Search Results
Search results 381-400 of 409.
-
Gebouwen On Hold
PostHaha, Zo maak je het idd onmogelijk om te raiden, gewoon je bouwlijst vullen en er valt nooit iets te halen....
-
Lekker snackje
-
Rikkert dikke ********* Deze moet bij gevechtsrapportjes Wel leuk winstje Rosse, gl rb
-
En dat is de 3de keer dat Wolter neer gaat in 2 dagen Gister was ik nog even gefrustreerd dat jullie een maan bij hm hadden gemaakt terwijl ik heerlijk lag te slapen Nu hij rage quit, maakt dat maantje ook niks meer uit Wolter, veel succes met andere spellen
-
[TOT: 6.032.000] yfnom [DaS] & Vehc [DaS] & Nameh [DaS] vs. Wolter [INQ] (A: 1.222.000, V: 4.810.000)
monfy - - Hall of Fame
PostEerste hofje dan maar Wolter, gl rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller yfnom [DaS] ________________________________________________ Kruiser 80 Slagschip 30 _________________________________________ Aanvaller Vehc [DaS] ________________________________________________ Kruiser 50 _________________________________________ Aanvaller Nameh [DaS] ________________________________________________ Slagschip 13 Kruiser 60 _______________…
-
Leuk hitje Vonhazespace, gl rb
-
Quote from thjazi: “ik vind het leuk om weer op een nieuwe uni te starten ik vind het alleen jammer dat de top spelers die werkelijk honderden euro's uitgeven aan DM het helemaal verzieken voor de rest van de spelers, ik zag na minder dan een week al dat mensen met SS'jes rondvliegen, dit is onmogelijk zonder DM. ” Valt best mee hoor, 35 euro om een snelle start te maken en de eerste nacht al te kunnen raiden
-
Omdat het hier anders ook zo stil is back.jpg De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller yfnom [DaS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 8 Kruiser 60 Slagschip 20 _________________________________________ Verdediger Jona139 [HBS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 20 Groot vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 15 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 3 Recycler 2 Spionagesonde 10 Raket…
-
Lekker astro raidje
-
Beetje zinloos om def te bouwen, def gaat toch wel weg als die maan echt kapot moet
-
Rechten voor Likes
Postheeft te maken met je team functie, hogere teamleden zoals wishtodie kunnen wel in uni3 liken
-
Rechten voor Likes
PostQuote from TheDutchRitual: “Waarom wel bij een teamler topic maar niet in U3? ” heeft te maken met je team functie, ergens moeten ze dat dus ook wel kunnen aanpassen
-
Rechten voor Likes
Postop zich wel aardig idee, maar misschien ook goed om ergens een grens te trekken dan. Iemand moet bijv. eerst een bepaalde tijd actief zijn of een aantal reacties hebben gedaan voor je kan liken
-
Zonde van je energie, je account is weg en gaat ook niet meer terug komen ! Wel vreemd dat je zegt dat je niet kon inloggen en in Quantum wel regelmatig kon inloggen
-
@redstar Weet je zeker dat er betaalde dm nog op het account stond? Ik kan me nog herinneren dat jij ook altijd erg actief was met gratis DM veldjes ruimen. Als je vervolgens DM opmaakt, gaat eerst de gekochte DM op en blijft dus de gevonden DM staan.
-
Veilingen Updaten
PostQuote from flexie: “@legend, wie ben jij ingame? ” Dit zegt dus meer over jou flexie Legend is jaren lang 1 van de beste fleeters van.nl geweest, heeft jaren lang de solo nr1 gehad door Phase neer te halen en speelt sinds een tijdje weer in Uni3 onder de naam Barry badbak, die jou gesloopt heeft