Search Results
Search results 141-160 of 264.
-
MiniMe
PostGefeliciteerd met je 3 jaar en succes in de uni's
-
Red Dragon
PostDoor omstandigheden waardoor ik minder tijd heb, is er besloten in overleg dat ik 2 teamfuncties tijdelijk neerleg; GO en IRC-OP. Voor GO zaken betreft Orion en Mizar, kun je contact opnemen met Syrabi. Met vriendelijke groet, Red Dragon
-
Ogame Planet Beste spelers, Sinds de afgelopen dagen is het team van Ogame Origin druk bezig geweest om de Ideas Planet sectie van het Origin board te vernieuwen. Inmiddels zijn deze werkzaamheden bijna afgerond en is het nieuwe deel gereed voor gebruik. Quote: “Dear players, we restructured the Ideas Planet and the Bugs & Problems sub board today. They were merged into one category - the OGame Planet. You will now find these game-related sub boards Origin's new category. As you can see, we adde…
-
Antigame Beste spelers, Zoals jullie in het nieuwsbericht van afgelopen december konden lezen, stond Antigame nog in de wachtrij om geverifieerd te worden. Inmiddels is dit proces afgerond: Quote: “Dear users, Good news! So, i have promised that AntiGameOrigin will be signed before FireFox version 44. But also said that it will be after holidays. The moment has arrived... AntiGameOrigin v6 is preliminarily reviewed by Mozilla. Screenshot_1.png Our add-on will from now appear in search results on…
-
Antigame Beste spelers, Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, is er sinds oktober Antigame Origin beschikbaar voor Firefox gebruikers. Voor de Chrome versie was er nog niks bekend wanneer die zal komen, tot op heden. Vanaf 10 november jl is Antigame Origin voor Chrome uitgebracht. Deze is te downloaden via de Antigame website of via de Chrome Store. Firefox wijzigingen Voor degene die gebruik maken van Firefox, gaat er een wijziging plaats vinden vanaf versie 44. Mocht je nog niet de laatste ver…
-
Red Dragon
PostDankje Minime
-
Lu koekjes
PostNog gefeliciteerd!
-
Red Dragon
PostBedankt allebei
-
In deze tabel kunnen jullie de ideeën zien die goedgekeurd zijn voor V6. .demo { border:1px solid #FFFFFF; border-spacing:1px; padding:2px; } .demo th { border:1px solid #FFFFFF; padding:2px; background:#9CA6C5; } .demo td { border:1px solid #FFFFFF; text-align:center; padding:2px; background:#CBD7EB; } h1 { text-align:center; width:90%; background-color:#9CA6C5; color:black; padding-bottom:0px; margin-bottom:1px;border:1px solid #FFFFFF; } Summary Thread of Accepted Suggestions Suggestion Summa…
-
Antigame Beste spelers, Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, krijgt Ogame langzaam aan in elke community versie 6.0. Omdat de laatste versie van Antigame nogal wat bugs veroorzaakt in 6.0, is er besloten om de download van de laatste versie te verwijderen van antigame.de. Op dit moment werken we aan de meeste populaire add-on, AntigameOrigin, om het gereed te maken voor Ogame versie 6.0 Als jij een ontwikkelaar bent met skills en je wilt helpen om Antigame sneller te laten realiseren voor 6.0, …
-
Rey Nemaattori
PostGefeliciteerd Rey!
-
MiniMe
PostGefeliciteerd
-
queen sylvia
PostGefeliciteerd Queen!
-
Wish2Die
PostGefeliciteerd met je 3 jaar Wish
-
Rey Nemaattori
PostGefeliciteerd Rey met je 7 jaar!
-
Red Dragon
PostBedankt
-
Red Dragon
PostSinds een week ben ik full GO in Mizar en Orion.
-
Red Dragon
PostQuote from BlubFla: “Right nu ben ik echt nergens veilig voor, mocht ik ooit ergens actief willen worden :angry:” Ben ook blij om jou weer te zien