Search Results
Search results 41-60 of 154.
-
Quote from Alias: “@ReformeD door mensen te ipr'en welke niet eens betrokken zijn met je hitje maak je inderdaad wel een heel sterk punt. maar als dat je ware aard is kan men je dit natuurlijk ook niet kwalijk nemen. ” is dan ook moeilijk om een vm hoppende noob terug te pakken want zat nog geen 10 min na de hit terug in vm ...
-
wat een monsterhit, wat een monsterwinst jammer dat je meer in smurfenmodus zit als niet dus er iets mee doen is nog een ander verhaal het feit dat het eveneens een ' noemenswaardige hit ' is zegt ook genoeg over je verwachtingen richting toekomst maarja tis hetzelfde noobje dat probeerde voor dagproductie te vliegen ... spg betaald de losses wel terug ref, komt goed allemaal
-
mooi hitje mag eigenlijk in de hof sectie mocht je het willen gezien meer dan 2 miljoen puin uit vloot ook kun je de naraid aan de eerste slag toevoegen door het linkje van de naraid erbij te plakken in de convertor
-
[TOT: 1.100.750.000] Trucker [Playbook] vs. DONALD DUCK [JIGSAW_1] (A: 60.750.000, V: 1.040.000.000)
Postvandaar dat ie eindelijk eens wat militaire punten had die niet in defense zaten ... nahja was een account met 75 % punten in defense verspreid over alles, can't say its a good one lekker winstje gescoord tussendoor truck
-
Voel ik wat opgeborrelde frustratie jillian? Schattig vlootje fr... Zou toch jammer zijn als er wat mee gebeurt Hf spending
-
[TOT: 307.483.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 32.963.000, V: 274.520.000)
PostSchattig hitje... Dat account heeft meer roest dan wat anders... Fleeten kut
-
Quote from rcthans: “Waarom is er niet gewoon 1 ogame. We spreken toch allemaal wel Engels. Knopje waarin je je voertaal voor het spel in kan stellen. En lekker rellen met 5 tot 10k spelers per uni. Ze hadden al die landen al veel eerder bij elkaar moeten gooien. ” eigenlijk niet eens een slecht idee, maar dat wilt zeggen dat gf maar 1 server kan doen per maand ipv 20 servers over 20 talen ... dus in hun ogen minder inkomsten ookal zou het voor ons meer fun betekenen. ik zou er haast dm voor gev…
-
[TOT: 1.204.645.000] Zaphod beeblebrox [SpG] vs. barcode [NBAM] (A: 184.625.000, D: 1.020.020.000)
Postyep die waren even enkele uren voor men planning thuis mooi afgestraft komen de losses nog wel terughalen
-
~Abremsev [22-02-20] Tijd voor rust en hier is dan deel 2 van saw zijn vloot dit werd wel mooi op plaatsing gesaved maar zoals mr saw pm'ede kwam het neer op dat ie toch al neer was. Dus bij deze dit ook gedaan vloot is wat apparte keuze maar je moet wat als een vloot niet meekan. On 26-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 740 Small Cargo 225.000 _________________________________________ Atta…
-
On 26-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 1 Heavy Fighter 188 Cruiser 200.000 Battleship 200.000 Destroyer 24.445 Battlecruiser 50.000 Light Fighter 500.000 _________________________________________ Attacker Klapstoeltje [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 96 Battleship 15.000 Destroyer 10.000 Battlecruiser 15.000 _________________________________________ De…
-
het is weer zover de volgende bro is alweer neer. Saw was het laatste grote risico in de uni qua vlootwaarde maar hij zat gedurende lange tijd in vm. Al enkele vm hops in de gaten gehouden en als hij savede leek hij altijd in dezelfde buurt te liggen. Gisteren was het dan zover, appje in de groepsapp ' mrsaw is uit vm ' ik was niet thuis dus even gevraagd of ze de act gewoon in de gaten konden houden, deze was zoals ik gewend was op dezelfde maan als anders waar hij normaal ook zijn vloot heeft…
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
PostQuote from fire rain: “? Heb ik met homo lopen schelden? ” je hebt niet met homo lopen schelden je hebt wel vrij letterlijk men moeder een hoer genoemd en gemeld dat ze lekker was, waarvoor je nog vele vele maantjes gaat verliezen ongeacht welk account je zit. @predator3 moving up in tyhe world, gisteren een gevorderde vandaag een expert, wat brengt morgen ~Abremsev [26-05-19][21:08] Als dit in-game is gebeurd, kan je dit melden bij de GO. Het forum is niet de plek om dit te bespreken.
-
[TOT: 453.137.000] predator [Playbook] vs. Elon Da Boem Boem [iBroW] (A: 58.241.000, D: 394.896.000)
Postvind het wel grappig hoe er 2 gebait worden op iemand die zen eigen vloot verschroot heeft en zen account op delete heeft gezet ... pred, leuk gespot en gevlogen, eerste groot hitje met grote winst als ik me correct herinner, keep it up
-
opwarmertje voor zagadra terug wat te vliegen ripjes op ripjes hmmh cannibalisme ? On 21-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________________________________ Deathstar 800 _________________________________________ Defender Senator Zannay ________________________________________________ Large Cargo 274 Light Fighter 100 Heavy Fighter 50 Battleship 20 Solar Satellite 250 Destroyer 18 Deathstar 3 Rocket Launcher 65.000 Light Laser 7.000 …
-
and another one Attacker barcode [NBAM] ________________________________________________ Bomber 1.016 ( -25 ) Heavy Fighter 925 ( -75 ) Cruiser 3.360 ( -109 ) Battleship 21.929 ( -571 ) Destroyer 5.634 ( -116 ) Battlecruiser 1.402 ( -26 ) Small Cargo 88.253 ( -9.247 ) Light Fighter 47.472 ( -4.834 ) _________________________________________ Attacker Reformed [NBAM] ________________________________________________ Heavy Fighter 28.043 ( -1.957 ) Cruiser 241.763 ( -8.237 ) Battleship 122.183 ( -2…
-
Hier zijn we weer boys. eerder deze week begonnen de jongens van spg ons te rippen, nu wij werken nogal via het ' u vraagt wij draaien ' principe dus een reactie kan niet uitblijven. Zo gezegd zo gedaan en er verdwenen ineens 6 maantjes in kamp spg Nu is dit niet het originele doelwit maar alsnog lekker natuurlijk. Eerst wouden we voor een ander gaan maar daar liep het mis in het lanxen dus gokje, helaas verkeerd Presentdanger had iets minder geluk, deze hadden we wel correct kunnen terugtimen @…
-
top 10 ? leuk farmpje die gast
-
klein maar fijn, flawless hofjes zijn altijd leuk
-
Quote from Sempi: “Zal toch wel verplaatst worden gok ik. Het is en blijft een HoF. Lekkere deutraid! ” nope, zolang het geen top 10 is beslis ikzelf als de poster waar hij staat vind ik dat ie niet in de hof hoort dan hoeft ie daar niet te staan er is een uitzondering als het een top 10 is, dan gaat een go / mod hem wel verplaatsen
-
normaal zou ik mijn raidjes niet posten maarja dan denkt een dumbo dat ie zen bek moet opentrekken en lekker offtopic gaan Quote from Kreela: “Een Ban voor sterren bashen hangt Barcode en Gambit wel boven het hoofd. Aangezien ze nu alles zulen ontkennen dat het niet lukt of bestaat. Dus echt wel. Maar sommige spelers waren hun helaas al voor...………………………………………….. ” ontkennen ? nee hoor On 09-05-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Barcode [Playbook] ________________________…