Search Results
Search results 21-40 of 52.
-
Hey allemaal de laptop is weer aan vervanging toe. Ik speel op de moment een game die je kunt vergelijken met rs3 of wow. Nu vroeg ik mij af welke laptop beste is? Naar welke graphic kaart moet ik zoeken? Of zoek ik toch beter naar een met snelle processor? Zoja welke? Budget ligt niet super rond de 800 max 1000. Heb momenteel een i5 maar die is al wel van 2012.
-
ik denk dat ik idd voor de hyper motor ga. is een 1x fleet speed uni en ik doe er soms 4 uur over voor men recy's er zijn
-
ik heb eens een vraagje i.v.m. de recycler vanaf level 17 impuls wordt recycler uitgerust met impulsmotor voor hyper motor is dat level 15. welke motor is dan het beste?
-
Oude gezichten?
Postik zelf speel ook al 13 jaar. vroeger bekend als badboy6842 (noodle flame jaren, ben gebeterd :p) heb in uni 8 gespeeld in de allii KINK .
-
Quote from Flugel25: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Flugel25: “Volgende uni 10x eco, 5x vloot, 80% vloot naar puin en max 3 mw? Die verwacht ik wel binnen een maand natuurlijk! ” Wat denk je? Zullen we ons hier maar eens gaan vertonen? Kijken wat het te bieden heeft? Je kan niet zeggen dat je nog niet nat geworden bent. ” Als die richting mij bedoelt is: nope.Ik ga geen nieuwe universa meer spelen. Voordat het leuke deel begint is de uni alweer dood. Succes voor degene die nog wel w…
-
Kevin87 is back
vernal - - Ex teamleden
Postgaat genk vanavond van charleroi winnen?
-
account vernal!!
Postliefst een fleeter @ speed uni. en straatveger dat acca in xalynth is al heeeeeel lang terug in handen van HT
-
account vernal!!
Postna een jaar of 2 wil ik weer terug! de meeste kennen me wel! ik rule het universum! kom maar op met die account!
-
gho geen idee hoeveel 500GB is voor een ps heb er jaren geen gehad :p
-
dat is een duidelijk antwoord bedankt! dan ga ik voor de gewone ps 4 slim aangezien ik geen 4k tv heb bedankt!
-
hey allemaal. ik heb eens een vraagje. ik ben van plan een playstation 4 te kopen nu mijn ploeg meedoet in fifa 18 nu heb ik een vraag welke ik best zou kopen. ik speel enkel en alleen fifa 18 en af en toe eens cod. ook is mijn tv al +- 5 jaar oud plasma flatscreen. (weet niet of die 4k graphics van de pro hier goed op functioneren?) ps 4 1TB slim + fifa 18 = 349 € ps 4 1TB pro + fifa 18 = 449€ dank bij voorbaat!
-
nieuwe uni's.
Postvoor de mensen die geintresseerd zouden zijn in een nieuw avontuur. vandaag open er een aantal nieuwe uni's waaronder een hele mooie in ogame.en. voor de miners. EN: Fleet x1, Eco x5, 50% DF, 22.500 DM after validation, +25 Fields, 6 Galaxies voor de rest: BR: Fleet x6, Eco x6, 0.5 Deu, 80% DF, +25 Fields, 9 Galaxies. CZ: Fleet x2, Eco x6, 0.5 Deu, 70% DF, 30% DiDF, +25 Fields, 5 Galaxies. DE: Fleet x1, Eco x4, 0.7 Deu, 70% DF, +25 Fields, 6 Galaxies. EN: Fleet x1, Eco x5, 50% DF, 22.500 DM afte…
-
nieuwe acer laptop.
Posthelaas zijn ze niet open op zondag :p