Search Results
Search results 601-620 of 647.
-
expo-records
mauricovic - - Forum
PostVooralsnog is het heel overzichtelijk aangezien dit het hoogste is....Het wordt pas vervelend als iemand er overheen gaat. Als niemand dat doet is er niks aan de hand
-
expo-records
mauricovic - - Forum
PostVan: vloot commando Op een verdwaalde planetoïde lagen de grondstoffen voor het oprapen. Er is Metaal 26.400.000 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten bent die ooit een sector binnen vliegt. Je vloot stuitte op een eeuwenoud, volledig geladen en verlaten konvooi. Natuurlijk ideaal om even wat in te laden. Er is Kristal 28.800.000 buitgemaakt. Logboek van de communicatieofficier: Het voelt altijd heerlijk als je een van de eersten be…
-
expo-records
mauricovic - - Forum
PostNee doe maar niet. Op een drukbezocht forum is het fijner als het gewoon klopt. Ik reken zelf wel
-
expo-records
mauricovic - - Forum
PostGrootste vloot in totale gs hoeveelheid
-
Mooie slag, maar nog mooier om te zien dat Swami ook gewoon nog leeft
-
Quote from LoneRanger: “Netjes Buko! Toch nog iets weten te vinden in deze uni. Ik zie dat jij inmiddels dik bovenaan staat! Expo's, wat DM gebruikt of gewoon veel itjes geraid? Enjoy de eerste plek! ” Pfff het lijkt er haast op dat jij je nieuwe vrienden belangrijker vindt Marco... Maar zoals Bassie al oppert...Heb je weer een account? Mooie slag Bassie, leuk dat jij ook nog steeds bezig bent
-
expo-records
mauricovic - - Forum
PostOke, bij deze een nieuw topic. Ik zal hem straks eens vullen met mijn eerste expo's die terugkomen
-
Quote from Robbendinho: “Quote from ExXx: “Mooi man, kan ik eindelijk stoppen. Spel is al jaren verrot dat blijkt maar weer. En niks vaste plek, dat weet jij ook ouwe cheater team NL bedankt voor het “goede” werk, en Ogame voor het verzieken van wat ooit een mooi spel was maar nu een melkkoe. Bedankt boys voor de gezelligheid! ” Standaard reactie van een verliezer. Puike slag, heerlijk gedaan ” Haha, ik dacht precies hetzelfde. Maar prima slag en hoe dat dan tot stand is gekomen...boeiuh! @Waldo…
-
accounts.
PostEen ogame.nl zonder Bolder...Dat zou toch een partij zonde zijn! Elk land, stad, gemeente, dorp of community heeft recht op zijn eigen dorpsgek! Hoop dat het lukt Bolder, je bent een mafkees, maar wel ONZE mafkees!
-
i I v na de merge
mauricovic - - Spel
PostNou, ik zou niet klikken op die link van Lord, Waldo...dat gaat je echt niet helpen...wat een wazig verhaal. Maar als ik het goed begrijp zijn de voormalige i en iI spelers inmiddels in iv en iIv gezet en wachten we nu tot ze zichzelf weer activeren? Als blijkt dat alle iv en iIv spelers van de afgelopen jaren weer actief worden betekend dit dan ook dat we weer gaan demergen? Dat met terugwerkende kracht bijv uni 12 weer actief wordt? Ik had daar volgens mij nog een acca in iIv een jaar of 8 gel…