Search Results
Search results 101-120 of 126.
-
Wie reageert er na jou?
L.J.E - - Thuisplaneet
PostWellicht. Eerst lekker een pizza'tje eten.
-
Wie reageert er na jou?
L.J.E - - Thuisplaneet
PostQuote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Quote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Ik denk Arthur. One luv ” Haha leuk @MissHammy ” Haha, ja he @Rey_Nematori ” Doe normaal of ik haal mijn katana erbij ” Oef. Als dit geen perma wordt. Gr Welpje
-
Merge van Fidis
PostQuote from Bolder: “Quote from GGMM: “Waar kan ik sollicteren? Dan verstuur ik die vandaag nog. ” Stichting begeleid wonen?Je speelt een spel wat in eerste instantie gratis is, je kunt DM kopen, je kunt rebuilden na een tegenvaller, je kunt minen, fleeten, spelen met vmode ( gniffel) Dus je kunt heel veel!! Wel met behulp van onze vrijwilligers, het team, anders is het zo gedaan met dit spel. Wat je wilt is persoonlijk gezien jou idee, maar we spelen met meerdere dus een klein beetje democratie …
-
Merge van Fidis
PostRebuilden, ben je gek ofzo? Als ze nou het Kameleonschip invoeren bij die merge, lijkt het mij een uitstekend idee. (19/10) Heb er veel DM voor over! Hoor je dat GF? €€€€€€€€
-
Wie reageert er na jou?
L.J.E - - Thuisplaneet
PostQuote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Ik denk Arthur. One luv ” Haha leuk @MissHammy ” Haha, ja he @Rey_Nematori
-
Wie reageert er na jou?
L.J.E - - Thuisplaneet
PostIk denk Arthur. One luv
-
Quote from Hysteria: “ik ben het niet... wat is dit voor rol, ik heb werkelijk geen idee De Paashaas (bane; kan niet geluncht worden) ” Lol, jij claimt dus bane? Met de vraag wat het voor rol is ofwat? Staat er toch letterlijk bij, tussen haakjes. Misschien lul je, maar dat lijkt me niet zo'n slimme zet als de seener nog in het spel is, dus mogelijk weet je het echt niet:p TimmiT waarschijnlijk wolf
-
Quote from TimmiT: “Dus tussen LJE en Hysteria zit in ieder geval een wolf. Succes ” Ja of jij bent er eentje, of julle zijn het allebei. Het is nogal logisch dat er tussen de actieve een wolf zit. (Want wel lunch) Waarschijnlijk gaan jullie nu met zijn tweeën op mij, maar dan is het wel duidelijk dat jullie samen baddies zijn. (Aangezien ik goodie ben)
-
Allereerst: Fireboy is wolf. Yoshi met zo'n goed betoog, moet je haast wel BM worden. Ik stel mezelf overigens niet verkiesbaar, maar als Rob die melk opdrinkt vind ik dat we hem niet moeten lynchen. Je moet je drinkmaatje nooit eruit stemmen. Mits die er niet van over geeft, dan zou hij wel eens een baddie kunnen zijn. (Of misschien vind ik het gewoon grappig als hij die bedorven melk drinkt, wie zal het zeggen :$)
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Edelachtbare: “Wanneer komt er weer een meeting? Wickedmen wil namelijk ook komen. ” Edelachtbare, ga je je wel een beetje gedragen dan? Hoor veel foute verhalen over jou..Baldadig schijn je te zijn
-
grote dm ninja TOT: 224.700.000] BlackHawk [Playbook] & renederoij [Playbook] vs. Stormcion [Kittens] (A: 149.339.000, D: 75.361.000)
L.J.E - - Rustplaats
PostMooie slag toch, die 400 euro kan die weer lekker in zijn account investeren met die winst. Ik had die 400 euro anders gebruikt, maar dat terzijde.
-
Ik merk weinig verschil bij die PRO, alleen dat het 4K is. Dat is ook de reden waarom ik hem gehaald heb, maar aangezien je geen UHD TV heb, zou ik voor de normale gaan. Tenzij je van plan bent op korte termijn alsnog een UHD TV te kopen. Laat maar, zie nu pas dat het een oud topic is. :$