Search Results
Search results 41-60 of 180.
-
[TOT: 3.257.484.000] Lord Leto [n00dles] vs. Donanzone [RAF] (A: 450.370.000, V: 2.807.114.000)
PostNog een defligger, succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [n00dles] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 409.807 Zwaar gevechtsschip 165.722 Bommenwerper 22.227 Vernietiger 15.306 Spionagesonde 1.400.000 _________________________________________ Verdediger Donanzone [RAF] ________________________________________________ Groot vrachtschip 2.600 Slagschip 136 Recycler …
-
[TOT: 3.405.158.500] Lord Leto [n00dles] vs. horrorkok [RAF] (A: 577.904.000, V: 2.827.254.500)
PostEen mooie vloot achter een mooie def. Helaas ben je nooit veilig achter je def. GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [n00dles] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 431.374 Slagschip 27.826 Interceptor 24.450 Bommenwerper 22.314 Vernietiger 15.169 Reaper 11.880 Spionagesonde 1.600.000 _________________________________________ Verdediger horrorkok [RAF] ______________________________…
-
Nee dit is inderdaad meer dan waar ik voor vloog haha
-
Ik vloot eigenlijk op een hoeveelheid grondstoffen die er lag, om de kijken of ik die gratis weg kon halen. De verdediger kwam online, en vond het blijkbaar een goed idee om zijn vloot er voor te gooien om er een gelijkspel van te maken. Hij vergat echter dat er een behoorlijke hoeveel puin bij kwam, en dat dat met 600 recs wel erg veel pendelen was. Na de hit snel mijn eigen recs de lucht in gegooid en nog een mooie hoeveelheid puin mee kunnen nemen. Boemer, succes met de rebuild, en volgende …
-
Even weer een hapje tussendoor. Credits wel naar Donna voor het spotten op de lanx De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-02-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lord Leto [n00dles] ________________________________________________ Slagschip 27.140 Interceptor 23.211 Vernietiger 14.692 _________________________________________ Verdediger Jip ________________________________________________ Klein vrachtschip 10.000 Groot vrachtschip 2.000 Licht gevechtsschip 1.000 Kruiser…
-
pohh wat een klapper. Lekker bezig vanavond! pinned
-
Heerlijke klapper, met een nog heerlijkere winst. Lekker bezig!
-
Quote from martinus: “@Kamikaze sheese wat heb jij een rotbaan hiero.. wordt je gepakt.. moet je hem ook nog leuk vinden ” Hoeft tegenwoordig niet meer perse, ik kan het ook leuk vinden in plaats van hem, maar hij is me altijd voor
-
[TOT: 1.185.414.000] Laufeyson [RGK] vs. Chancellor Hercules [UFO] (A: 199.803.000, V: 985.611.000)
Postspamsmiley.jpg pinned
-
Goed gespot, en beste winst ook! pinned
-
Mooi aangepakt! pinned
-
Quote from Alca: “Wel een beetje jammer dat jullie het alleen weer kunnen doen omdat jullie een NAP hebben met elkaar ” Pff hater, alleen maar omdat je er niet bij was
-
Hoi allemaal. Het heeft even geduurd maar na 21 jaar is Opa Pokerman neer. Opa heeft een erg onregelmatig leven of beter gezegd geen leven, meneer is bijna 24/7 online. We hebben diverse pogingen gedaan maar deze mochten niet baten, gelukkig na lang observeren poker offline gespot gedurende langere tijd. Vervolgens de troepen bij elkaar rapen, duurde maarliefst 2 uur voordat iedereen gereed was.. Sommige gedragen zich onderhand net als opa... Uiteindelijk konden we vliegen, een aantal van dicht…
-
Dikke hit, mooie winst. Laat die Vogel maar kakelen joh Mooie nieuwe nummer 1 hit. pinned
-
Ach ja, goed gezien inderdaad. Beetje lopen slacken met het verzamelen van de expo opbrengsten. Ben lekker van mijn vakantie aan het genieten
-
Gelukkig nog wel winst na de naraids, desalniettemin mooie schade. pinned
-
Lekkere hit met lekkere winst, HF met de goodies
-
Eigenlijk zo simpel als een spot sim fly. Maar dan met de chaos van een per directe AGS. Heren bedankt voor deze chaos en Captain Gemini succes met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [B00m] ________________________________________________ Slagschip 1.552 Interceptor 1.452 Bommenwerper 1.247 Vernietiger 770 Reaper 1.032 Pathfinder 3.949 _________________________________________ Aanvaller Meesteres Donna […
-
Plopperdeplop Plop doet weer een plopje. HF met de winstjes. en plop, succes met de rebuild!
-
Goedenavond allen, Ik ben mattieboy, 22 jaar, en kom uit Zoetermeer. Momenteel geniet ik de laatste paar maanden van mijn ICT opleiding. Na een drukkere periode weer terug bij het team aan de slag als Trial-Moderator. Gaan we eens zien of we het board leuk kunnen houden met z'n allen Mochten er vragen zijn dan zijn die altijd welkom! Met vriendelijke groet, mattieboy