Search Results
Search results 901-916 of 916.
-
Verbrandingsmotor
PostSinds 2 weken ben ik weer actief Ogame aan het spelen. Echter is het een kleine 8 jaar geleden dat ik voor het laatst speelde, dus veel kennis is verloren gegaan. Nu speel ik in de nieuwste uni, en vroeg ik mij het volgende af: Is het handig om het overbranding's motor onderzoek verder te onderzoeken (Nu lvl 7) om mijn recs sneller te laten vliegen, of juist te investeren in hyperruimte techniek aangezien uiteindelijk de recs overgaan hierop?
-
Thanks voor je input! Uiteraard zal er beter nagedacht moeten worden over eventuele mogelijkheden tot uitbreiding. Zoal ik eerder al aangaf zou het fijn zijn als er een soort van seintje gegeven kan worden dat er eventueel een mogelijkheid is tot implementatie voor dat ik het echt verder uitwerk! Even als reactie op wat je zei: 1: ABR/IPR kan je natuurlijk limiteren tot de max van de silo, maar ik snap dat dit in minder actieve uni's niet heel interessant is omdat je ze vrijwel niet gebruikt. 2&…
-
Thanks voor de uitleg, ik had al door wat handleidingen heen gelezen waar veel van dit ook werd uitgelegd inderdaad. Gebruik nu zelf 68 Zware Gevecht, 30 Grote Vracht, 1 Vernietiger(nu nog slagschip),1 spionagesat. voor mijn expedities. (Dit zou het beste resultaat geven) Het leek mij een leuke toevoeging als ik nu kijk naar het spelverloop in uni 51. Geen dubbele/quadrubbele gs of iets, dus is het handig om wat extra gs te pakken hier en daar. nieuwe uni dus weinig I'tjes. Misschien dat het mee…
-
[TOT: 29.927.000] Venom [LEGEND] vs. MC Walter [HBS] (A: 4.475.000, D: 25.452.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostKomt vanzelf een turtle waar die op kapot vliegt, gewoon blijven herbouwen. Nette slag weer! jammer van je puin, maar geef de def is ongelijk haha.
-
Hi all, Waarschijnlijk is dit al wel is voorgesteld, maar ben benieuwd wat de reacties hierop zijn. Ik speel sinds 2 weekjes weer Ogame, en merk nu al dat het doen van expedities vaak niet heel interessant is omdat er te vaak een slecht of neutraal resultaat is. Misschien is het een idee om het idee rondom de expeditie verder uit te werken. Nu heb ik de alliantie PVE optie al voorbij zien komen, dit lijkt me erg tof! Een goede toevoeging waar ik zelf aan zat te denken is het toevoegen van een pu…
-
[TOT: 21.434.500] Venom [LEGEND] vs. renegade vesta [Guardian] (A: 3.467.000, D: 17.967.500)
PostJe bent er druk mee he! Dikke klapper weer.
-
[TOT: 6.547.000] Spyro [LEGEND] vs. Renegade Serpentis [FNTC] (A: 780.000, V: 5.767.000)
PostNetjes. Hadden je recs alsnog de gs?
-
[TOT: 4.843.000] Klapstoeltje [LEGEND] vs. jeroen [HBS] (A: 60.000, D: 4.783.000)
PostJe bent druk bezig he! Goede klapper man.
-
Gezelligheid
PostThanks voor het aanbod, uni 3 sta ik nog in v-mode. Speel nu alleen actief in Hyperion. Eerst het spel weer goed onder de knie krijgen!
-
Gezelligheid
PostHerkenbaar, whatsapp zie ik ook bij veel soortgelijke spellen. U3 zit ik nog van vroeger, altijd gespeeld. En hoe zit het in deze uni? wie zijn de actieve groepen? Waar is het gezellig?
-
Gezelligheid
PostNa een kleine 8 tot 10 jaar weer is begonnen met spelen. Echter merk ik dat er weinig activiteit is overgebleven op het spel, helaas. Welke allianties zijn nog actief? welke allianties horen bij de oude garde? Wie heeft war met wie? Ik ben benieuwd.
-
Netjes! no loses!
-
Net begonnen
PostGevonden, top! thanks.
-
Net begonnen
PostHyperion Edit: Nare quote heb je onder je posts staan man, zo waar haha.
-
Net begonnen
PostHi all, Misschien een onwijze noob vraag, maar ik kom er zelf niet achter. Na 8 jaar weer is gaan spelen, iemand aangevallen maar had niet door dat mijn spionage rapport incompleet was. Is het mogelijk om een aanvalsvloot terug te trekken? Zo ja, hoe? Groet, Abremsev