Search Results

Search results 301-320 of 413.

• Kerstlogo

MiniMe - - The Docks

Het leek ons verstandig dit jaar optijd te beginnen met het kerst logo dus tadaaaa hij staat er

• Nummer 2 GLRB Kale De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Vernietiger 1.000 _________________________________________ Verdediger kale [Psycho] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.931 Slagschip 9 Recycler 101 Zonne-energiesatelliet 241 Vernietiger 14 Raketlanceerder 1.321 Kleine laser 484 Grote laser 15 Gausskanon 6 Plasmakanon 16 ____________…

• Kale heeft blijkbaar geen zin om te saven. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Kruiser 2.930 Interceptor 1.680 _________________________________________ Verdediger kale [Psycho] ________________________________________________ Slagschip 8 Zonne-energiesatelliet 296 Interceptor 97 Raketlanceerder 3.347 Kleine laser 356 Plasmakanon 38 _________________________________________…

• Quote from the_mk: “zonde dat die 5ss spelbreker waren, wat was de kans op een remise? glrb Kale lekkere winst kleintje ” Heb 5x gesimt en kwam uit op 3x gelijk 2x winnen. Echter had ik ook het probleem dat ik nog aan het rb was van de slag paar uur eerder. Als die rb er niet was was ik er beter door gekomen. Al om al gelukkig wel winst.

• Sorry Lone nu staat je niet meer alleen in de top 10 (A) Ik had al een keer eerder op kale gevlogen maar hij kwam toen online en probeerde mij in een ninja te laten vallen. Kale en ik hebben een tijdje ongeveer dezelfde hoeveelheid vloot gehad en kon hem niet met winst aan. Nu heb ik hem ff met rust gelaten en snel vloot bij gebouwd. Vandaag zag ik hem offline en heb ik maar eens gekeken en ook gelijk gevlogen. Hij kwam na de slag online voor mijn naraid er kon zijn dus heb helaas minder winst d…

• Ik kan natuurlijk niet tegen Lone zijn slag op maar toch wel fijne winst zo De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Licht gevechtsschip 10.000 Kruiser 2.500 Slagschip 1.000 Vernietiger 1.000 Interceptor 1.300 _________________________________________ Verdediger Lieutenant Explorer [Psycho] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.063 Groot vrachtschi…

• Dikke slag Lone je bent een tijdje bezig geweest om wolf te pakken en de aanhouder wint. Dikke winst ook Jammer van je vloot Wolf ik was nog ff bang dat je me ging pakken toen je naast me kwam liggen. Ik wens je een GLRB toe

• OG_Cashback.jpg Datum: 3 & 4 januari 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% van de Donkere Materie verbruikt tijdens deze periode, wordt teruggestort binnen 2 dagen na het aflopen van het evenement.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-01-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Interceptor 1.000 _________________________________________ Verdediger Wizardsunking [SQUADRON] ________________________________________________ Klein vrachtschip 200 Groot vrachtschip 30 Licht gevechtsschip 80 Zwaar gevechtsschip 92 Kruiser 223 Kolonisatieschip 3 Spionagesonde 80 Raketlanceerder 200 Gausskanon 20 Ionkanon 40 Grote plane…

• OG_HappyDay.jpg Datum: 31 december 2018 Tijd: Van 20:00 tot 22:00 (servertijd) Wat: 50% extra Donkere Materie.

• voorspoedig 2019

MiniMe - - Algemeen

Jij ook heel veel geluk gewenst in het nieuwe jaar. De rest ook heel veel geluk en gezondheid in 2019 ! en de jaren er na ook natuurlijk.

• Klein slagje GLRB Aries De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Vernietiger 1.000 _________________________________________ Verdediger Constable Aries ________________________________________________ Klein vrachtschip 5 Groot vrachtschip 5 Licht gevechtsschip 128 Zwaar gevechtsschip 70 Kruiser 28 Slagschip 62 Bommenwerper 4 Raketlanceerder 588 Kleine laser 580 Grote laser 137 G…

• OG_Itemsale.jpg Datum: 31 december 2018 & 1 januari 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op voorwerpen uit de winkel.

• OG_HalfTime.jpg Datum: 28 & 29 december 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% korting op het halveren (en afronden) van de bouwtijd voor schepen, gebouwen, onderzoeken en verdediging.

• OG_HappyDay.jpg Datum: 26 & 27 december 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 50% extra Donkere Materie.

• Kerstjingle 2018

MiniMe - - Archief

Beste spelers, Zoals een aantal is opgevallen had Hysteria het woord Kerstboom in de jingle verstopt. Onder de inzendingen hebben wij een coupon van 10 euro verloot. Gefeliciteerd L3ct3r met je coupon. Iedereen bedankt voor het mee spelen! Met vriendelijke groet, Het Ogame Team

• Toch een leuke winst voor een kleine slag

• GLRB Grrrr De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Minime ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.500 Licht gevechtsschip 8.000 Kruiser 2.000 Slagschip 1.000 Vernietiger 500 Interceptor 1.000 _________________________________________ Verdediger grrrrgrrrr [TDR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 65 Slagschip 189 Zonne-energiesatelliet 100 Interceptor 1 Raketlanceerder 2.…

• OG_EventDF.jpg Datum: 24 t/m 30 december 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Op willekeurige plaatsen in het universum zullen "puinvelden" verschijnen. Deze puinvelden zullen echter geen metaal en kristal bevatten, maar Donkere Materie. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Weg is weg!

• OG_ImportExportEvent.jpg Datum: 24 & 25 december 2018 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Elke 4 uur zul je een voorwerp kunnen kopen bij import/export.