Search Results
Search results 121-140 of 903.
-
*KNIP* offtopic na edit originele post - mattieboy @ 12/09 20:30
-
deze winst is een stuk beter dan de mijne haha
-
tja, gespot, overal timers, 20m na de hit komt meneer online en ruimt het puin, is niet erg, beetje winst en deutkosten er iig uit. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [DuO] ________________________________________________ Slagschip 10.000 Interceptor 12.000 _________________________________________ Verdediger Zeeschuimer [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.320 Groot vrachtsch…
-
[TOT: 508.892.561.000] goodbye [DTH] vs. Meneer Zwart [RGB] (A: 96.418.410.000, V: 412.474.151.000)
Postwat een knal zeg, meneer Zwart gl met de rebuild als je doorgaat
-
lekkere knal weer hoor haha
-
Leuk fleet accountje, 13 planeten met 42-35-39, Hypermotor 15 loopt en nog ongeveer 5 miljard in de werf. 300 mil punten, 132 miljard in vloot, leuke vlootsamenstelling maar ik heb er niet veel tijd voor. Generaal klasse, Alliantie met Krijger klasse. 3 gratis herplaatsingen. Laat maar weten hieronder of in pm wat je te bieden hebt in ruil.
-
holy mother of god, dat is een heerlijke berg deut heerlijke slag maat
-
Even een klein hitje tussendoor mee snoepen na wat nachtelijke escapades in een andere uni. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [Fanatics] ________________________________________________ Slagschip 188 Interceptor 109 Reaper 246 _________________________________________ Verdediger Pievo ________________________________________________ Klein vrachtschip 647 Groot vrachtschip 63 Licht gevechtsschip 71 Zwaar gevechtssc…
-
Om maar even een verhaaltje erbij te zetten. Na een weekendje Duitsland had ik met Zipp en Piraat afgesproken op Kale te vliegen vannacht. Echter was meneer Piraat in een keer spoorloos en nergens meer te bekennen. Herhaaldelijk gebeld en geappt maar geen reactie... dus lekker in slaap geflikkerd.... daar gaan de plannen dus... Voor ons is de maat dus vol... plannen maken en de afspraken niet nakomen en eigenlijk dus gewoon onze tijd verdoen... Samen met Zipp nog even een aantal rondes door de u…
-
[TOT: 289.595.000] Klapstoeltje vs. Zeeschuimer aka Kale/Skillz [Lms] (A: 1.765.000, V: 287.830.000)
PostHet houd niet op, niet vanzelf... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje ________________________________________________ Slagschip 10.000 Interceptor 8.260 _________________________________________ Verdediger Zeeschuimer [Lms] ________________________________________________ Klein vrachtschip 52 Groot vrachtschip 17.879 Licht gevechtsschip 1 Recycler 3.659 Spionagesonde 1.869 Bommenwerper 42 Reaper 8 Pathfinder 9 ____…
-
boem, lekkere knal
-
Quote from Zippy: “Quote from INSIDIOUS: “je bent een clownblijft een clown en dat weetje zelf ook XD oh je deed zo stoer in het begin ” een beetje zoals jij bent en een paar dagen geleden deed hier op t forum? Tot wij daad bij woord voegen, naar de uni komen en de eerste miljarden slag maken door jou grote mond… Quote from INSIDIOUS: “ik snap jullie formule wel hoor eerst iedereen weg spelen zodat jullie vrij spel hebben in het poppen van al me maantjes ” tja dat is iets wat onder de ogame spel…
-
Quote from INSIDIOUS: “hahaha terug timen XD mijn motoren zijn traag als bagger XD als die hoger waren had het idd gekunt dus kom niet praten en klappie stop met liegen want jullie vliegenh samen met piraat(; ik deed stoer tegen piraat e piraat ging huilen XD dat ju7llie gelijk met nl top 20 full team komen Xd nogmaals voel me vereerdXD en op me plek gezet nee hoor alles is nog intact ” blijf lekker in die fantasie wereld hangen
-
heerlijk gedaan kerel! Mooie bijkomstigheid van onze vlucht in Uriel haha
-
Zippy, Piraat, was een genoegen mooie knal en een vorstelijk nachtje gedraaid zo. Op naar de volgende Ik vind het heel bijzonder dat er eerst uitgelokt en uitgedaagd word om naar Uriel te komen en dat wij dan wel even gesloopt zouden worden. Want laten we duidelijk zijn, wij zijn hier niet omdat Piraat hulp nodig had.. wij zijn hier naartoe gekomen omdat jij een grote bek had Insidious. Jij daagte ons uit om hierheen te komen. Dan zijn we er, slopen we wat.. om vervolgens na 2 dagen al met de st…