Search Results
Search results 41-60 of 634.
-
Spot, sim, fly weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Deo Iuvante [Bro] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 3.444 Kruiser 1.051 Interceptor 55 Bommenwerper 599 Vernietiger 138 Klein vrachtschip 2.762 _________________________________________ Verdediger The Giant ________________________________________________ Klein vrachtschip 627 Groot vrachtschip 1.433 Licht gevechtsschip 845 Zwaar gevechtss…
-
Spot, sim, fly, hofspam De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Deo Iuvante [Bro] ________________________________________________ Interceptor 600 _________________________________________ Verdediger andnow [NUKENOW] ________________________________________________ Klein vrachtschip 305 Groot vrachtschip 172 Licht gevechtsschip 230 Zwaar gevechtsschip 118 Kruiser 141 Spionagesonde 6.203 Pathfinder 19 Gausskanon 10 Ionkanon 4 Grote p…
-
Spot, sim, fly, klein hapje tussendoor, een pre-workout banaantje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Deo Iuvante [Bro] ________________________________________________ Kruiser 1.067 Interceptor 661 Bommenwerper 599 Groot vrachtschip 1.400 _________________________________________ Verdediger Kaiser Chief [Bananana] ________________________________________________ Groot vrachtschip 90 Recycler 26 Spionagesonde 20 Zonne-energiesat…
-
[TOT: 945.351.000] Applejack [MLPF] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 216.146.000, V: 729.205.000)
swami_dude - - Rustplaats
PostLekker prakje Saw, hoorde het gisteren al van je terwijl we op ons slagje vlogen, lekker winstje hoor Volgens mij moest dit wel nog ergens tussen de slag gepost worden Quote: “When the fox came, and others, like the dog and the cat, the hawk, the wolf and the weasel, to each of them, Frith gave a fierce desire to hunt and slay the children of El-ahrairah. Then El-ahrairah knew that Frith was too clever for him and he was frightened, for he had never before seen the black rabbit of death. ” El-ah…
-
[TOT: 468.700.000] Deo Iuvante [Bro] & Applejack [MLPF] vs. Captain Horizon [DGE] (A: 103.869.000, V: 364.831.000)
PostVan de week accountje van Spacefighter gekregen, lag toch wel een mooi vlootje op, dus vannacht toch even rond kijken. Want alleen expo's is ook zo eentonig Spotte ik deze na een paar honderd stelseltjes afgegaan te zijn. Natuurlijk weer iedereen offline, dus maar even in de oude Zagadra discord Saw geroepen. Beetje simmen, beetje kletsen en bam ineens was het alweer voorbij Was volgens Saw gewoon een gevorderde, maar als ik zo door die pinned lijst heen scroll zijn er maar 4 slagen groter, dus …
-
Ik kan me voorstellen dat je inderdaad probeert genoeg vloot bijeen te krijgen zodra je weet dat iemand niet saved of niet meer heel goed saved. Heb ik ook vaak genoeg gedaan, bijv. vroeger in Zagadra als ik zag dat Rob of Saw beetje slordig was, destijds hadden die gewoon de nummer 1 en 2 vloot. Zelfde gedaan met James, HT en Trucker later. 't is niet perse dat je ze dan meteen aankan, meestal zijn de rec's meer het probleem en iedereen moet kunnen. Nu waren dit nog wel mensen die wel nog saved…
-
Lekker James, gewoon terug pakken die hap Lijkt erop dat Zagadra weer behoorlijk is open gebroken
-
[TOT: 8.446.755.000] Lurtz [Ex Play] vs. DingDongDing [LCDP] (A: 1.525.967.000, V: 6.920.788.000)
PostLekker lurtz, gaat hard zo met de rebuild
-
Wordt tijd dat RoT gesloopt wordt en dat die playbook naam verdwijnt Maar lekker hitje hoor, de rebuild begint al vorm te krijgen
-
[TOT: 286.282.000] The King [Bananana] & Jenske03 [Bananana] & Nightmare [Bananana] vs. Rampage [Bro]
PostLekker slag hoor, ik vind het wel humor met die gifjes Wel jammer dat het dan weer op een bro is, snel rebuilden rampage
-
Lekker Takeoff, en idd ik heb meer opgehaald in m'n laatste expo ronde en ik heb een expovlootje dat niet opweegt tegen de echte vloten
-
[TOT: 3.595.151.000] Lurtz [Ex Play] vs. The Skull [Pleebook] (A: 371.851.000, V: 3.223.300.000)
PostWoohoo die had ik al voorbij zien komen, lekker man, gewoon dat vlootje weer opbouwen The Skull gl@rb
-
Ik zou willen roepen 'pak ze terug', maar helaas weet ik dat die hele playbook wing (waar ik zelf toe behoorde) tot 1 week voor het hele gebeuren niet eens directe alliantiegenoten waren. Laat staan dat ze wat wisten. Maar goed, als ze niet opstappen dan keuren ze het wel goed, dus prakken die noodles Frydrax gl@rb Lekker winstje Lurtz, zal zeker helpen met de rebuild
-
Draadjes idee 3.0
PostSpam vind ik wel een goeie @legend want waar ik echt trollen, beledigen, uitlokken etc te ver vind gaan vind ik spam een veel mindere reden om een topic te sluiten. Vroeger wou je natuurlijk gewoon dat het niet gebeurde en begreep ik het wel en misschien ben ik biased omdat ik zelf constant offtopic ga. Maar bijvoorbeeld dit gesprekje hier is voor mij nog steeds leuk om mee te lezen. Je ziet namen die je normaal misschien niet op de discord praat en zolang het vriendelijk blijft vind ik dat prim…
-
Draadjes idee 3.0
PostQuote from Bolder: “Quote from Gorilla: “Jij geeft mij een warning en dan vraag ik wat ik precies fout deed zodat ik de volgende keer dit niet meer ga doen en dan sluit je de conversatie alsof je een bange schaap bent die weg rent voor de herdershond. ” Pratende aap, zelfs ik begin je zwaar irri te vinden. ” En ik begin het steeds meer eens te worden met Bolder, zijn we nu gewoon oud en volwassen aan het worden? Hoewel een beetje trollen soms toch ook wel weer leuk blijft
-
Quote from Doc Holliday: “U10 was leuk met volgens mij VHCDKU? Echte fleeteruni in de tijd dat er (bijna) niemand mobiel kon checken. Het was dus echt vliegen naar een pc of laptop indien in de buurt ;). Begin van Gemini was leuk, later ook nog wel. Blijk er nog steeds rond te hangen. ” Oh ja toen ik een keer 10 min moest wachten tot m'n vloot thuis was en m'n ouders zeiden dat ik moest afsluiten. Snel met m'n laptop de wc op gevlucht en me opgesloten, trokken ze de modem uit... RIP vlootje voor…
-
Quote from Takeoff: “Quote from swami_dude: “@Takeoff je bent gediskwalificeerd bij deze want je geeft nog Zagadra of Gemini op Ik ga je nu op discord uitschelden, want als ik het hier doe ben ik bang dat m'n leuke topic gesloten wordt. Wil slechts vermelden dat die uitgescholden zal worden edit: je hebt duidelijk nooit een uni zoals uni 10 meegemaakt, want de namen die ik ken van die uni zijn het er bijna allemaal over eens dat het de beste ooit was ” uni 10 was een van de oude uni's met 2x spe…
-
@Takeoff je bent gediskwalificeerd bij deze want je geeft nog Zagadra of Gemini op Ik ga je nu op discord uitschelden, want als ik het hier doe ben ik bang dat m'n leuke topic gesloten wordt. Wil slechts vermelden dat die uitgescholden zal worden edit: je hebt duidelijk nooit een uni zoals uni 10 meegemaakt, want de namen die ik ken van die uni zijn het er bijna allemaal over eens dat het de beste ooit was edit2: @Jillian idd, zo ging mij discord discussie dus ook al