Search Results
Search results 401-420 of 422.
-
[TOT: 2.506.455.000] Galaxy [LOST] vs. Rcthans [Vortex] (A: 325.757.000, V: 2.180.698.000)
Kaj - - Rustplaats
PostLekker hitje Galaxy!
-
Intergalactisch Ruimte Station (Intergalactic Space Hub) Diplmatieke betrekkingen Koninkrijk Hoe contact te leggen? Er is slechts één manier om nieuwe diplomatie betrekkingen aan te gaan voor je koninkrijk met intergalactische officieren, en pas nadat een aantal condities zijn bereikt. - Bepaalde onderzoekenlevels (spionagetech en astrofysica) Zodra deze condities zijn bereikt kan de speler in het Intergalactisch Ruimte Station een nieuwe missie selecteren genaamd: “maak contact”. Door deze miss…
-
Quote from ReformeD: “Grappig, ik zou het precies anderom zeggen. Def naar puin zorgt ervoor dat je je shit op orde moet hebben en niet achter een def kan blijven liggen zonder in te loggen. Al verwacht ik niet dat def naar puin uberhaubt een poll optie wordt. Wel zonde, ik kom uit vega en had geen opties om als doeluni een def naar puin uni te kiezen terwijl ik dit wel graag gewild had. ” Nu is het enorm satisfying om een turtle te kunnen slopen - iemand die zich veilig waande achter zijn def. …
-
Def naar puin is voor mietjes, idem voor hoger percentage naar puin
-
30% puin mag blijven voor mij.
-
Rey Nemaattori
Kaj - - Ex teamleden
PostRey, We hebben (veel) meer negatieve ervaringen gehad met elkaar dan positieve. Maar ook ik wens je het allerbeste toe! Hopelijk kan je afscheid van de team-taken de nodige tijd en rust vrijmaken om de rest van je goede voornemens te behalen, of net dat beetje meer van het leven te kunnen genieten. Het gaat je goed, Kaj aka Oneday
-
Ogniter revived
PostQuote from Jillian: “Quote from Kaj: “De top 100 worldwide stats doen het nu ook en ik heb de .us community ook toegevoegd. Als er nog suggesties zijn voor welke ik het best ook nog toevoeg hoor ik dat graag. Ik ben eigenlijk enkel met .nl gekend en weet dus niet of er nog andere actieve OGame communities zijn die hier mogelijkerwijs ook nog wat aan hebben. EDIT: 't Is leuk de positieve feedback te lezen, ik ben blij dat ik behalve mezelf ook nog anderen kan blijmaken hiermee ” er zitten ook nog…
-
Ogniter revived
PostIk heb ook maar even de domeinnaam ogniter.eu voorzien, misschien is die toch iets herkenbaarder dan kreela.be...
-
Ogniter revived
PostDe top 100 worldwide stats doen het nu ook en ik heb de .us community ook toegevoegd. Als er nog suggesties zijn voor welke ik het best ook nog toevoeg hoor ik dat graag. Ik ben eigenlijk enkel met .nl gekend en weet dus niet of er nog andere actieve OGame communities zijn die hier mogelijkerwijs ook nog wat aan hebben. EDIT: 't Is leuk de positieve feedback te lezen, ik ben blij dat ik behalve mezelf ook nog anderen kan blijmaken hiermee
-
Ogniter revived
PostQuote from Villain: “oooh F@ck yes!!!! @Kaj je bent een held man. De oude oginator werkte op dagelijkste updates. Gaat deze dat ook doen? Als je hulp nodig hebt. Let me know! ” De dagelijke updates zouden normaal gezien moeten werken ja, dus ik verwacht dat dat in orde zou moeten zijn - dat merken we pas over enkel dagen. En anders wordt dat nog even uitzoeken wat er dan nog mis loopt maar dat komt wel in orde
-
Ogniter revived
PostHey allen, @ De mods: Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te posten dus verplaats het maar als het hier niet juist staat.. Plzdontbanme Ik vermoed dat ik niet de enige OGamer ben die Ogniter mist (ogame stats, spelers opzoeken, planeten opzoeken - bv overzicht alle planeten in je uni in mw dus post ik dit even hier. Een paar dagen geleden ben ik begonnen aan een poging om Ogniter terug tot leven te wekken en dit is me nu dan ook gelukt (denk ik). Hij draait pas net dus wekelijkse stat…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Kreela: “Waarom niet een plaats die centraal staat...Wat dachten jullie van Hilversum nl-nl.facebook.com/cafevue/ lekker centraal alle treinen komen der langs.....Clubs zijn tot 5 uur open pak de ochtend trein op de weg terug.....Kreela staat op de pagina maar waar tja dat is de vraag.....Hoewel de Autisten DarkCrew.... ” Hoe is Hilversum centraal voor je Belgische fans?
-
Gebeurtenis overzicht
Kaj - - Klachten en bugs
PostQuote from Kreela: “Gewoon een java script gebruiken gameforge heeft het normale script iets aangepast waardoor het auto opened staat....Eclipse help je verder het is geen usernaam maar een programma waar je javaSE/JavaScript mee kunt maken het is vrij simpel. eclipse.org/downloads/ hier als je me niet vertrouwd vraag een moderator/admin het na. ” No offense maar als je eclipse gebruikt voor Javascript development ben je echt dom.. Dat is vnl. voor Java development en Java en Javascript zijn 2 t…
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Anuvinda: “Komt @Kreela ook? ” Ik kom alleen maar als @Kreela komt
-
nieuwe acer laptop.
PostIs het in orde gekomen vernal? Ik ben best benieuwd naar het vervolg
-
Kevin87 is back
Kaj - - Ex teamleden
PostQuote from Spacefighter: “de respons tijd van Kevin op berichten geeft me veel vertrouwen ” Als je zijn post nou goed leest dan zie je dat hij duidelijk aangeeft dat hij uit Genk komt, Genk = Limburg en daar zijn ze nou eenmaal wat trager... WELKOM KEVIN87! Maar ik ben ook benieuwd naar de vraag van Spacey wat een trail GO isl