Search Results
Search results 141-160 of 180.
-
Quote from Eclipse: “Ik heb dat van die activiteit nog maar een keer gehad. Maar is het slim om elke dag in een ander stelstel expedities te doen? ” Als ik het goed heb worden stelsels om 3u snachts gereset. Ik heb tijden lang elke dag in hetzelfde stelsel expo's gedaan, en dat ging prima (7x 1u expo's steeds) Quote from Jillian: “Dat is gewoon puur random. Er is een ietsjes hogere kans als je 2 uur holding stuurt ipv 1u dat je wat vind, maar hoeveelheden etc zijn totaal niet beinvloed hiemee. ”…
-
Vakantie modes
PostLaten we het topic netjes houden en het topic gebruiken waarvoor het bedoeld is.
-
congrats, geniet van de winstjes
-
Nog aan het wachten op mijn laatste expo's, en Gier wilde tussendoor even langskomen. 10 minuten voor impact zag ik de aanval aankomen, voor de zekerheid even gesimmed, maar was goed te doen. Vlak na de safety spio gesprongen, en hier het resultaat Sportieve reactie gehad, Gier GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Gier ________________________________________________ Interceptor 6.312 Klein vrachtschip 14.602 Kruiser 7.84…
-
mattieboy
PostYes! Heel erg bedankt voor alle hulp HT!
-
Lekkere hit, geniet van de winstjes!
-
Nice man! Have fun met de goodies!
-
[TOT: 296.874.000] Tweety vs. ultraviolet [GLVG] & Matlas [GLVG] (A: 255.883.000, V: 40.991.000)
PostDit noemen ze nou geluk bij een ongeluk... Zoals te zien in voorgaande post is mijn expo vloot in de recs van Vulcan en Sovereign Magellan verdwenen. (gelukkig alleen mijn expo vloot) Was natuurlijk even balen maar we moeten verder! Omdat ik kleine expo's heb nu dacht ik, laat ik maar wat bijraiden.. Zo gezegd zo gedaan. Op een gegeven moment zag ik bij dit itje een kleine miljoen gs liggen, maar wel act in de laatste 15 minuten... Dus ik even lanx erop om te checken of er niet al iemand vloog,…
-
Mooie hit, goed gespot helaas. Zoals vermeld was het wachten op een vertraagde expo me te saai en ben ik in slaap gesukkeld. Gelukkig heb ik wel lekker geslapen Have fun met de winst!
-
Beste allemaal, We zijn weer op zoek naar wat nieuwe spelers voor de Town of Salem discord server. Op dit moment spelen we constant potjes meestal met rond de 14 spelers. De spellen worden gehost door een zelfgeschreven bot, en het is dus niet afhankelijk van een menselijke host. De potjes duren een aantal dagen met 1 ronde per dag, zodat het niet te aandachtsintensief wordt en het gemakkelijk en leuk is voor tussendoor. Zeker in deze corona tijden! Mocht je niet weten wat Town of Salem is? Town…
-
Sja, het is er eentje die valt in de categorie: spot, sim, fly. Def kwam vlak na impact online dus heeft nog wat puin mee kunnen pakken. Veel plezier met het deeltje dat je hebt, helpt weer een beetje met de rebuild. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller mattieboy ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 19.587 Kruiser 1.657 Slagschip 574 Interceptor 465 _________________________________________ Verdedi…
-
Lekkere hit! genieten van de winst Def GL@RB!
-
Was een gezellige nacht heren! Toch een lekker winstje Yune GL@RB, ik hoop dat je niet voor eeuwig blauw blijft.
-
mattieboy
PostQuote from Notuul: “Vandaar dat je in vmode staat in gemini ? ! ” Dat komt meer omdat ik geen focus meer had, en vaak te laat was met mn saves
-
mattieboy
PostThanks allen!
-
mattieboy
PostBeste allemaal, Een aantal van jullie kent me misschien nog wel van zo'n 2 jaar geleden. Toen ben ik een tijdje trial geweest, alleen moest ik helaas afhaken vanwege tijdgebrek. Deze keer gaan we het proberen wel te halen uiteraard. Mijn naam is Matthijn, 20 jaartjes oud. Ik ben student aan de Haagse Hogeschool, waar ik ICT studeer. Wat ik in mijn vrije tijd doe.. Ik game (te) veel, programmeren wil ik ook nog wel doen, waarbij ik vooral dingen half af maak. En wanneer er geen corona is doe ik a…
-
Mooie hit! Def GL@RB