Search Results

Search results 621-640 of 662.

• Wish2Die

Wish2Die - - Ex teamleden

Niet

• Wish2Die

Beetje verlaat, maar allemaal nog bedankt voor de felicitaties. Inmiddels ben ik ook weer terug om mijn GO taken weer te hervatten.

• Wish2Die

Dankjulliewel voor de felicitaties

• Wish2Die

Beste spelers, In verband met drukte zal ik de komende twee weken niet bereikbaar zijn voor GO gerelateerde zaken. Ik zou jullie daarom vriendelijk willen verzoeken om contact op te nemen met de lieftallige SGO's van de uni's waar ik GO ben, deze zullen je namelijk wel kunnen helpen in de tussentijd. Ik hoop na die twee weken weer bereikbaar te zijn. Mijn excuses voor het ongemak.

• Wish2Die

Hahaha, dankjulliewel Maar ik hoef er niet aan herinnerd te worden dat ik oud wordt hoor Haha.

• Wish2Die

Gezien mijn afstuderen zo goed als afgelopen is en ik weer wat ruimer zit qua tijd, heb ik besloten Queen uit de brand te helpen en Capella op mij te nemen gezien daar behoefte was aan een GO. Fornax hou ik daar natuurlijk gewoon bij :).

• Wish2Die

Vanaf morgen zal ik weer volledig beschikbaar zijn voor mn GO taakjes en zo. Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad en heeft mogen genieten van de jaarswisseling ;).

• Wish2Die

Tussen 21-12-2013 en 05-01-2014 zal ik helaas vanwege omstandigheden niet in staat zijn om mijn GO taken uit te voeren in Fornax. Wees echter niet gevreesd, de lieftallige Syrabi (Syrabi@ogame.nl) zal voor mij invallen gedurende deze periode. Gezien ik de meesten van jullie niet meer zal spreken tussen nu en het nieuwe jaar in, wil ik jullie allemaal alvast een fijne kerst toewensen en een gelukkig nieuwjaar natuurlijk ;).

• Lu koekjes

Gefeliciteerd Lu!

• Wish2Die

Ladies and gents, ik heb na wat wikken en wegen besloten om mijn GO taken in uni10 neer te leggen in verband met mijn afstuderen. Ik heb het toch iets drukker daarmee dan verwacht en geef dan liever wat meer aandacht aan mijn afstuderen dan aan het GO werk van twee unis. Marshall zal mij vervangen in uni10, dus val hem ook vooral lastig met je pm's, mails en tickets voor die uni. Ik zal gewoon nog in het IRC kanaal van uni10 aanwezig zijn, dus je mag altijd als je wilt wel voor een babbeltje lan…

• MiniMe

Ik mis je nu al Werkse!

• Quote from dareco: “Als je die dan gaat gebruiken als ploffer kan je misschien een aantal spelers slopen, maar uiteindelijk leverde het meer op als je er gewoon mines had opgezet.” Niet iedereen speelt het daarvoor though, dus voor sommigen boeit dat niet zo heel erg. Lekker vlootjes slopen is gewoon leuk. Leuker dan een planeetje opbouwen en mijntjes bouwen naar mijn mening. Maar zo heeft iedereen zijn speelstijl natuurlijk

• MiniMe

Recht onder de spin die tussen ons in kwam hangen dus

• MiniMe

Ik zou de volgende keer maar een oogje openhouden als je met mij op 1 kamer slaapt MiniMe. Beetje leuke dag gehad?

• MiniMe

Neeeeeeee, ik wilde je voor zijn Lu, maar je bent gewoon te goed met verjaardagen en whatnot. Gefeliciteerd met je verjaardag pik! Dat er nog vele jaren bij mogen komen

• Wish2Die

Korte mededeling: Vanaf aankomende maandag zal ik bezig zijn met een afstudeerstage waardoor ik overdags niet beschikbaar zal zijn voor GO zaken. Ik raad daarom ook sterk aan dat als je contact met mij op wilt nemen via IRC dat je het in de avonduurtjes probeert (na 8-9 uur zou ik aanwezig moeten zijn). Als dat je niet schikt of je me niet online ziet kan je me altijd mailen of een ticket aanmaken en zal ik het eerstvolgende moment dat ik tijd heb je helpen met je vraag/probleem. Excuses voor he…

• Lord

Wish2Die - - Het OGame.nl team stelt zich voor...

De Lord is jarig? :O! Gefeliciteerd gozer

• Wish2Die

Hehe, inderdaad Rdet. Tijd is snel gegaan de laatste tijd lijkt het. Bedankt voor de felicitaties mensen! Ik heb het nog prima naar mijn zin in het team dus misschien red ik de twee jaar ook nog wel :P.

• queen sylvia

/me geeft Queen een hele dikke knuffel en 3 zoentjes op de wangen Fijne verjaardag Queen! Hoop dat je er een leuke dag van gemaakt hebt want dat verdien je natuurlijk.

• MiniMe

Waar zou je toch ook zonder mij zijn ;). Werkse in Hamburg in ieder geval gozer