Search Results
Search results 21-40 of 132.
-
Oh O psy! Dit benne we niet van je gewend man !! Mooi gespot en afgemaakt, lekkere winst zo.... snap nu ook meteen die spio-drukte van eerder deze avond.. had vanalles verwacht behalve deze, mede door de scherpte van psy doorgaans.. HF spending enneh, psy lekker rb en gaan met die ba.... zo gebeurd met jouw act en mines
-
lekker gesloopt duifje deze had ik indd niet gezien/geweten gratz en geniet van je winst def gl@rb
-
hahaha gaat indd wel lekker zo ... zo heeft dat vele thuis zijn momenteel toch nog ergens wat voordelen
-
En we gaan vrolijk verder... Extra puin is wat de reapers direct bij impact hebben geruimd Balansdag nog niks van gehoord maar ofc succes met herbouwen, zal wel lukken denk ik De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Vernietiger 30.000 Reaper 6.260 _________________________________________ Verdediger Balansdag ________________________________________________ Groot v…
-
[TOT: 1.472.328.000] PresentDanger [SpG] vs. Ruimtevaarder [NGM] (A: 35.190.000, V: 1.437.138.000)
PostTsjaa, Dan zou je normaal gezien wel denken dat t zo langzamerhand wel even afgelopen zou moeten zijn maar niks is minder waar!! Kwam deze tegen en ben precies tussen zen checks door gevlogen... Echt binnen paar secs na impact kwam meneer al terug uit zen spelletje en begon zen gs (vooral meth en cry) op te maken en te transporteren naar de planeet.. De eerste 2nareets waren met kvs , laatste 3 met gvs wegens kvs tekort misschien toch eens wat meer van maken Vooral daarom ook nog n best slokkie …
-
.............En toen kwam ik DEZE meneer tegen.. Sportieve reactie van ontvangen, hij zat even te eten en was onder de douche gegaan... prima hoor volgende keer ook graag je boeltje laten liggen wanneer je gaat douchen en/of eten.. maar iig glRB en sparen ook voor jou! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [SpG] ________________________________________________ Interceptor 94.449 ______________________________________…
-
[TOT: 4.787.299.000] PresentDanger [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 4.165.000, V: 4.783.134.000)
Posthahaha nee bolder, was juist zeer bevredigend
-
[TOT: 4.787.299.000] PresentDanger [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 4.165.000, V: 4.783.134.000)
PostOok maar een teken van leven dan maar namens mij ... Even de heren in Gemini laten weten dat ik ook nog steeds in leven ben ... Zag deze gast vandeweek al op deze locatie toen ik heel even vm-hop heb gedaan om DeLuxe aan n mooie nieuwe maan te helpen en zen gravi even kort te sluiten... Vandaag tijdens een doodnormaal spy-rondje om eens te kijken of ik wat leuks kon vinden deze gast wederom op deze locatie aangetroffen met nergens, maar dan ook echt nergens enig spoor van leven/activiteit... Heb…
-
aanvallers mooi gespot en gepakt!! ik mis echter wel nog jouw hit erbij hiero leg maar doet er verder niet zo toe... nogmaals mooi gedaan en hf spending de heeerlijke profits!! @joost kop op man, even paar daagjes vrij en bijkomen in vm en dan gewoon vol der tegenan rebuild van die vrachtertjes is zo gedaan, wil je der zelfs wel even mee helpen met mijn werfjes erbij en dan via handelaar en die gsjes heb je met jouw mines ook weer zo bij elkaar
-
[TOT: 3.196.712.000] PresentDanger [GZV] vs. Engineer Andromeda (A: 92.175.000, V: 3.104.537.000)
PostDe aanhouder wint De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] ________________________________________________ Bommenwerper 40.000 Vernietiger 70.000 Reaper 32.000 _________________________________________ Verdediger Engineer Andromeda ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.000 Groot vrachtschip 1.267 Licht gevechtsschip 2.000 Zwaar gevechtsschip 100 Kruiser 1.000 Slagschip 7.500 Recycle…
-
lkkr hf spending
-
nette slagen ook van jullie kant! hf spending aan allen! en n gl@rb voor alle gevallenen !!
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Ik deel niet geheel de mening dat ik vaak grote gaten liet vallen. Vanochtend was ik gewoon 5 minuten voor aankomst vloot online....en juist daarin wringt voor mij nu ook de schoen om te gaan rebuilden en door te gaan. ” Je was er wrs deze morgen indd even voor aankomst, echter onze eerdere aanval op jouw vloot, ook deze morgen, (toen je alweer even niks lag te doen) is (gelukkig) onopvallend gebleven. Deze aanval heeft totaal ongeveer 20 a 25 mins gevlogen toen je …
-
En toen tot onze verbazing adema nog steeds niet on was gekomen toen onze vloten teruggekeerd waren maar gelijk met de zware bootjes voor "seconds" gevlogen Zou toch zonde zijn als die rips zouden blijven liggen.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] ________________________________________________ Vernietiger 47.088 Reaper 28.299 _________________________________________ Aanvaller Dizzy [FREE] _____________…
-
Goed.. Het begon zo.. Poosje geleje kwam dizzy in men pm rammelen dat adema wel verdacht veel grote gaatjes open liet... Dat eens op ons gemakje een poosje aangezien en wat bleek, dit klopte gewoon! Wat zitten spelen met de sim maar hoe dan ook ze rips zoue blijve staan... Hierom ook al een keer eerder niet erop gevlogen.. Deze morgen was het opnieuw raak, meneer lag weer gigantisch lang off en wij hadden maar bedacht dat we maar voor remise moesten gaan... zogezegd zogedaan wij launchen, komt e…
-
[TOT: 3.710.429.000] PresentDanger [GZV] vs. De Vader [FREE] (A: 620.429.000, V: 3.090.000.000)
Postmja ach, dat is vadertje wel gegund, kwam er te laat achter om nog te fiksen(nasture) en toen was vader al online dusja.. nja heeft ie nog n mooie start voor ze rebuild!
-
[TOT: 3.710.429.000] PresentDanger [GZV] vs. De Vader [FREE] (A: 620.429.000, V: 3.090.000.000)
PostDan ben ik nu weer aan de beurt... Nog niks gehoord van die ouwe smiecht, maar iig een gl@rb!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.000.013 Slagschip 50.000 Interceptor 40.000 Reaper 25.000 _________________________________________ Verdediger De Vader [FREE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 100.000 Groot vr…
-
[TOT: 2.715.577.000] Zipper [Predator] vs. Donkere papa [AOD] (A: 205.577.000, V: 2.510.000.000)
Postnice, deze wist ik wel Mooi gepakt! Def gl@rb
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
Postheerlijke klap maat!! en als ik het goed begrepen heb kan je deze vloot nu droog NOG EENS slopen ?? naice!!!! def gl;@ tsjaaa rb zal het niet zijn...
-
En gelijk GZV nog maar es poditief neerzetten hiero! Rebo gl@rb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller PresentDanger [GZV] ________________________________________________ Slagschip 50.000 Interceptor 30.000 Reaper 15.000 _________________________________________ Verdediger Reborock [AOD] ________________________________________________ Klein vrachtschip 6.363 Groot vrachtschip 7.424 Licht gevechtsschip 65.355 Zwaar gevechtsschip …