Search Results
Search results 21-40 of 148.
-
Als je het mij vraagt moeten ze niet iets doen aan de maandef of vernietiging maar aan het afkopen van IPR"s.
-
Weet iemand in welke uni hij nog meer speelt? Asking for a friend
-
We kunnen ook gaan rellen
-
Wie reageert er na jou?
TimmiT - - Thuisplaneet
PostJillian.
-
Uni3 stats discussie
PostAls we naar minstens 3x speed kunnen, wil ik een account zoeken en komen spelen hier.
-
Maar gaan die beloningen nu terugkomen?
-
TOT: 15.030.605.000] Disturb [NoLeader] & de Zwerver [NoLeader] & MrR [NoLeader] & MC Walter [NoLeader] vs. Bob [Bonus] (A: 2.472.727.000, V: 12.557.878.000)
TimmiT - - Hall of Fame
PostTop slag, zo kun je het ook doen in plaats van v-mode hoppen. Gewoon i'tje worden. Bonus dat dit keer de hit niet op iemand van je eigen alliantie is.
-
[TOT: 481.481.355.000] Trucker & Jadakiss [THE LOX] & Piet Piraat & mister C & Colonel Cain vs. Gambits [Ex Play] (A: 164.783.097.000, V: 316.698.258.000)
TimmiT - - Hall of Fame
PostMooie hit jongens Kan iemand die quotepyramides opruimen? Onmogelijk om te lezen
-
Waarom zou je dit posten? (Of speciaal voor online komen)
-
Quote from Atlas: “volgens mij begrijp je het spel totaal niet goulash, ik ga echt geen geld uitgeven om een planeet te verplaatsen En sterren zijn er niet voor niets, je hebt er zelf ook zat Je zal het nog moeilijk krijgen met je speelwijze, daar expo piraten nu totaal niet meer opleveren mt de nieuwe update, ga weer eens ogame spelen zoals het hoort. Als jij en xilias hadden gehalt, weet ik niet of wij hadden kunnen vliegen, char was off ” Ik snap het niet, kun je mij vertellen wat Atlas hierm…
-
Quote from Independence: “Stel, dit willen ze er alsnog door drukken, wat zou dan een eventuele verwachte aankomst zijn in alle unis? ” Uhm. De update is al geweest. Gisteren. .NL team niet op de hoogte? board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7115817#post7115817 23.09: Version 7.5.0 37095 Rebalance of classes
-
Quote from paul-maximilianus: “Quote from TimmiT: “Ik hoor dat de helft van Grillvogels al in VMODE staat ” ja 5 van de 13 staan in het blauw en dat is bij Atlas maar 1 van de 9. Maar die hebben weer 2 inactieven op sjouw dus tja... soort gelijkspel. Het echte gevaar zit buiten de allies denk ik. ” Geen gelijkspel meer nu.
-
[TOT: 31.512.500] Sovereign Magellan vs. Kale [Lms] (A: 1.232.000, V: 30.280.500)
TimmiT - - Hall of Fame
Post@Spacefighter @davyyyh @Robbendinho
-
Regels
PostIk wil hier ook gepost hebben voor het slotje
-
[TOT: 45.040.000] Lord-Freeza [F-E-L] vs. Robbendinho [n00dles] (A: 0, V: 45.040.000)
TimmiT - - Hall of Fame
PostWie zou er dit keer inloggen op het account? Het was niet mijn beurt