Search Results
Search results 41-60 of 61.
-
Quote from Alpatsjino: “Iedereen heeft het wel over economie en vlootsnelheden, maar wat met techs? In een 4x speed uni waar ik IGON 13 heb duurt een beetje onderzoek al 5 - 6 maanden. Die snelheid mogen ze wat mij betreft ook wel omhoog gooien. ” Dat vind ik eens een top idee !
-
Shadowblade out
PostSucces Shadow !
-
Donkere materie
PostJe hebt dan toch maar op het bevestigings schermpje gedrukt. Er komt altijd eerst een venster voor te bevestigen hoeveel DM dit gaat kosten.
-
Yakini #185
PostIk heb je een PM gestuurd !
-
Quote from Anuvinda: “Kijk, ik begrijp dat het vervelend is, maar als je account verwijderd wordt is dat toch echt je eigen schuld. ” Amen Anuvinda! Dit is nou een een reactie die duidelijk en klaar is !
-
ogame 15 jaar
PostWees uberhaupt gewoon al blij dat gameforge iets doet.
-
Reclame Ogame?
PostEn welk nut heeft deze reactie ?
-
Ikhebje een pm gestuurd
-
Rechten voor Likes
PostQuote from Wish2Die: “Quote from Rena: “Ik ben niet zo'n fan van een like knop... Ik houd wel van inhoudelijke discussies. En we hebben facebook al voor de like-hunters. Ik snap wel dat het voor sommige dingen handig kan zijn hoor, maar in mijn mening heeft het weinig meerwaarde. ” Wish2Die likes this. Ik snap wel waarom de like button aanlokkelijk is, ik hou ook meer van inhoudelijke discussies maar niet alles hoeft daar per se op uit te draaien. Ik zal dit draadje eens doorschuiven, kijken wat…
-
Rechten voor Likes
PostQuote from Spacefighter: “doen we dan ook direct een "burn" knop, een "dislike" knop en een "Flame" knop? Dan komen er helemaal geen reacties meer in een topic ” Dan blijft het wel overzichtelijk xD
-
Missie systeem
PostIk zie dit idee wel zitten. Mijn eerste gedachtegang is misschien ook een alliantie missie , met iemand van je alliantie een raid doen of dergelijke ?