen reuze winst, maar winst is winst.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-07-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] ________________________________________________ Bommenwerper 38.830 Vernietiger 18.816 Reaper 15.472 _________________________________________ Verdediger Procurator Terra ________________________________________________ Klein vrachtschip 776 Groot vrachtschip 2.028 Licht ge…

• zo iemand vergeten zijn expo vloot te saven... mooie hit...

• Daar is die ie dan, de nieuwe nr1 SOLO attack, na eerder zijn expo vloot te hebben gesloopt, dacht ik laat is kijken of er meer is... en ja hoor daar ligt zijn hoofdvloot... het een en ander organiseren en kijken of dit ook lukt... zie hier nieuwe nr1 A je To... Helaas geen bericht en in vakantie modus gegaan volgende ochtend De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] ______________________________________________…

• Het is even stil geweest, de unie kleurt blauwer en targets zijn er steeds minder... Wachten op de laatste expo, toch even een paar kleine targets scannen en zie ik vulcan met timer 20min... scannen, wachten en toch maar vliegen... zie onderstaande uitslag en weg expo vloot A je To De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] ________________________________________________ Interceptor 15.805 Pathfinder 4.000 ______…

• mooi slag... was ook al een paar dagen aan het jagen, maar was telkens te actief of netjes zijn vloot gesaved... helaas is hij nu in vakantie modus gegaan en verwacht ik geen rb...

• Eindelijk... een solo top 10 hit... het was op goed geluk hitje... wanneer lexius zijn vloot thuis is, is hij goed online. maar nu lag hij ineens naast mij in het zelfde zonnetstelsel. met een timer van 16min, scouten, rekenen, springen en vliegen. helaas niet alle vloot kunnen meenemen, en grotendeels van de rec stonden ook nog op een andere plek. en toen was hij online... op meerder planeten en zijn maan... twijfel wel of niet door gaan... nog 2x gescout en hij lag er nog steeds... dan maar la…

• Nadat fotosynthese een prachtslag heeft gemaakt op Jackals/nooitgeluk (naam verandering of account overgegeven). Bleek vandaag zijn herstelde vloot weer operationeel te komen. dit hapje had ik wel trek in... misschien meer verlies dan noodzakelijk, maar de winst mag er zijn... Vraag mij af of Jackals/Nooitgeluk nog terug komt, om opnieuw te rebuilden. zo, ja neem dan tijdig weer je vloot in gebruik als je online bent. Succes met rebuild... a je to De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-…

• Nadat ik afgelopen weekend groot deel van zijn aanvalsvloot pakte, dacht ik gisteravond laat ik eens kijken of er nog iemand thuis is. en zowaar niets geleerd van eerder fouten, dus ja dan kom ik weer even langs... jammer genoeg was hij nog minder blij toen hij weer wakker werd... tja een ezel stoot zich geen 2x tegen dezelfde steen succes met rebuild... A je To De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Consul Tauri [B en B] _________…

• Even nog geen tijd gehad om te posten... maar deze mag niet ontbreken geen idee wat Proconsul Star in gedachte had, maar zijn aanvalsvloot lag klaar om gesloopt te worden. Waarschijnlijk vergeten te springen om te saven gezien zijn grondstoffen voorraad. Nadat hij online is gekomen, vond hij het noodzakelijk om ook zijn 6 sterren de prullenbak in te doen. soms kan je ook je verlies nemen, uithuilen, opnieuw opbouwen en goed saven Gl met RB. A je To De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-03…

• Boem, lekker gespeeld.... Zonde Jackels... een tijdje goed je vloot gesaved en plots door de mand gevallen en je laten crashen geniet voorlopig van je nr.1 positie

• ff dagje nog genieten van je solo nr1 slag... maar goed lekker slag weer