Search Results
Search results 81-100 of 151.
-
Hatsee en weer een down. Ga door ga door :p
-
haha weer lekker bezig
-
board.nl.ogame.gameforge.com/i…13-622-000-D-149-777-000/ Ik snap het niet meer... iig het was lekker rustig met al die bro`s in vmode (bang ofzo?). Nu maar weer even extra opletten.
-
haha hij is in zn spam element hoor
-
Lekker bezig maat. ga zo door
-
Lekker bezig atk dat je dit account maar tot de grond gelijk mag maken.
-
Ik er dat je stopt plof. Je was een ware schrik voor heel playbook. Maar ik snap je wel want zoveel losses maak je niet zo 123 goed. Ps aan alle dm haters: ja ik gebruik dm en ik vind het makkelijk en leuk. En wat anderen er van denken? Boeien! Het zit in het spel en zal niet meer weg gaan.
-
Jammer plof.. En jammer pred dat je niet alles kon slopen :p
-
Grappig wel dat je nu metaal nodig hebt na gister en fijn dat haru dan wat laat liggen.
-
Zo! Dat was me een avondje wel. Lekker gevlogen met zn allen en een super mooi bericht in onze inbox. Trucker thanks voor het mee vliegen. Plof jij hebt ons kopzorgen bezorgd iig met die vloot dus we moesten wel Hopen dat je door gaat want je bent een van de betere spelers hier.
-
toch lekker ff zo tussendoor
-
Tja 1 en 1 is 11... Als je blijft kolo saven terwijl de hitte toe neemt ben je niet slim bezig en vraag je er om. Goed gevlogen mannen en have fun met de winst.
-
Ik heb daar niks op tegen? alleen voor een go vind ik de combi van ht crashen en vmode hoppen en binnen 1 maand weer uit zaga zijn een beetje vreemd en niet go waardig.
-
Ik vind dat ook geen uitspraak voor een go. Zou wat zijn dat je een berichtje krijgt van iemand die zn vloot is verloren en je terug gaat sturen: Wat huil je nou? Jou enigste doel was om HT te crashen en voor de rest te gaan hoppen tot er iets leuks voorbij kwam.. tja ook een speel stijl.. Ow ja iets over de slag. venom jammer man dat je geen vloot meer maakt...
-
[TOT: 208.676.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 28.146.000, V: 180.530.000)
Postlekker hoor plofkippetjes Alleen een bedankje naar je recycle vrienden was wel op zn plaats geweest!)
-
lekker hoor, mooie winst
-
Goed van plof dat hij een gedeelte heeft terug betaald. Afspreken om niet aan te vallen via pm (ivm deut ruilingen) om vervolgens wel aan te vallen..
-
nee want het again and again gelul is pas later te horen.
-
3 punten sowieso fout in jou reactie. 1 Uit deze slag word 10 tot 20x meer gehaald dan jou kansloze hit (zou je zelf ook wel kunnen bedenken lijkt me?) 2 Dit kan ook een maan zijn? daar heb je idd niet een bak met def liggen. 3 Hij staat zo vaak in de hof sectie omdat hij niet kan, gaat en überhaupt wil saven? Cmeilink ga toch eens saven ofzo? gl@rb
-
Haha deze is wel op zn plaats denk ik youtu.be/rpadHfqFnr4