Search Results
Search results 81-100 of 647.
-
[TOT: 14.809.196.000] Scaapiee [Next] vs. Gotyn [Smoodle] (A: 2.236.790.000, V: 12.572.406.000)
PostJe gaat hard opeens, mooie winst weer
-
uni-hoppen
mauricovic - - Spel
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from mauricovic: “Quote from Jelly015: “? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha ” Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest.Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten.... ” ja polaris is echt een geniale u…
-
uni-hoppen
mauricovic - - Spel
PostQuote from Jelly015: “? en hoe de fuck kom je aan 900 miljoen punten whahaha ” Het hadden er nog een stuk meer kunnen zijn met zijn mijnen en planeten als tie niet eerst 60 !!! dagen in v-mode was geweest. Maar het is wel duidelijk dat Polaris dus gewoon de beste uni is. Iedereen wil daarheen omdat wij daar spelen! En met wij bedoel ik iedereen die in Polaris gestart is, niet de neppe uni-hoppers die vluchten....
-
[TOT: 1.070.042.000] Lange Giraffe [SFs] vs. jackals 5 [ZWAAR] (A: 13.255.000, V: 1.056.787.000)
PostMooi weer hoor, lekkere langnek van me. Die eerste hof in tijden van een maand of wat geleden heeft toch weer wat bij je losgemaakt merk ik
-
Aha i see. Ik speel alleen Polaris en ik heb geen idee hoe de andere uni's er qua bevolking uitzien. Hoeveel spelers in totaal, hoeveel actief. Vroeger had je daar een handige site voor, kon je ook kijken hoeveel je in een maand gestegen was. Maar die site is offline geloof ik
-
Maar je krijgt toch wel meer SS uit expo? Of verschroot je die?