Search Results
Search results 201-220 of 460.
-
Nope Monfy?
-
Ja Trojan?
-
Quote from Spacefighter: “Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar door een adblocker van een speler loopt GF inkomsten mis. Het het staat in ieder geval niet bij tolerated tools and extensions ” 99% van de reclames op GF is van GF dus hoe lopen ze hier geld mis xD zie altijd alleen spellen van hunzelf
-
Meteen afstraffen zulke saves, zag hem zelf ook op de scan op 2 planeten expo saves, maar vond de aankomst beetje vroeg Hf spending DF gl@rb
-
Minime!?
-
oh oh jij ook al herlderziend?! gorilla?
-
Quote from TheBunny: “Quote from Unleasher: “Quote from Anuvinda: “Je bent het kolonisatieschip vergeten. ” is geen gevechtsschip, is een vrachtschip :P/Vrachtschepen handig voor grondstoffenSlecht tegen alles. ” Niet geheel mee eens Met een vlootje van 20k KV en 1,1k IC win je van 7k X-ers (met ca 60Mwinst met puin) Met een vlootje van 20k LG en 1,1k IC verlies je tegen 7k X-ers (Ca 24M verlies als je het puin hebt) ” Snelvuur van kruisers op lgs -.- dusjah natuurlijk verlies je veel lgs daarme…
-
Nee trojan
-
[TOT: 4.805.998.000] Unleasher [GZV] vs. Magic Henri [Zen] (A: 1.364.065.000, V: 3.441.933.000)
PostKreeg van Gier te horen: langs je Kwam een gedeelde spio binnen van Magic Henri inner, gooide hem in de sim en dacht pff 66k recs die heb ik niet hmmm. Maarjah beetje zitten twijfelen wel of niet wel of niet. En zag toen opeens timer op een planeet van hem waardoor ik dacht dat ie eerst online was. Toen maar de knoop doorgehakt en de motoren gestart. Even afgewacht en toen er nog 5minuten op stond maar rec hulp direct gevraagd! Grote dank aan Gier voor de tip En ook grote dank nogmaals aan Gier …
-
@Gorilla Ik mag dat gewoon! Gorilla! zo dan geen tag
-
Nee @Lord
-
Nee Gorilla?
-
Ja Qtek
-
Nee, Scaapiee
-
Quote from Gorilla: “Zijn wel opvallend weinig gevechtsrapporten in deze uni, zullen vast wel allemaal noobs zijn.. ” Niemand durft te posten helft zit onder pseudoniem te spelen zijn bang xD
-
marktplaats
PostKunt zoekertjes plaatsen
-
Quote from Yggdrasill: “Quote from Spacefighter: “@Alpatsjino Mr Smartass xD 1. Officieel is adblock verboden voor Ogame 2. Adblock op mobiel werkt niet of nauwelijks, dus de mobiele brigade is sowieso de conjo 3. Er zijn mensen die op devices spelen waar ze zelf geen add-ons op kunnen zetten omdat het devices zijn van werk waar dat niet kan. ” Gameforge mag niet dicteren wat jij op je computer hebt ja of nee, als het geen invloed heeft op het spel mogen ze niet beslissen op jij adblock mag hebb…