Search Results
Search results 921-940 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
-
Quote from Treinrek: “Quote from Jedi995: “Ik stop er nu echt definitief mee in zagrada. Ik heb geen tijd meer om hier te spelen op een manier zoals ik dat zou willen. Ik zal eens kijken of er interesse is voor het account ” glirl Ik had jou al ge@ op discord dat ik interesse heb. Ik moet nog wraak nemen op HT omdat ie mij heeft gebanned. ” Zo zo, hij durft. Wie is die HT eigenlijk? Ik hoor door de wandelgangen dat ie stiekem eigenlijk wel awesome is.... Lekkere slap mannen ( meervoud ja. Voor a…
-
Expeditie is een apart iets. Er zijn verschillende factoren waar je rekening mee moet houden. - Aan de hand van de punten van de nummer 1 speler wordt de puntentelling in expeditie berekend ( expeditiepunten ). Elk schiptype worden de punten berekend aan de hand van de kosten van het schip in metaal en kristal in game-punten *5. Een gv kost 6.000 metaal + 6.000 kristal = 12 punten *5 = 60 expeditiepunten - Als je niet genoeg expeditiepunten hebt aan vloot in combinatie met de punten van de numme…
-
Ik weet niet eens of die laatste zin al bestond of dat dat nieuw toegevoegd is. Maar eigenlijk is dat dus iets voor een komende taalupdate. Wat bij jouw post staat is wat er momenteel staat vermeld bij de omschrijving. Zien we misschien liever iets terug als dit ( direct de hele tekst in netter Nederlands ). ___________ Door de vierde en vijfde dimensie te gebruiken in voortstuwingstechniek kan een nieuw soort voortstuwingssysteem beschikbaar gemaakt worden, welke efficiënter is en dus minder br…
-
muziek downloaden.
PostMuziek perse nodig gooi ik het door een youtube -> mp3 convertor. Voor series en films download ik gewoon de torrents, hoewel ik van mijn provider gewoon een nieuwsgroepen account krijg. Alleen vind ik dat zelf belachelijk werken. Wordt toch via hun gepinged.
-
Quote from monfy: “prima hitje, zelfs een ags top 10 ” Ook de enige manier dat het te zien is soms Stickied
-
[TOT: 229.207.000] renederoij [Playbook] vs. MozzieNL [KING-KAI] (A: 17.467.000, D: 211.740.000)
Postlekkere winst weer Stickied
-
In het tijdperk van 6 en 7x eco is deut bij velen een overschot. Veel willen het verhandelen, maar al gauw kom je tegen problemen aan met afname in DM. Ikzelf gebruik niet echt DM in deze uni, naast een enkele officier te hebben lopen. In dit tijdperk is het kristal dat schaarser is dan deuterium, omdat je voor veel onderzoeken een flinke lap kristal nodig hebt en deuteriumfabrieken gewoon goedkoper te maken is en voor de return je al gauw meer kristal ervoor terug hebt dan dat je er kristalmine…
-
En toch is het handelen toch een beetje meer dan alleen juiste waardes leveren. Demand and supply bijvoorbeeld. Als je op 1 dag al een paar spelers bij je krijgt, dan moet je al een paar keer nee zeggen. Zeker met het oog op dat je ook nog eens wat dingen wilt aanzetten ( mines, vloot e.d. ) en spelers dan niet willen wachten tot je over een week wél genoeg hebt liggen.
-
Django
PostSucces met Yoshi en je Trial
-
Quote from Spacefighter: “altijd je mobiel mee tijdens het schijten hè ” Of je laptop
-
Merge van Fidis
PostJe kunt misschien ook kijken of spelers willen rebuilden na een crash ipv constant te stoppen om dan 2 maanden later in een nieuwe uni te starten en weer hetzelfde mee te maken.
-
Helaas is het oude design niet meer aanwezig. Ook niet in te stellen als een skin of iets in die richting. Je blijft de vele pagina's hebben met drukte wat met sommige add-ons een beetje vergemakkelijkt kan worden. board.origin.ogame.gameforge.c…dons-Tools-Scripts-Skins/ Voor een andere skin, kan je misschien hier kijken: userstyles.org/styles/browse/gameforge
-
Diplomatie : beeindiging oorlog Vikings vs jigsaw Oorlog per direct beëindigd, daar de eerste alliantie maar uit 1 speler bestaat
-
Toch met de zero risk wel weer een top10 Stickied