Search Results
Search results 541-560 of 634.
-
MiniMe
PostQuote from Poppedoos: “Jij moet mij eerst Uno leren spelen :P” Dat kun je beter tegen Davy zeggen, die snapte er na anderhalf uur nog geen hol van
-
MiniMe
PostHey heb je nog uno gespeeld nadat je thuis was?
-
Quote from Eclair: “Quote from swami_dude: “Ben ik niet druk genoeg op de irc? Edit: Btw Rdet heb jij geslapen? Wanneer? :P” Swaffel, jij lapzwans, je bent alsnog Lu's sjaal vergeten in m'n auto xD. Wanneer kom je naar A'dam xD? Allen dank voor een van de geniaalste verjaardagen ooit! Ik vind 't awesome dat Fla en Rena een taart voor me hebben gebakken en ik nog leef na het nuttigen van die taart :D. Ik kan haast niet wachten op de volgende meet, waar en wanneer ie ook is, ik zal er zijn!” NEEEE…
-
Quote from davyyyh: “Quote from swami_dude: “Ik vond er niets aan... Slechtste meeting ooit Alca bedankt voor een vreselijk weekend, Welpje bedankt voor het smerige eten en de rest bedankt dat jullie zo ongezellig waren ^^” Geen dank. Jij ook bedankt voor die vreselijke erwtensoep en het na-geborrel in mijn maag.” Ja maar ik was juist sarcastisch, jij meent het echt, want hoewel de erwtensoep heerlijk was, de volgende dezelfde ochtend 4 uur later, was het een levende hel waar ik doorheen ging me…
-
UniverseView
swami_dude - - Algemeen
PostIk heb wel 1 vraag, gebruik hem ook een tijdje en er zijn een aantal mensen die regelmatig hun planeet verplaatsen. Ik zie ze dan bijv. 1:100 liggen, maar moet dit onthouden omdat een week later pas deze tool is geupdate. Hetzelfde met nieuwe kolo's of ploffers. Zou het wellicht kunnen dat hij info haalt uit het algemene systeem, maar het ook opslaat als jij de mw scant en er iets afwijkt? Of dat je bijv. die planeten handmatig kunt toevoegen voor de volgende keer? Ik kon het niet precies vinden…
-
Ik snap niet wat er mis is met mijn antwoord, het is politiek correct. Davy kan niet zeggen dat ik zeg dat hij trollt, ik zeg namelijk duidelijk: 'Hij zegt dat Davy trollt' Dit is dus een constatering, namelijk dat jij dat denkt. Als jij echt dacht dat Davy aan het trollen was dan had je beter niet gereageerd, want wie reageert er nu als die denkt: 'Dit is een duidelijk trol'? Het is juist de bedoeling van een trol om zulke reacties uit te lokken. Als jij dacht dat Davy serieus was dan sluit ik …
-
Quote from bloemkolen: “Als overtuigd pastafari vraag ik mij af of er ook genoeg rekening word gehouden met de gebruiken van mijn geloof? Vooral vrijdag aangezien dat onze officiële religieuze feestdag is en er dan ook voldoende pasta, bier en stripsters voorzien moet zijn! laten wij afsluiten met een kort gebed: In de naam van de Pasta, de Saus en de heilige Gehaktballen, R'amen” Ik eet elke woensdag Spaghetti :O Doe ik het dus al jaren fout
-
Lu koekjes
PostAlsnog gefeliciteerd Lu /me geeft Lu een hele dikke knuffel
-
Lu koekjes
PostIk doe altijd m'n best, maar de teamsectie spammen zoals jij dat doet Lu daar neem ik me zelfs de tijd niet voor
-
In Neer, zie op het kaartje waar de route van de laatste meet ons langs leidde XD En ik dacht dat Helmond toch dichterbij lag... Is nog een eind, achja het is ook bijna buiten de bekende wereld voor mij, dat wil zeggen waar ik de weg buiten de autosnelwegen kan vinden zonder navigatiesysteem of door een bijrijder constant borden te laten kijken en daarna op de kaart
-
Vanuit Helmond? Dan woon jij denk ik het dichtste bij van allemaal Ik zou in principe nog op de fiets kunnen gaan, al is het eigenlijk net iets te ver daarvoor. Maar als Fuuf toch vanuit België komt dan kan die mij wellicht ophalen of hij moet weer uit west-belgië komen, zijn er geen Belgische Limburgers die richting de grens met Nederland aanwonen? XD Of gewoon Nederlandse Limburgers Want als je binnendoor gaat crossen dan ben je er zo, vraag maar aan Eclair, whaha geweldige rit toen we erachte…
-
Potjandorie jij bent wel erg op zoek naar iets om mij op af te branden dat je ook nog eens de 'ikjes' in mijn post gaat tellen. Bedankt voor de verdediging Alca, denk ik? Ik twijfel namelijk of het een verdediging of voortzetting van de aanval is, maar bij twijfel ga ik maar altijd voor hetgene wat mij het beste uitkomt. Pff weer heel veel ikjes, ik ben niet egoistisch hoor, als ik over iemand anders praat gebruik ik heel veel hijtjes en zijtjes, ik ben dus gewoon heel erg van de persoonlijke vo…
-
Ik regelde altijd met fnord dat ik contant mocht betalen, omdat ik niet zo van internetbankieren houd, nu ik dit toch al 3 keer in mijn leven succesvol heb gedaan, moet ik het misschien toch ook maar doen voor deze meeting, alleen ben ik iemand die nog altijd het liefst alles cash doet. Ik weet zeker dat ik wil komen, het is alleen zo ver vooruit dat ik het niet met 100% zekerheid kan zeggen of ik ook kan, dus vandaar dat ik me nog niet aangemeld heb. 3 weken van tevoren weet ik dit denk ik wel.…