Search Results
Search results 381-400 of 413.
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostNa wat gepraat en nadat ik het weer wat rustiger heb gekregen is er besloten dat ik weer GO zal zijn. Ik zal voorlopig de uni's van Red-Dragon overnemen. Dat zal Mizar en Orion zijn. De mail is nog niet veranderd en jullie kunnen mij nog steeds bereiken via minime@ogame.nl Ook zal ik weer meer op IRC te vinden zijn
-
Revenge
MiniMe - - Ex teamleden
PostZal ik je hier ook nog ff feliciteren Revenge Dus gefeliciteerd
-
Lu koekjes
MiniMe - - Ex teamleden
PostVan harte gefeliciteerd lieve Lu en geniet van je verjaardag
-
Red Dragon
MiniMe - - Ex teamleden
PostDagje later maar nog van harte gefeliciteerd
-
Wish2Die
MiniMe - - Ex teamleden
PostGeniet van je vakantie Wish !!!
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostJa ja na 2.5 jaar GO te zijn geweest moet ik er nu dan toch een punt achter zetten Ik heb op het moment heel druk met werk en er komt ook nog eens bij dat ik binnen een week een beetje verder van huis moet voor mijn werk. Ik ga dan in een hotel overnachten en lange dagen maken met werken. Waardoor de tijd als GO er niet meer is. Het project zal tot rond maart duren kan een maandje langer of maandje korter zijn. Tot die tijd zal ik dus geen GO meer zijn en hoop daarna gewoon weer terug te kunnen …
-
Wish2Die
MiniMe - - Ex teamleden
PostVan harte gefeliciteerd wish nog vele jaren !!
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostTog 5 dagen hahaha Maar de tijd vliegt. Thnx allemaal !
-
Lu koekjes
MiniMe - - Ex teamleden
PostVan harte gefeliciteerd Lu
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostBedankt iedereen
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostDank je wel toppers Zal me best doen
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostHallo mensjes, Een paar zullen het al gemerkt hebben, maar na vandaag ben ik geen GO meer in Gemini. Ik heb het te druk gekregen om mijn taken in Gemini te blijven doen. Voor vragen of problemen in Gemini kunnen jullie nu bij Crypto terecht. Wel blijf ik gewoon GO in uni 17 en IRC-OP
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostHallo mede ogamers, Ik wil jullie even melden dat ik deze week een week weg ben voor werk. Voor problemen vragen of andere dingen mag ik de mensen van Uni17 door verwijzen na Lukoekjes en alle mensen van Gemini mogen bij Queen_Sylvia. Tot snel weer mensjes en succes met ogamen !!!!
-
Rey Nemaattori
MiniMe - - Ex teamleden
PostVan harte gefeliciteerd Rey
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostJawel hoor heb wel leuke dag gehad En zolang jij eerder slaapt is er niks aan de hand
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostIedereen hartelijk bedankt Poppedoos ik ken nog wel iemand die iets kleiner is *kuch Wish kuch kuch*
-
MiniMe
MiniMe - - Ex teamleden
PostDamm je hebt helemaal gelijk ff veranderen XD