Search Results
Search results 501-520 of 634.
-
Ik zeg toch ik zou er zelf ook gebruik van maken. Echter vanuit GF gezien wordt gedaan alsof dit een actie is om te compenseren voor het feit dat er iets mis is gegaan zoals laatst toen we allemaal niet konden inloggen. Als dat je insteek is dan vind ik het een vreemde actie om het zo voorspelbaar te doen, want dan komt de profit alleen terecht bij een beperkt aantal spelers. Ik stel de schuld dan niet bij de spelers die er gebruik van maken, maar bij GF voor de nogal ondoordachte manier van DM …
-
Kijk ik snap dit niet. Dit geeft weinig voordeel voor spelers voor het ongemak. Slechts een enkeling die precies weet hoe het systeem werkt maakt er zo te horen behoorlijk gebruik van. Zou ik overigens ook doen als ik het geweten had, maar het lijkt mij niet zo bedoeld. Met name dat de spawn tijd en de afstand vast liggen maakt het wel heel lucratief als je die kennis hebt.
-
Een turtle kun je nog als uitdaging zien om hem uiteindelijk te pakken. Maar goed je hebt misschien een punt. Overigens waarom save je niet gewoon op plaatsing van planeet naar maan en met verschillende waves, deel hem op in 10 stukken bijv? Dan kan nooit je hele vloot in één keer worden getimed, als je manen geblazen worden keert je vloot niet ongecontroleerd terug en je houd zelf controle wanneer je je plaatsing terug trekt als je op tijd on bent. Dan moet die aanvaller constant lanxen op meer…
-
@JamesCameron ik zou niet eens willen spelen daar. Ik hou wel van een uitdaging, maar als dat betekend 2 keer per nacht een wekker zetten of vmode dan denk ik dat ik die uitdaging laat liggen. Daarom dat ik zeg dat je in zo'n drukke uni beter een lagere speed kunt kiezen. Overigens had iemand ergens hier op het forum het idee geopperd om de speed van sterren gewoon vast te leggen, zelfs bij hogere speeds. Hun zwakte hoort te zijn dat ze traag zijn. Bij 5 of 6 keer speed valt dat eigenlijk weg...
-
Quote from JamesCameron: “Beetje concreter jongens... jullie stellen allemaal mooie dingen voor wat betreft vmode hoppen voor de .nl servers... maar gaan die vmode regels niet op alle servers gelden? Zo ja, hoe zit het dan op de servers waar het niet dood is? Zoals ik heb aangegeven in het voorbeeld hierboven is geen enkele middelmatige vloot meer veilig en anders is het account onbespeelbaar. Zo nee, denk je dat GF specifiek iets gaat doen aan een ergernisje van een kleine server als .nl? Ik de…
-
Quote from Bolder: “Quote from Lord: “Algemene waarschuwing De discussie roept bij voor- en tegenstanders al jaren emoties op, dus laten we de discussie algemeen houden en geen vingertjes wijzen. Momenteel is de v-mode as is, dat betekend dat het huidige gebruik mag worden ingevuld zoals ieder dat wil/nodig acht. Indien de discussie doorgaat op persoonlijke gevallen, zal ik het topic moeten sluiten. Graag de discussie dus voortzetten op de inhoud van v-mode en hoe dit mogelijk kan worden bijgest…
-
Ik voel dan nog het meeste voor het idee van HT, mits fatsoenlijk gemeld dmv een pop-up. Als je binnen x - tijd na het deactiveren van vmode terug in vmode gaat dan wordt de vmode verlengt. Met name omdat een aanvalsblok ook mensen raakt die vmode af en toe gebruiken en na vakantie weer willen gaan spelen. Bovendien lijkt het mij niet handig om mensen die bijv. door demotivatie in vmode zijn gegaan vervolgens een hele tijd te beperken om te spelen. Ook zie ik niet eens het grootste probleem met …
-
Oude gezichten?
swami_dude - - Algemeen
PostIk ken je wel nog Dune Anyways ik ben zelf met name uni 10 en uni 14 veteraan en heb nog een tijdje Jupiter onveilig gemaakt
-
Ok maar dan zou het ook realistisch zijn dat als het schildveld sneuvelt in ronde 2 bijv. dat de vijandige vloot dan net alles gevuurd heeft, maar dat aan de andere kant alle wapens geladen zijn om te vuren zodra het schild kapot gaat xD Ik zie al hoe het schild langzaam maar zeker verzwakt en hoe achter het schild de RIPS en plasma's etc. hun wapensystemen beginnen op te laden om zodra het schild doorbroken wordt een vol salvo in de vijandelijke ranks te vuren Hmm dat was idd wel leuk om over t…
-
Ik heb minder een probleem met Hysteria haar case hoor. Maar er zijn mensen die letterlijk na de minimale vmode periode er meteen weer uit hoppen. Dus niet omdat ze toevallig tijd hebben, maar gewoon om de 48 uur een paar uur spelen. Dit is overduidelijk het abusen van een feature waarvoor het niet gemaakt is. Het lijkt mij dan ook wenselijk om anders gewoon v-mode te laten verlengen hoe vaker je het gebruikt. Het mag echter niet mensen die vmode gebruiken waar het voor is belemmeren vind ik. Al…
-
Dan zou ik eerder iets voelen voor een formule met diminishing returns (ok ff gegoogled en dat is in het Nederlands dus afnemende meeropbrengst, nog nooit van dat woord gehoord :P) Gewoon iets wat wel z'n nut blijft houden, blijft doorwerken, maar natuurlijk nooit 100% onderzoekstijdkorting oplevert. 80% voor het eerste level lijkt mij te veel, maar kan aan mij liggen xD
-
Een aanvalsblokkade heeft de normale gebruiker dan weer te veel last van vind ik... Als ik dan uit vmode kom kan ik gewoon 2 dagen niet spelen, wat heeft dat voor zin. Als ik dadelijk 2 weken op vakantie ga gebruik ik de vmode waarvoor die in het spel zit. Beetje vreemd om mij dan ook te straffen als ik terug kom. Ik vind niet dat vmode gestraft hoeft te worden, slechts de abusers, van mijn part met tussenkomst van de GO. Neem in de regels op dat als je bijvoorbeeld 10 keer binnen 24 uur terug i…
-
Aanpassing specs universa
swami_dude - - Spel
PostIk ben zelf niet voorstander om de snelheid van een bestaande uni aan te passen. Alleen zou ik er zelf niet voor kiezen om in 1x speed te gaan spelen denk ik, tenminste niet fleeten. Maar ik was al een speeduni speler 10 jaar terug toen ik in uni 10 begon. Ik heb daarnaast wel nog uni 14 een miner / turtle lange tijd gehad, maar fleeten doe ik alleen maar in speed uni's. Zelf vind ik te hoge speed wel wat minder, Zagadra waar ik nu zit bijv is mij misschien iets te vlug. Leuk nu voor een paar we…
-
Waarom niet gewoon iets toevoegen aan IGON? Onderzoekslabs koppelen + lvlonderzoekslab als percentage ook de onderzoekstijd versnellen. Als al je labs gekoppeld zijn krijg je gewoon de bonus van je laagste onderzoekslab erbij oid Dan zou ik zeggen tel de percentages wel niet op maar doe ze over het geheel elke keer, dan kun je dus nooit bij 0% uitkomen. Wel zit er behoorlijk wat vooruitgang in dan XD Dus stel je hebt 10 planeten met onderzoekslab 12 en IGON 12 IGON 1 = 88% iGON 2 = 77.44% IGON 3…
-
Aanpassing specs universa
swami_dude - - Spel
PostNaar mijn mening werkt 1 keer speed niet meer. Waar ik bijvoorbeeld 8 jaar geleden nog wel eens een hitje maakte omdat iemand z'n bus vertraging had en hij te laat thuis was of even geen internet beschikbaar had is dat gewoon niet meer van deze tijd. Als ik onverwacht een afspraak heb dan ga ik daar heen en save daar binnen een minuut van mijn mobiel. Normaal waren dit dingen waarbj je vroeger zei, pff ik gok erop dat ik dat een uurtje of 2 kan liggen zonder gespot te worden. Tenzij je vergeet t…
-
Vmode gebruiken om te saven bedoel ik dan. Ik heb zelfs geen probleem met mensen die in het weekend niet kunnen spelen. Als je letterlijk alleen maar eruit komt om een paar uurtjes te spelen en er dan weer in springt en in de tussentijd constant online bent dan is het inderdaad een heel smerige manier van spelen en misbruik je vmode, daarvoor is het niet bedoeld en naar mijn mening mag GF daar tegen optreden. Wil je zo'n speler terug pakken moet je dus wel gewoon bashen terwijl die online is, er…
-
Quote from Bolder: “Quote from swami_dude: “ben het met je eens dat het waarschijnlijk niets gaat worden met dit idee. Verder zijn vmode hoppers natuurlijk wel het uitschot van de community en kun je er weinig tegen doen, hoogstens zo hard mogelijk bashen terwijl ze on zijn. ” Mss zijn de swamidude's wel het uitschot, mja, je moet ook enige hersencellen meer hebben als een swami om te begrijpen dat vmode ook een ander doel heeft ” Het heeft zeker een ander doel en met mijn voorstel kun je het da…