Search Results
Search results 221-240 of 260.
-
[TOT: 327.344.000] Rcthans [DEATH] vs. Taco [Phoenix] (A: 46.815.000, V: 280.529.000)
rcthans - - Hall of Fame
Postspot, geen sim en fly Een berichtje ontvangen met wat scheldwoorden en hij is daarna in v-modus gedoken De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Slagschip 3.333 Interceptor 3.333 _________________________________________ Aanvaller Rcthans [DEATH] ________________________________________________ Slagschip 6.666 Interceptor 6.666 _________________________________________ …
-
He, jammer dat je weg gaat uit Kallisto, het word daar wel heel leeg en saai Je hebt vast wel eens een spio voorbij zien komen, en het lijkt me gaaf om weer eens in een uni te spelen met meer dan 1000 spelers, om nu nog met 0 punten in mensa te beginnen lijkt me niet wat, dus jou account is een perfect opstapje. Mocht je hem mij gunnen dan mag je me in kallisto een berichtje sturen of hier een DM. Groetjes Hans
-
Kwam thuis van mijn carnaval optreden, en even een rondje gescand. Eerst op goed geluk op twee targets gevlogen met rode driehoekjes (Zonde van de deut :P) Op de valreep deze gespot, had wat deut ter plekke, maar lang niet genoeg. Had het gevoel dat target wel eens om 7 uur uit bed zou kunnen komen en besloten zo snel mogelijk te launchen en de BW/VER niet mee te nemen. Had uiteindelijk makkelijk gekund, hij bleef nog wel even offline, maar ach het scheelde maar 50 miljoen Consul Dorado succes m…
-
Hoi, Ik was ontdekker, had een generaal gekocht (a 500k dm/25 euro) deze geactiveerd maar de voordelen vallen mij tegen, de snelheid boost is over de basis snelheid etc. Expo's zijn nu wel heel karig (1/10 van wat je als ontdekker binnen harkt) dus ik wil terug. Ontdekker was de klasse die ik had gekozen toen de update werd geïntroduceerd. Het lijkt mij dus vrij logisch dat deactiveren van de door mij aangeschafte nieuwe klasse ervoor zal zorgen dat ik weer ontdekker ben zoals mijn eerste keuze …
-
[TOT: 246.367.000] Heubcini [Legion] vs. Kapitein Kansloos [Phoenix] (A: 23.735.000, V: 222.632.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostMooi gespot! Goed bezig.
-
[TOT: 14.177.000] Rcthans vs. Hitsugaya Toushiro (A: 846.000, V: 13.331.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostHitsige opeens uit vmodus, even kijken en daarna vergeten weer aan te zetten?? In ieder geval een partij GS op 1 van zijn planeten gevonden, en slapen toch maar even 2 uurtjes uitgesteld. Wie het kleine niet eert... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans ________________________________________________ Bommenwerper 285 Groot vrachtschip 1.000 Slagschip 300 Interceptor 300 Reaper 125 Zwaar gevechtsschip 500 Kruiser 600 _____…
-
[TOT: 18.812.000] Rcthans [Spartans] vs. Ingwar [Legion] (A: 787.000, V: 18.025.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostVan afgelopen dinsdag (04-02). Ik steeg opeens een plekje, en zag dat ingwar gecrasht was door de big boys. Mijn nieuwsgierigheid werd beloond met een grote zak metaal (Jeeeuj!) De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [Spartans] ________________________________________________ Kruiser 333 Slagschip 333 Interceptor 333 Klein vrachtschip 10 Spionagesonde 10 _________________________________________ Verdediger Ingwar [Legion] _…
-
Hehe 4 miljard vloot verliezen en maar een account met 900k punten aan economie overhouden. Jammer Darkrebel! Wat een sicke winst pfff
-
[TOT: 110.362.500] Rcthans [Spartans] vs. Bassie [ATEA] (A: 21.823.000, V: 88.539.500)
rcthans - - Hall of Fame
PostIs al van een paar dagen geleden, maar door alle nieuwe slagen stond mijn naam niet meer op pagina 1, en dat vind ik niet leuk Dus ik post hem toch nog even Winst viel me wat tegen, had weinig tijd dus kon niet uitgebreid simmen met meerdere samenstellingen etc. IPR was waarschijnlijk winstgevend geweest, maar in de auto allemaal lastig : P De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-01-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Rcthans [Spartans] __________________________________…
-
[TOT: 486.529.500] Tom Marvolo Riddle [Legion] vs. Abremsev [Spartans] (A: 116.736.000, V: 369.793.500)
rcthans - - Rustplaats
PostHad me nog niet in de nieuwe ally genoten verdiept, en nu staat er eentje hier Jammer Abremsev! Ik had sword ook gezegd interesse te hebben, had helemaal niet gezien dat hij zijn account ook echt weg gedaan had.
-
[TOT: 370.175.000] AtomicBlast [Spartans] vs. Marshal Portia (A: 36.687.000, V: 333.488.000)
rcthans - - Rustplaats
Postdus hij heeft ongeveer 20 miljoen metaal en 20 miljoen kristal kunnen ruimen? Dan valt het mee, en heb je toch een flinke winst! Mooie slag!
-
Wat een slag en winst zeg! Quote from Abremsev: “Blijft toch bizar wat een ongekend slechte vlootopbouw mensen altijd hebben. Aanvallers al een stuk beter, maar die def is dramatisch haha! Naja lekker hapje heren. Def glrb ” Dat fodder belangrijk is en hier niet in verhouding is bij de verdediger is natuurlijk duidelijk Maar de keuze voor slagschepen is geheel begrijpelijk in deze uni so far. sinds de handelaar verdwenen is is kristal veel te kostbaar. Helemaal aangezien we echt in opbouwfase zi…
-
[TOT: 308.615.000] AtomicBlast [Spartans] vs. Lebron James [BALCO] (A: 24.527.000, V: 284.088.000)
rcthans - - Rustplaats
PostLekker Atomic, mooi gespot en wat een winst man
-
[TOT: 118.437.000] Swordfish [Playbook] vs. Rcthans [Spartans] (A: 108.575.000, V: 9.862.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostThanks voor de leuke reacties Ben in mijn 12 jaar hier twee soorten spelers tegengekomen. Of Swordfish laat me de komende tijd wel even met rust en vliegt niet meer voor kleine winstjes of hij zet een tandje bij en rust niet eerder voor hij het weer bij me opgehaald heeft. Hoe dan ook de uni begint nu wel weer leuk te worden! Als mijn astro 17 af is begin ik ook met vloot bouwen.
-
[TOT: 118.437.000] Swordfish [Playbook] vs. Rcthans [Spartans] (A: 108.575.000, V: 9.862.000)
rcthans - - Hall of Fame
PostSwordfish is volgens mij een van de actiefste raiders in de uni. Een paar keer per week ben ik wel ergens eendagproductie kwijt aan hem, en elke keer satjes opbouwen wat een verschrikking! Had al een tijd overal sprongers gebouwd, en wist dat hij niet altijd even goed op let. Ik stuur vaak een berichtje zodat hij terug trekt, maar hij was er wel niet om terug te trekken. Afgelopen week had ik hem al eerder kunnen pakken, maar moest toen de auto langs de weg parkeren en was een paar seconde te la…
-
Quote from Plofkop: “Quote from rcthans: “pff wat een geld, ik schrok al toen ik een nieuwe klasse kocht voor 25 euro. En het bleek dat ik de vorige klasse daarmee volledig kwijt was. Had verwacht dat je voor 50 euro alle drie de klassen kon hebben, en dan net als je nickname. 1x per week een wissel zou kunnen doen. Maar nee hoor, 500k DM elke keer. ” Gelukkig krijg je ook geen waarschuwingsmelding... ” Die melding was er destijds niet. Was dag 2 van Kallisto Zie nu idd ook een waarschuwing staa…
-
pff wat een geld, ik schrok al toen ik een nieuwe klasse kocht voor 25 euro. En het bleek dat ik de vorige klasse daarmee volledig kwijt was. Had verwacht dat je voor 50 euro alle drie de klassen kon hebben, en dan net als je nickname. 1x per week een wissel zou kunnen doen. Maar nee hoor, 500k DM elke keer.
-
[TOT: 120.903.000] AtomicBlast [Spartans] vs. Bandit Tau [BALCO] (A: 6.745.000, V: 114.158.000)
rcthans - - Rustplaats
PostPosten is juist leuk Vroeger had je altijd leuke discussies onder je slagen. Maar het is hier nu wel uitgestorven. Lekker slagje, je gaat lekker!