Search Results
Search results 181-200 of 373.
-
Quote from Ghoulas: “Quote from renegade vesta: “beetje slappe reactie ghoulas....je stuurt ook zat spio's op mij af en zal mij ook niet ontzien als je de kans krijgt, ook al doe ik ook enorm mijn best om te groeien, dus ga ook niet klagen als iemand uit je ally gepakt word. niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ik kom gerust ook nog wel aan de beurt met maar 1 maantje, dus ook bij mij is het niet moeilijk te bedenken vanaf waar ik aan het saven ben, maar dat is het spel nou eenmaal ” Hoezo s…
-
ReformeD, Debby staat #1 in Libra en weet donders goed waar hij het over heeft. Hij heeft juist een zeer gezond evenwicht weten te vinden tussen grondstof-expo en de grootte van zijn piraten-expo in een uni waar geen handelaar is, en deut dus zorgvuldig gemanaged moet worden. Het gemiddelde van een groot statistisch sample zeg nog niks over onderliggende correlaties en de volatiliteit in de kansen. Die zijn misschien van factoren afhankelijk waar de community (nog) geen inzicht in heeft.
-
[TOT: 482.440.000] Ghoulas [B en B] vs. HostBilly45 [Banana] (A: 41.679.000, V: 440.761.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostAi toch... SponsorBilly.... Incognito Kale Mooie weer, Ghoulas. Glrb dan maar weer, zeker.
-
[TOT: 278.004.000] Tripeltje [B en B] vs. Kikero (A: 15.727.000, V: 262.277.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from paul-maximilianus: “Mooie slag en dikke winst ja. Mooie 2e slag op account Kikero. Kan het zijn dat Kikero account een week geleden nog door Czar Delta account gecrashed was? Soms ontstaat er liefde uit een crash... Ik mis een maan bij je Tripeltje dus wie weet komt je voorspelling uit... ? ” Nope, als Czar vijandig was geweest was ik niet speciaal in mw3 inner gaan liggen xD Vloot werd altijd verschroot/vermaankanst. Onze pogingen hebben niet mogen baten.. Tripeltje is met een nog ge…
-
[TOT: 278.004.000] Tripeltje [B en B] vs. Kikero (A: 15.727.000, V: 262.277.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostPrima slag en heerlijke winst! Daar gaan de deutjes... Czar zat dus tijdens zijn vakantie op m'n deutboer-accje en ik op het zijne. Hij schijnt goed van zijn vakantie te genieten! Hij mag het rebuilden, dan krijgt hij z'n account misschien nog terug Hf met de goodies, Tripel
-
Heel mooie winstmarge! Welkom
-
Syrabi's Sig Shop
Kikero - - Thuisplaneet
PostQuote from Syrabi: “Jenkse03-sig.jpg Van een anonieme speler kreeg ik enkele suggesties voor Jenske. Bewust net te lelijk gelaten ” @Jenske03 ! Als twee druppels water!
-
[TOT: 296.874.000] Tweety vs. ultraviolet [GLVG] & Matlas [GLVG] (A: 255.883.000, V: 40.991.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostStaat Ultra in Nusakan toch nog eens aan de juiste kant van een HoF Geintje! Super mooi uitgevoerd :o Tweety zal wel verrast geweest zijn hahaha Glrb!
-
Syrabi's Sig Shop
Kikero - - Thuisplaneet
PostQuote from Jenske03: “Mag voor mij ook eentje! Je mag zelf kiezen hoe of wat, ik laat me verrassen! Alvast bedankt! ” Ik zal het voor je invullen, Syrabi. Liefst een foto gebruiken van een bierbuik, met als tekst "Penske03".
-
[TOT: 57.855.000] Ghoulas [B en B] vs. Commander Delta (A: 640.000, V: 57.215.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostLychee zal wel niet op tijd geweest zijn met het terugtrekkende van de resterende vloot. Grappige serie van evenementen, in ieder geval! Delta.. no save, no fleet. Glrb! Hf met de winst, Ghoulas
-
Is er een cooldown (van 24h, zoals na herplaatsingen) na het gebruiken van de merge item? Wat belemmert mij bv. om in een oude uni al een ploffer klaar te leggen op bepaalde coordinaten, dan het item te gebruiken, en me plots naast m'n target te bevinden in de doel uni? 50€ om iemand te slopen, maar sommigen hebben het er wel voor over.
-
[TOT: 408.467.000] Sovereign Magellan vs. Tjayde [GLVG] (A: 81.481.000, V: 326.986.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostVlootbalans is zo ouderwets als je gewoon lg kunt spammen Lekker weer, hoor. Blijf dat deut maar branden. Glrb, Tjayde!
-
[TOT: 190.834.000] ilpatino [AGG] vs. Renegade Navi (A: 25.211.000, V: 165.623.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostLekkere slag! Net aantal lg heb je daar glrb, Navi. Als ze met gv kunnen vliegen dan laat je toch wat te lang gaten/moet je saven.
-
[TOT: 1.635.688.000] Marino [MABN] vs. boernl [Bro] (A: 264.309.000, V: 1.371.379.000)
Kikero - - Hall of Fame
PostNice, man!! Een solo top 10, nog wel! Glrb boernl. Even geherformateerd zodat een mod kan knippen en plakken ( @Independence Done, Thx)