Search Results
Search results 121-140 of 342.
-
Quote from Spacefighter: “whinen op het forum heeft echt geen zin. Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan. ” Als je goed leest kan je zien dat dit al is gebeurd...en misschien een idee om zelf ook even een cursusje Nederlands te gaan volgen...slimbo... Hé TDR, lekker nuttige bijdrage! Dit kon je ook wel even in een appje naar ons Nederlands hoogstandje sturen lijkt mij...voegt niets toe maw spam...Lekker bezig met regels overtreden,…
-
Quote from Lord: “Er zijn duidelijke escalatie stappen als je een probleem hebt en in geen van die stappen staat dat je op het board een ultimatum moet gaan stellen. Graag escaleren via de normale route. ” Kan je even laten zien waar de stappen staan over het laten wachten van spelers? En dan ook even het lijstje welke spelers wél moeten wachten en welke niet? Bedankt.
-
Klein maar fijn, toch ff 2 miljard ophalen zo! Next!
-
Hehehe, dikke klappert!
-
Bwoah dikke winst man!!!
-
Heerlijke hit dames!!! Bwoah wat een winst! Next!
-
Lekker duif! Op naar de volgende!
-
Wat een heerlijke winst man!!! Lekkerrrrrr
-
Ah ja, HT word verdedigd door iemand die zich graag bezighoud met pushing, multi, bashing, probing...nog meer?.. Ik denk dus niet dat jou mening heel veel waarde heeft TDR. En je helpt HT zeker niet in z'n geloofwaardigheid, die hij zelf al heeft verprutst met z'n naai acties eerder. Als er niets gedaan word kan het beter in de groep gegooid worden, misschien word er dan eindelijk goed naar gekeken.
-
Lekker man! Op naar de volgende! Prakken die hap!
-
Wiehoeeeee, was leuk met je te vliegen Zippo! Mooi dat ik mee kon! GL met wat je ook doet peetvader!
-
Daarom moest 'ie wat agressie kwijt in een ander topic! En uiteraard direct vmode en geen bericht, zo sportief is 'ie wel. LOL, lekker hoor, over een maandje kan je hem weer prakken, leuke farm!
-
Quote from Bolder: “Quote from Plofkop: “Ik wacht na je reactie wel even af tot Zaph je reactie herhaalt in het nederlands. ” Droeftoeter.. maatje van james..Niet iedereen is zo hoog begaafd als jij plofkop, mss kun je daar wat rekening mee houden en niet iemand meteen genadeloos afschieten. Verder wacht ik op het team om iets zinnigs te zeggen over de problemen. ” Inhoudelijk voegen deze twee heren boven ons niets toe Bolder, op 1 zin van plofkop na...logisch dat GF bezig is met de problemen...…
-
Quote from JamesCameron: “Laat ik me dan toch maar verleiden te reageren... - Het team heeft mijn bug naar de coma gecommuniceerd en heeft geen enkel inhoudelijk aandeel gehad in de beslissing wel of niet de bootjes/punten in te leveren. - Als je denkt dat ik het op de man speel moet je nog maar eens terug lezen. Ik dien een volwassen man met een grote mond van repliek en hou ervan om een beetje de draak te steken. Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verba…
-
Quote from Bolder: “Quote from JamesCameron: “En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled. Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075 Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanall…
-
Lekker man! Op naar de volgende!
-
Lekker man! Je kan het toch!
-
Quote from Lord: “Quote from MiniMe: “Quote from LoneRanger: “Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “ ” ” ” ” Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duide…