Search Results
Search results 61-80 of 903.
-
hij snapt er niets van he... hij maar satjes en defjes blijven bashen, om vervolgens alles weer kwijt te raken xD
-
Quote from Piraat: “mooi gepakt ! weer niks gesaved zeker ? ” tuurlijk niet, wat denk je zelf XD het is Kale
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Slagschip 40.271 Interceptor 40.275 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.446 Zwaar gevechtsschip 449 Kruiser 4.132 Slagschip 5.520 Recycler 6.569 Spionagesonde 1.068 Vernietiger 6.375 Interceptor 2.167 Reaper 3 Pathfinder 312 ____…
-
Toekomst van het board
SailorTwift - - Algemeen
Posthier begint het dus mee, eerst een merge van het board. Vervolgens toch langzaam de richting in dat .NL als community verdwijnt en zal mergen met of ogame.org of met ogame.de.... ik heb gestemd, eigen board behouden.
-
toch een dikke winst
-
lekker hoor leuke winst aan overgehouden
-
Quote from Consul Vesta: “Prima winst! Ik neem je account wel over! Ik kan Vogel prima ff een toontje lager laten zingen PM maar ” Quote from Piraat: “Quote from rcthans: “Quote from Vogel: “Ik wens je een fijne vakantie als je terug komt. zie je stap 2 ” Iemand mijn accountje overnemen, je hebt wel een aartsrivaal die steeds fanatieker aan het worden is ” ikwilwel !!! ” afblijven baklapskes, mijn account Als Hansje stopt krijg ik hem terug
-
Quote from erikerik: “Lekkere hit mannen. Zit nu wel met het probleem dat ik niet van mijn energieboosters af kom. ” Insidioot komt toch wel weer terug om te bashen, dus spaar ze nog maar door
-
Quote from Kamikaze: “Mooie winst weer. Dat de reeds gestuurde vloten doorvliegen die voor een block verstuurd zijn is al bekend. Vriendschappelijk versturen kan gewoon, dus had je maar online moeten zijn... ” ik vlieg er 20 minuten over vanaf 1 stelsel naast hem... impact was om 17:00:02... De blokkade stond er op om 16:45 ofzo? dus vloog al een paar minuten. Dus idd, had ie maar online moeten zijn.
-
nog maar een beetje opgehaald... wel een beetje vaag hoor... ik log in, ik stuur spios en launch direct.. ongeveer 5 minuten na de launch word er een aanvalsblokkade aangezet... maar mijn aanval loopt gewoon door?? Beetje raar GF om niet een automatische pull in te bouwen. nouja, doorgevlogen en paar minuten na de slag ook wat verontwaardiging bij Kale op een manier die alleen Kale kan, iets met cheaten en bugabuse ofzo??? ... Niet mijn probleem, ik stuur ook niets terug. Ga maar lekker bij GF k…
-
Nou daar is hij dan eindelijk... Je was al zo vaak gewaarschuwd dat je gewoon eens moest gaan saven... Een paar weken geleden werd er op het forum geroepen dat LMS niet meer stuk kon en oooh wat zijn ze toch goed... Dit zou moeten blijken uit de talloze sat en defbashes die gepost worden en de inmiddels flink oplopende lijst aan gecrashte subjes... wat een amateurisme... Kale vond het een goed idee om te roepen dat ik wel zou buigen voor hem... Grove fout. Kale inmiddels omgetoverd tot vaste far…
-
Quote from veteraan: “Hoe slordig? ” als je de stats even checkt zo slordig dus
-
Quote from Piraat: “schitterend dit haha!!! oorlogs verklaring , en dan dit easy winning ” ja ik zit niet in een alliantie dus ik mocht maar max 6x XD
-
en nummer 3 van vandaag De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Kruiser 8.500 Reaper 4.460 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 25.910 Groot vrachtschip 435 Licht gevechtsschip 955 Zwaar gevechtsschip 214 Kruiser 51 Slagschip 13 Recycler 87 Spionagesonde 8 Vernietiger …