Search Results
Search results 141-160 of 452.
-
specs van doeluni
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from Sempi: “Ik dacht van wel. Tijdens de vorige merge bestond de graveyard namelijk nog niet.. Graveyard is pas later geïntroduceerd, tenminste op de .nl servers wel meen ik Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat alle actieve spelers destijds een ander universum konden kiezen. Nadat de deadline hiervan verstreken was, werden de inactieve spelers (willekeurig) verdeeld over de universums ” Ga er maar vanuit dat je op zoek kan gaan naar nieuwe i'tjes. Ze mogen alleen wel het aantal melkwege…
-
specs van doeluni
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from mauricovic: “Geen gek idee, als we dan voor uni 3 afspreken dat iedereen op 50% vliegt zijn we daar van de dubbele vliegsnelheid af! Ik denk niet dat zo'n afspraak werkt, het is ook gewoon een idee van de uni en kennelijk een van de redenen om een uni wel of niet te kiezen. Kan iemand mij nog even een paar of 1 goede reden geven om uni 3 niet te kiezen? ” In Deimos kan je straks blijkbaar lekker defbashen met de nieuwe inwas en je staat waarschijnlijk iets hoger op de ranglijst. Maar …
-
specs van doeluni
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from Hysteria: “Voor zover ik weet, krijg je voor elke planeet die niet op dezelfde coords ligt een gratis herplaatsing, ik weet niet of dat ook geld voor een graveyard, ik dacht het wel, maar hang me er niet aan op ” Ook al kom je op dezelfde coordinaten terecht, dan zou je alsnog de tokens moeten ontvangen. Anders is het gigantisch oneerlijk ! Een groot deel van het spel is tenslotte waar je je planeten neerlegt, gebaseerd op het aantal melkwegen dat een universum heeft. Als je vervolgen…
-
specs van doeluni
Lange Giraffe - - Spel
PostZolang degenen die mergen naar een doeluni, maar wel voor iedere planeet een herplaats-token ontvangen. Anders wordt het wel vervelend voor je spreiding als het ingericht is op 4 melkwegen en iedere doeluni bestaat uit een hoger aantal melkwegen.
-
specs van doeluni
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from bassie36: “Ik mag hopen van niet, ze hebben nu in ieder geval verschillende specs (speed, ags/non-ags) dus er valt wat te kiezen. ” Die specificaties mogen ze inderdaad wel van af blijven. Dan had je de specs al moeten aanpassen voordat half NL een universum kiest op basis van wat er nu te kiezen is. De keuzes zijn niet ideaal, maar het kan toch wel een stuk slechter.
-
Ik zou geen aanvalsblokkades toevoegen, dat tast enkel het spelplezier aan van spelers. Als je tenslotte uit de modus komt dan wil je spelen en niet eerst de halve dag wachten voordat je eindelijk wat kan doen Als je enkel een cooldown plaatst op het opnieuw activeren van de vakantiemodus, dan is het probleem opgelost zonder het aantasten van iemands spelplezier. Enkel de "abusers" die vakantiemodus gebruiken om er na 30 minuten weer in te duiken, kunnen dat dan niet meer doen.
-
Ik vind het idee dat ik bij Scaapiee las wel interessant en het lijkt me ook wel haalbaar om in te voeren. Waneer je uit vakantiemodus komt, krijg je een cooldown van 24/48 uur voordat je weer opnieuw vakantiemodus kan aanklikken. Dan heb je het doel al bereikt om te voorkomen dat spelers enkel uit vakantiemodus komen voor een spiorondje en na 5 minuten weer terugkeren in vakantiemodus. Ga je veel meer eraan sleutelen, dan wordt de kans groter dat personen die weinig tijd hebben ermee stoppen. M…