Search Results
Search results 361-380 of 409.
-
[TOT: 9.931.500] yfnom [DaS] vs. JayZo [Geuzen] (A: 1.998.000, V: 7.933.500)
monfy - - Hall of Fame
PostJayZo, gl rb en hf met je maan De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller yfnom [DaS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 378 Licht gevechtsschip 410 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 200 Slagschip 30 Interceptor 35 _________________________________________ Verdediger JayZo [Geuzen] ________________________________________________ Klein vrachtschip 12 Groot vrachtschip 30 Licht gevechtsschip 73 Zwaar gevechts…
-
[TOT: 5.868.500] Vehc [DaS] & Nameh [DaS] vs. Storozhevoy [BSG75] (A: 1.015.000, V: 4.853.500)
monfy - - Hall of Fame
Postook lekker prakje def, gl rb
-
[TOT: 192.058.000] Swami_dude [Bro] vs. Dreadhead [ESA] (A: 0, V: 192.058.000)
monfy - - Hall of Fame
Postlekker zn vrachtvlootje def, gl rb
-
Niet aan Chevke komen Kale ! Gl rb maar weer
-
Mooie actie en veel plezier met de rebuild allemaal
-
[TOT: 5.321.500] yfnom [DaS] vs. Loolnood [HBS] (A: 1.583.000, V: 3.738.500)
monfy - - Hall of Fame
PostQuote from Loolnood: “Voor de rest kan je natuurlijk niets doen tegen een groep DAS spelers die met DM begint en dan dus wakker is tussen 02:15 en 04:15 om je te crashen ” DM een nieuwe drugs die ik nog niet gehad heb ofzo ? wist niet dat je er ook wakker van bleef, moet ik misschien toch meer kopen Verder moeten de meeste nog beginnen met vloot bouwen, je gooit de handdoek wel erg snel in de ring....
-
Eerste hof [TOT: 4.116.000] Zetsubooteki [INQ] vs. Bloodtrail [BSG75] (A: 360.000, V: 3.756.000)
monfy - - Hall of Fame
PostLeuk hitje, zie dat er ook al lanx 3 op dat maantje van Kale zit Bloodtrail, gl rb
-
[TOT: 5.321.500] yfnom [DaS] vs. Loolnood [HBS] (A: 1.583.000, V: 3.738.500)
monfy - - Hall of Fame
PostLoolnood, gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller yfnom [DaS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 98 Licht gevechtsschip 115 Zwaar gevechtsschip 3 Slagschip 30 Interceptor 30 Kruiser 150 _________________________________________ Verdediger Loolnood [HBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 6 Licht gevechtsschip 4 Slagschip 46 Recycler 13 Spionage…
-
[TOT: 8.435.500] Shinovu [LoT] vs. Rdet [Syndicat] (A: 8.363.000, V: 72.500)
monfy - - Hall of Fame
PostPak ze Rdet !
-
Lekker snackje Friend, gl rb
-
Netjes gedaan Zetsubooteki. Aan de hand van de spio crash die je bij Rdet had gedaan, wisten we hoe laat je recs ongv verstuurd waren. Daarom wisten we dus ook dat onze recs er eerder zouden zijn. Mocht je het puin wel gehad hebben, dan was de kans groot dat we je recjes hadden gecounterd ja. Main vlootje was op dat moment al niet meer haalbaar. Verder hoop ik dat je lekker door blijft gaan, je bent goed bezig en zorgt iig voor wat concurrentie
-
[TOT: 6.104.000] Nameh [DaS] vs. spacecake1 [LMS] (A: 822.000, V: 5.282.000)
monfy - - Hall of Fame
PostLeuke eerste solo hof van de uni Rikkert Niet zo handig om even kort puin save te doen Kale, gl rb
-
Netjes gedaan Rdet, gl rb
-
Quote from Atoompje: “Echter vergroten ze op deze manier juist hun verlies ” Dat gaat nog wel vaker gebeuren hoor. Heb op dag 1 al gezegd dat er geen turtles in deze uni gaan komen en jij had gewoon al teveel def. Al zet je er 200 abr neer, def kun je niet saven Quote from Atoompje: “Maar daar gaat het niet om, ze zouden het verlies wel ''even'' terughalen. Echter vergroten ze op deze manier juist hun verlies ” Wij hebben gister behoorlijk winst gepakt met raiden, wat heb jij overgehouden aan je…
-
Jammer rikkert, moeten maar eens kijken hoe we dat terug gaan halen
-
Gevechtsrapportjes spammen
-
Helaas niet al het puin omdat Whoop wat recjes afkocht, maar blijft leuk winstje over Whoop, sportieve reactie en gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller yfnom [DaS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 28 Kruiser 150 Slagschip 30 _________________________________________ Verdediger Whoop [BSG75] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11 Groot vrachtschip 41 Licht gevec…
-
Tot gister was dit nog dit nog ingame Kale. Na mijn eerste poging een paar dagen terug kreeg ik al een grote mond van Kale dat hij mij nog wel zou pakken Vandaag nog een paar pogingen gedaan en steeds kwam hij online en vloog ik door op zijn satjes. Vanavond dacht Kale dat hij mijn satjes ook wel kon slopen als mijn vloot nog op de terug weg was..... Kleine vergissing, mijn motoren zijn iets sneller Hij vertraagde nog keurig maar die spio kon ik mooi ontwijken De volgende vloten kwamen elkaar te…